Zdeny60 napsal:
AnderN napsal:
Dvouhmotové setrvačníky se samozřejmě vyskytují i u benzinových motorů již delší dobu. Zejména u těch větších / víceválcových a u lepších značek, kam se BMW bezesporu řadí. Konkrétně BMW E46 318i dvouhmotovým setrvačníkem vybaveno není, ale 320i ano. K té radě o starém japonci asi není co dodat ... dost mimo, brachu ze slovenska. Skús si prečítať ten prvý príspevok / otázku ešte raz.
Má pravdu, kolega ze Slovače. radši slušně ošetřovaného japončíka... Nakonec, není nad osobní zkušenost. Mám jednoho takového doma. Subaru Legacy, 2006. Letos slaví 10 let. Koroze 0, spotřeba oleje neměřitelná, výměna rozvodů a brzd. Poruchy - jednou check engine-následkem blbýho paliva. Takže tak.
Každá automobilka má horší a lepší motory. Ani Subaru nemá jenom špatný:) To jenom jejich vlajková loď STi se obvykle nedožila ani sto tisíc km. Ale šli do sebe a dneska už dávají záruku na motor 200 tkm.
A když začali zkoušet dělat diesely, taky to nebylo nadvakrát spolehlivý, ale to se dá pochopit, japonci diesely dělat dělají jen kvůli evropě...
A k věci - kup si kam tě srdce táhne a vezmi s sebou mechanika, než nějaký kus vybereš. Na BMW fóru bys mohl najít nějaký dobrý kup...