0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 320d E90 nebo BMW 320i E90

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.11.2014 20:16, BMW 320d E90 nebo BMW 320i E90
Zdravím milá redakce. Již delší dobou mi vrtá hlavou zda si pořídit BMW 320i E90 nebo 320d E90. Denně najedu cca 30km. Cenové rozpětí od 180tis-230tis.
U dieselu se bojím drahých oprav a u benzínu zase té spotřeby. Které z nich byste doporučili? Jsem 18letý student a tak jakmile si koupím dízla, při případné opravě třeba 40tis Kč bych měl problém to zaplatit.

Děkuji moc
reagovat
lukas.zajicek.
počet příspěvků26
datum registrace27.10.2014
Pondělí 03.11.2014 21:16, 18
Proč řešíš opravy? Rodiče by ti to stejně zaplatili jako to báwo. Jen jedna rada v 18 letech řídit dvoulitrové báwo no nevim..Člověk dostane papíry a hned chce zadokolku. Potom se nedivím, že má BMW tak špatnou pověst. Řidič bez zkušeností, černé bmw, silný motor, asi tuším jak to dopadne a brzo budu číst další článek na novinkách.. Neznám tě, ale už ten příspěvek mi něco naznačuje..
Nestačila by ti náhodou oktávka nebo Golf?
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 03.11.2014 21:37, čtyřválce
Jaký je rozdíl když bude nějaký blbec jezdit v oktávce, golfu nebo BMW? Tím nic proti tazateli, myslím všeobecně. Golf tdi bude jezdit prakticky stejně rychle jako BMW s čtyřválcem v naftě.

Co jsem zatím slyšel tak novější čtyřválce BMW nebat, a to ani naftu ani benzín. Menší průser by měl být ale ten benzín, nafta je dost nepovedená a má několik konstrukčních problémů včetně rozvodů. Četl jsem slušnou analízu myslím že na dfens a i fandové BMW co znám před tím varují.
reagovat
lukas.zajicek.
počet příspěvků26
datum registrace27.10.2014
Pondělí 03.11.2014 21:47, RE: čtyřválce
PetrT napsal:
Jaký je rozdíl když bude nějaký blbec jezdit v oktávce, golfu nebo BMW? Tím nic proti tazateli, myslím všeobecně. Golf tdi bude jezdit prakticky stejně rychle jako BMW s čtyřválcem v naftě. Co jsem zatím slyšel tak novější čtyřválce BMW nebat, a to ani naftu ani benzín. Menší průser by měl být ale ten benzín, nafta je dost nepovedená a má několik konstrukčních problémů včetně rozvodů. Četl jsem slušnou analízu myslím že na dfens a i fandové BMW co znám před tím varují.


Tady ani tak nejde o značku ani o výkon motoru. Jde mi o to, že zadokolka určitě není vhodná pro začínající řidiče bez zkušeností. V 18 letech nemá člověk skoro žádné zkušenosti, natož zkušenosti se zadokolkou. Do smyku se dostanete ihned obzvlášť, za mokra nebo ted v zimě/ před zimou.
Na takovým autě musí být hodně kvalitní obutí atd..

Někde tady a tipcars se i od odborníků doporučuje, že zadokolku začínajícímu řidiči ani náhodou. Asi vědí proč. A když chce 18 letý řidič BMW asi nebude jezdit v klidu a s rozumem..
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 03.11.2014 22:50, RE: čtyřválce
lukas.zajicek. napsal:
PetrT napsal:
Jaký je rozdíl když bude nějaký blbec jezdit v oktávce, golfu nebo BMW? Tím nic proti tazateli, myslím všeobecně. Golf tdi bude jezdit prakticky stejně rychle jako BMW s čtyřválcem v naftě. Co jsem zatím slyšel tak novější čtyřválce BMW nebat, a to ani naftu ani benzín. Menší průser by měl být ale ten benzín, nafta je dost nepovedená a má několik konstrukčních problémů včetně rozvodů. Četl jsem slušnou analízu myslím že na dfens a i fandové BMW co znám před tím varují.
Tady ani tak nejde o značku ani o výkon motoru. Jde mi o to, že zadokolka určitě není vhodná pro začínající řidiče bez zkušeností. V 18 letech nemá člověk skoro žádné zkušenosti, natož zkušenosti se zadokolkou. Do smyku se dostanete ihned obzvlášť, za mokra nebo ted v zimě/ před zimou. Na takovým autě musí být hodně kvalitní obutí atd..Někde tady a tipcars se i od odborníků doporučuje, že zadokolku začínajícímu řidiči ani náhodou. Asi vědí proč. A když chce 18 letý řidič BMW asi nebude jezdit v klidu a s rozumem..


Tomu nevěřím, moje první auto v 18 byla zadokolka a předtím tátovo auto taky. Pravda, šlo o š120 a potom můj Fiat 600D, nejlepší auto ve vesmíru a tak vůbec.

reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Úterý 04.11.2014 11:49, zadokolka
Měl bych dotaz na lidi co nedoporučují zadokolku, zda někdy v životě
a) vlastnili vůz od BMW generace E39 (bmw 5xx), E46 (bmw 3xx) nebo novější
b) někdy v životě, třeba jen jednou jeli (= řídili) bmw

Vždyť tam je defaultně zapnutá kontrola trakce! Tam zadek neustřelí. Nebo se pletu? Já mám jen E39 a utrhnout zadek se zapnutou elektronickou kontrolou prokluzu nejde.

-----

K dotazu - Dobře popsané motory BMW jsou např. zde:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802
a zde:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014100504

To, zda koupit raději naftu nebo benzín by si měl každý rozhodnout sám za sebe. Já jsem zvolil benzín šestiválec, protože jsem ho prostě chtěl. Každý z lidí v mém okolí (lidé co v BMW nikdy ani neseděli) mi říkal že jsem blázen, že povinné ručení je moc drahé, ale hlavně mě to sežere.
Povinné platím asi 4,5 tisíce s tím, že kdybych vzal nejlevnější pojistku tak jsem asi na 3,5. Podle mne to není moc.
Spotřebu mám 10 na 100 (jak je zmíněno výše 6 válec benzín). Nesežralo mne to. Akceptuju to.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 04.11.2014 12:04, RE: zadokolka
free78 napsal:
Měl bych dotaz na lidi co nedoporučují zadokolku, zda někdy v životě a) vlastnili vůz od BMW generace E39 (bmw 5xx), E46 (bmw 3xx) nebo novějšíb) někdy v životě, třeba jen jednou jeli (= řídili)Vždyť tam je defaultně zapnutá kontrola trakce! Tam zadek neustřelí. Nebo se pletu? Já mám jen E39 a utrhnout zadek se zapnutou elektronickou kontrolou prokluzu nejde.-----K dotazu - Dobře popsané motory BMW jsou např. zde:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802a zde:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014100504To, zda koupit raději naftu nebo benzín by si měl každý rozhodnout sám za sebe. Já jsem zvolil benzín šestiválec, protože jsem ho prostě chtěl. Každý z lidí v mém okolí (lidé co v BMW nikdy ani neseděli) mi říkal že jsem blázen, že povinné ručení je moc drahé, ale hlavně mě to sežere.Povinné platím asi 4,5 tisíce s tím, že kdybych vzal nejlevnější pojistku tak jsem asi na 3,5. Podle mne to není moc.Spotřebu mám 10 na 100 (jak je zmíněno výše 6 válec benzín). Nesežralo mne to. Akceptuju to.


Přesně tak. S BMW moc zkušeností nemám, ale třeba s takovou hodně obyčejnou omegou ano a žádný problém nikdy nebyl. Jen trochu v zimě, byl to automat. Musel jsem holt kupovat micheliny místo barumek abych vyjel.
Při běžné jízdě žádný rozdíl, daleko jednodušší je vysekat se se čtyřkolkou. Tam už s tím nic dělat nejde když se utrhne.
Jo a kamarád, absolutně netechnický typ, po dvou letech co měl sierru jel poprvé na hory a nasadil řetězy na přední kola protože to tak měli všichni :D

reagovat
lukas.zajicek.
počet příspěvků26
datum registrace27.10.2014
Úterý 04.11.2014 12:10, bmw
:D :D Na sieřře řetězy vpředu :D
Jinak ano měl jsem možnost řídit na mokru bmw, když člověk jede normálně a má dobré obutí, tak je to jak s předokolkou. Když, ale člověk dělá blbosti, tak to žádná prdel není.
Rozhodně se mi nesnažte vymluvit, že bmw je vhodné pro začínajícího řidiče. Když každej ví, že to tak není.
A srovnávat zadokolku Š120 nebo BMW je trochu mimo mísu :D Pokud vím, tak Š120 i fiat mají oba motory vzadu a pohon zadních kol, chování je úplně jiné a utrhnout škodovku si myslím, že nejde :D
A jestli si tady někdo myslí, že ESP nebo protiprokluz a podobný ptákoviny ti zabrání dostat se do smyku, tak se taky pleteš.
reagovat
lukas.zajicek.
počet příspěvků26
datum registrace27.10.2014
Úterý 04.11.2014 12:24, RE: zadokolka
free78 napsal:
Měl bych dotaz na lidi co nedoporučují zadokolku, zda někdy v životě a) vlastnili vůz od BMW generace E39 (bmw 5xx), E46 (bmw 3xx) nebo novějšíb) někdy v životě, třeba jen jednou jeli (= řídili) bmwVždyť tam je defaultně zapnutá kontrola trakce! Tam zadek neustřelí. Nebo se pletu? Já mám jen E39 a utrhnout zadek se zapnutou elektronickou kontrolou prokluzu nejde.-----K dotazu - Dobře popsané motory BMW jsou např. zde:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802a zde:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014100504To, zda koupit raději naftu nebo benzín by si měl každý rozhodnout sám za sebe. Já jsem zvolil benzín šestiválec, protože jsem ho prostě chtěl. Každý z lidí v mém okolí (lidé co v BMW nikdy ani neseděli) mi říkal že jsem blázen, že povinné ručení je moc drahé, ale hlavně mě to sežere.Povinné platím asi 4,5 tisíce s tím, že kdybych vzal nejlevnější pojistku tak jsem asi na 3,5. Podle mne to není moc.Spotřebu mám 10 na 100 (jak je zmíněno výše 6 válec benzín). Nesežralo mne to. Akceptuju to.


A ještě menší dodatek, chce to více číst, já nepsal, že zadokolka je špatná . Zadokolka je určitě lepší jak FWD, ale pro řidiče co už mají něco naježděno...
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Úterý 04.11.2014 12:26, RE: bmw
lukas.zajicek. napsal:
:D :D Na sieřře řetězy vpředu :DJinak ano měl jsem možnost řídit na mokru bmw, když člověk jede normálně a má dobré obutí, tak je to jak s předokolkou. Když, ale člověk dělá blbosti, tak to žádná prdel není. Rozhodně se mi nesnažte vymluvit, že bmw je vhodné pro začínajícího řidiče. Když každej ví, že to tak není.A srovnávat zadokolku Š120 nebo BMW je trochu mimo mísu :D Pokud vím, tak Š120 i fiat mají oba motory vzadu a pohon zadních kol, chování je úplně jiné a utrhnout škodovku si myslím, že nejde :DA jestli si tady někdo myslí, že ESP nebo protiprokluz a podobný ptákoviny ti zabrání dostat se do smyku, tak se taky pleteš.


Jenže já měl dotaz na BMW generace E39 (pětkové BMW) nebo E46 (trojkové) nebo novější. Jde mi o to, že tam je zapnutá kontrola prokluzu. Není tedy možné (mokro nemokro) aby se zadek utrhl v nějaké větší míře než na "běžném" voze. BMW je navíc vyvýženo 50/50.
Podle mne každý zvěstovatel že zadní náhon je špatně jel maximálně v 30 let starém BMW (tam samozřejmě elektronika není) nebo to utrhnout chtěl a vypnul elektroniku.
reagovat
lukas.zajicek.
počet příspěvků26
datum registrace27.10.2014
Úterý 04.11.2014 12:32, RE: bmw
free78 napsal:
lukas.zajicek. napsal:
:D :D Na sieřře řetězy vpředu :DJinak ano měl jsem možnost řídit na mokru bmw, když člověk jede normálně a má dobré obutí, tak je to jak s předokolkou. Když, ale člověk dělá blbosti, tak to žádná prdel není. Rozhodně se mi nesnažte vymluvit, že bmw je vhodné pro začínajícího řidiče. Když každej ví, že to tak není.A srovnávat zadokolku Š120 nebo BMW je trochu mimo mísu :D Pokud vím, tak Š120 i fiat mají oba motory vzadu a pohon zadních kol, chování je úplně jiné a utrhnout škodovku si myslím, že nejde :DA jestli si tady někdo myslí, že ESP nebo protiprokluz a podobný ptákoviny ti zabrání dostat se do smyku, tak se taky pleteš.
Jenže já měl dotaz na BMW generace E39 (pětkové BMW) nebo E46 (trojkové) nebo novější. Jde mi o to, že tam je zapnutá kontrola prokluzu. Není tedy možné (mokro nemokro) aby se zadek utrhl v nějaké větší míře než na "běžném" voze. BMW je navíc vyvýženo 50/50.Podle mne každý zvěstovatel že zadní náhon je špatně jel maximálně v 30 let starém BMW (tam samozřejmě elektronika není) nebo to utrhnout chtěl a vypnul elektroniku.



Já vás chápu, jel jsem v E36 2.0 vanos. Jasný, že čím novejší BMW tím bezpečnější, sám jsem příznivce zadokolek, jen mi to prostě nesedí, začínající řidič-bmw

reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Úterý 04.11.2014 12:32, RE: zadokolka
lukas.zajicek. napsal:
free78 napsal:
Měl bych dotaz na lidi co nedoporučují zadokolku, zda někdy v životě a) vlastnili vůz od BMW generace E39 (bmw 5xx), E46 (bmw 3xx) nebo novějšíb) někdy v životě, třeba jen jednou jeli (= řídili) bmwVždyť tam je defaultně zapnutá kontrola trakce! Tam zadek neustřelí. Nebo se pletu? Já mám jen E39 a utrhnout zadek se zapnutou elektronickou kontrolou prokluzu nejde.-----K dotazu - Dobře popsané motory BMW jsou např. zde:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802a zde:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014100504To, zda koupit raději naftu nebo benzín by si měl každý rozhodnout sám za sebe. Já jsem zvolil benzín šestiválec, protože jsem ho prostě chtěl. Každý z lidí v mém okolí (lidé co v BMW nikdy ani neseděli) mi říkal že jsem blázen, že povinné ručení je moc drahé, ale hlavně mě to sežere.Povinné platím asi 4,5 tisíce s tím, že kdybych vzal nejlevnější pojistku tak jsem asi na 3,5. Podle mne to není moc.Spotřebu mám 10 na 100 (jak je zmíněno výše 6 válec benzín). Nesežralo mne to. Akceptuju to.
A ještě menší dodatek, chce to více číst, já nepsal, že zadokolka je špatná . Zadokolka je určitě lepší jak FWD, ale pro řidiče co už mají něco naježděno...


Já bych to možná spíše postavil tak, že souhlasím na jednu stranu s tím, že BMW pro řidiče bez zkušeností je nesmysl, ale nesouhlasím s důvodem. Důvodem podle mne je, že BMW je určeno pro o něco sportovnější jízdu, často k tomu má i dostatečně silný motor a to je něco co by měl dostat do ruky někdo kdo už má alespoň něco odježděno (3 roky a více zkušeností).
Nevypne li někdo elektroniku, běžný uživatel bez zkušeností by asi ani nepoznal na kterou nápravu mu jde náhon a díky elektronice by to ani nemuselo být nebezpečnější než v předokolce.
reagovat
lukas.zajicek.
počet příspěvků26
datum registrace27.10.2014
Úterý 04.11.2014 12:50, RE: zadokolka
free78 napsal:
lukas.zajicek. napsal:
free78 napsal:
Měl bych dotaz na lidi co nedoporučují zadokolku, zda někdy v životě a) vlastnili vůz od BMW generace E39 (bmw 5xx), E46 (bmw 3xx) nebo novějšíb) někdy v životě, třeba jen jednou jeli (= řídili) bmwVždyť tam je defaultně zapnutá kontrola trakce! Tam zadek neustřelí. Nebo se pletu? Já mám jen E39 a utrhnout zadek se zapnutou elektronickou kontrolou prokluzu nejde.-----K dotazu - Dobře popsané motory BMW jsou např. zde:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014051802a zde:http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014100504To, zda koupit raději naftu nebo benzín by si měl každý rozhodnout sám za sebe. Já jsem zvolil benzín šestiválec, protože jsem ho prostě chtěl. Každý z lidí v mém okolí (lidé co v BMW nikdy ani neseděli) mi říkal že jsem blázen, že povinné ručení je moc drahé, ale hlavně mě to sežere.Povinné platím asi 4,5 tisíce s tím, že kdybych vzal nejlevnější pojistku tak jsem asi na 3,5. Podle mne to není moc.Spotřebu mám 10 na 100 (jak je zmíněno výše 6 válec benzín). Nesežralo mne to. Akceptuju to.
A ještě menší dodatek, chce to více číst, já nepsal, že zadokolka je špatná . Zadokolka je určitě lepší jak FWD, ale pro řidiče co už mají něco naježděno...
Já bych to možná spíše postavil tak, že souhlasím na jednu stranu s tím, že BMW pro řidiče bez zkušeností je nesmysl, ale nesouhlasím s důvodem. Důvodem podle mne je, že BMW je určeno pro o něco sportovnější jízdu, často k tomu má i dostatečně silný motor a to je něco co by měl dostat do ruky někdo kdo už má alespoň něco odježděno (3 roky a více zkušeností).Nevypne li někdo elektroniku, běžný uživatel bez zkušeností by asi ani nepoznal na kterou nápravu mu jde náhon a díky elektronice by to ani nemuselo být nebezpečnější než v předokolce.


Souhlasím, jak jsem psal, jel jsem v E36, která žádnou stabilizaci podvozku a něco podobného neměla, tak za mokra to byla vždycky docela sranda, když tomu člověk trošku dával. A jelikož bmw má sportovní ambice, skvělý a hravý podvozek, idealni rozložení váhy, tak předpokládám, že i tazatel má rád rychlou jízdu, jinak by bmw nechtěl :)
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 04.11.2014 13:24, ...
Podívej se kdo hlavně třeba jezdí v BMW jedničkové řady. V drtivé většině holky. A pro spoustu z nich to je první auto a ani netuší že mini co má kámoška má pohon uplně jinde než to jejich. Motor mají obě vpředu, jezdí to stejně tak co. Za celou dobu v realu nepoznají rozdíl.

Problém BMW neni zadokolka ale to že už sama značka ve spoustě lidí vzbudí rádoby závodnické pudy a potom jezdí jak debilové. Takový BMW faktor. V golfu tě to ani nenapadne, i když taky jezdí dobře.
Potom se vysekají a hází svou debilitu na zadní náhon.

Š120 je přetáčivá jako prase, zadní náprava tragická takže utrhnout jde lehce i s tím směšným výkonem. Někde si to pujč. F600D je na takové blbosti moc krátký a hlavně má asi 25 koní :D

Já měl nejvíc nasráno v půjčeném EVU kdy se mi utrhlo a letěl jsem do pole jako pasažér. Nic se nedalo dělat. Bylo to bez varování, žádný smyk nebo tak něco. Prostě jedeš po kolejích a najednou se vezeš. Hrozně tenká hranice. Svezení dobrý, ale nechtěl bych to.
reagovat
lukas.zajicek.
počet příspěvků26
datum registrace27.10.2014
Úterý 04.11.2014 13:33, RE: ...
PetrT napsal:
Podívej se kdo hlavně třeba jezdí v BMW jedničkové řady. V drtivé většině holky. A pro spoustu z nich to je první auto a ani netuší že mini co má kámoška má pohon uplně jinde než to jejich. Motor mají obě vpředu, jezdí to stejně tak co. Za celou dobu v realu nepoznají rozdíl. Problém BMW neni zadokolka ale to že už sama značka ve spoustě lidí vzbudí rádoby závodnické pudy a potom jezdí jak debilové. Takový BMW faktor. V golfu tě to ani nenapadne, i když taky jezdí dobře. Potom se vysekají a hází svou debilitu na zadní náhon. Š120 je přetáčivá jako prase, zadní náprava tragická takže utrhnout jde lehce i s tím směšným výkonem. Někde si to pujč. F600D je na takové blbosti moc krátký a hlavně má asi 25 koní :D Já měl nejvíc nasráno v půjčeném EVU kdy se mi utrhlo a letěl jsem do pole jako pasažér. Nic se nedalo dělat. Bylo to bez varování, žádný smyk nebo tak něco. Prostě jedeš po kolejích a najednou se vezeš. Hrozně tenká hranice. Svezení dobrý, ale nechtěl bych to.


No tak holky taky nedělají blbosti za volantem a netvrdil bych, že většina holek má jako první bmw jediničkový řady za 200 klacků. JO s tím BMW faktorem je to přesný, ale ještě nikdy jsem neviděl Š120 jak jí nekdo utrhne na suchu na silnici, tak aby se dostala do přetáčivého smyku. prostě na to nemá výkon nebo možná tak na jedinčku :D upravený Š120 co jezdí Rallye, tam je to něco jiného :)
4x4 je kapitola sama pro sebe, tam je to mnohem víc o hubu.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 04.11.2014 13:51, RE: ...
lukas.zajicek. napsal:
PetrT napsal:
Podívej se kdo hlavně třeba jezdí v BMW jedničkové řady. V drtivé většině holky. A pro spoustu z nich to je první auto a ani netuší že mini co má kámoška má pohon uplně jinde než to jejich. Motor mají obě vpředu, jezdí to stejně tak co. Za celou dobu v realu nepoznají rozdíl. Problém BMW neni zadokolka ale to že už sama značka ve spoustě lidí vzbudí rádoby závodnické pudy a potom jezdí jak debilové. Takový BMW faktor. V golfu tě to ani nenapadne, i když taky jezdí dobře. Potom se vysekají a hází svou debilitu na zadní náhon. Š120 je přetáčivá jako prase, zadní náprava tragická takže utrhnout jde lehce i s tím směšným výkonem. Někde si to pujč. F600D je na takové blbosti moc krátký a hlavně má asi 25 koní :D Já měl nejvíc nasráno v půjčeném EVU kdy se mi utrhlo a letěl jsem do pole jako pasažér. Nic se nedalo dělat. Bylo to bez varování, žádný smyk nebo tak něco. Prostě jedeš po kolejích a najednou se vezeš. Hrozně tenká hranice. Svezení dobrý, ale nechtěl bych to.
No tak holky taky nedělají blbosti za volantem a netvrdil bych, že většina holek má jako první bmw jediničkový řady za 200 klacků. JO s tím BMW faktorem je to přesný, ale ještě nikdy jsem neviděl Š120 jak jí nekdo utrhne na suchu na silnici, tak aby se dostala do přetáčivého smyku. prostě na to nemá výkon nebo možná tak na jedinčku :D upravený Š120 co jezdí Rallye, tam je to něco jiného :)4x4 je kapitola sama pro sebe, tam je to mnohem víc o hubu.


Málokdo se starou škodovkou jede jako prase, někdy si ji půjč a uvidíš. Ono v tom když jedeš 80 máš dost. Ale podvozek je tragickej, utrhnout to jde i s tou hrůzou pod kapotou. Už s tim ale potom moc neuděláš. Vždyt je skoro všechna hmotnost vzadu. Starší porsche 911 jsou taky hodně nebezpečný, mnohem víc než klasické koncepce. Dokonce se některým verzím říkalo ovdovovač.

Mladé holky v rodinách kde na to mají chtějí Mini, BMW1 a Audi 3. Tak to prostě je. Nové, ne ojeté. Věř mi, bydlím ve čtvrti kde je koncetrace těchto aut a řidiček velmi vysoká. A žádné problémy s nima nejsou, nemám totiž manželku :D Ted jsem tedy koukal že řadu 1 celkem často nahrazuje x1.



reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pátek 07.11.2014 23:45, RE:
Dobrý den. Vzhledem k Vašemu ročnímu nájezdu, i tomu, že jste student, Vám doporučuji spíše benzínový motor. Dvoulitr bude mít sice spotřebu okolo osmi litrů Naturalu na 100 km, je však velmi spolehlivý. Koupě ojetého dieselu je prakticky vždy rizikovější než v případě benzínového auta. Při vyšších nájezdech se zvyšuje riziko, že budete muset vyměnit drahé součásti systému Common-Rail.
reagovat
JuginJunior
počet příspěvků1
datum registrace22.08.2016
Pondělí 22.08.2016 20:25, To nemyslite vazne...
Kdyz to je prave to, co se tu mnozi snazi vysvetlit.

Mlady clovek, ktery prave dokoncil autoskolu si bude myslet, ze elektronika vse zachrani. Bohuzel i elektronika ma svoje hranice a kdyz je prekrocis bez zkusenosti zkonci to smrti. Proto neni zadokolka vhodna pro zacinajici. Kdyz se dostanes do smyku, chova se uplne jinak nez predokolka a ktomu potrebujes prave ony zkusenosti. Nemluve o tom, ze bmw se snazi o rovnomerne vyvazeni vozidla, coz je vmnoha pripadech pro jizdni vlastnosti skvele ale fyzikalni zakony ve smyku vlivem odstredive sily a mnoha dalsich faktoru, napr mokro, spatne gumy, vymol apd dokazi dat elektronice takovy kour, ze nezkuseny ridic ani nepozna, ze je neco spatne az kdyz uz je pozde...
reagovat
Lukiss
počet příspěvků11
datum registrace09.03.2015
Pondělí 22.08.2016 21:16, Hoši mám dost !!!!!!!!
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.