finding napsal:
právě 740i je to samé...jen to jede na 7mu trochu rozumněji, a že 5,0i nejede? co je to za blbost? turbodíra? ta tam právě téměř není, někdo se tu patrně vezl kusem co nebyl v pořádku... osobně bych asi taky preferoval 740d - třílitr biturbo, který je spolehlivější než obyč 3,0d přestože má turbo navíc - turba nemají vgt. jediné co může pozlobit je ventil který dělá plynulost nástupu druhého turba. 5,0i bych vzal i přes tu spotřebu jen v dobrém stavu a pokud jezdíš rád rychle. ten motor s tím cvičí jak s krabičkou od sirek, jen se musí počítat s průměrem mezi 15-20L. 4,0d jezdí reálně od nějakých 7,5 do 15L pokud bys jel pilu tak možná 20, ale jede samozřejmě o moc míň
osmiválec má dvě obyčejné turba, Mpětka má dvě twinscroll turba. Proto je tam o poznání lepší projev. Běžná 50i má díru jak do pr.....
50i nejede nijak závratně, mně dost zklamala. známý si ji pořídil a srovnávali jsme jí s mojí 650i. Ta měla být papírově stejně rychlá, ale v jakékoliv situaci jsem byl daleko rychlejší.