0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW E46 nebo Honda Accord

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.06.2014 23:45, BMW E46 nebo Honda Accord
Dobrý den, dívám se po novějším autě do zhruba 70 000 Kč a zaujaly mě BMW E46 320i a Honda Accord 2.0i (6. generace). Rád si jízdu užívám. Jezdím převážně mimo město a jednou měsíčně po dálnici. Mám rád ostřejší svezení ale zároveň, když jedu delší trasu, chci aby bylo auto komfortní. Důležitým požadavkem jsou kvalitní sedadla, jelikož mám problémy s páteří. Také by mě zajímalo, jak jsou na to auta co se týče spolehlivosti. Děkuji.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Čtvrtek 05.06.2014 12:51, RE: BMW E46 nebo Honda Accord
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den, dívám se po novějším autě do zhruba 70 000 Kč a zaujaly mě BMW E46 320i a Honda Accord 2.0i (6. generace). Rád si jízdu užívám. Jezdím převážně mimo město a jednou měsíčně po dálnici. Mám rád ostřejší svezení ale zároveň, když jedu delší trasu, chci aby bylo auto komfortní. Důležitým požadavkem jsou kvalitní sedadla, jelikož mám problémy s páteří. Také by mě zajímalo, jak jsou na to auta co se týče spolehlivosti. Děkuji.


Je to zde velmi časté cenové rozpětí a k tomu lze říci, že to bude kus od kusu podle toho, jak se poslední majitel staral. Obecně se jedná o spolehlivá auta, ale to jen za předpokladu, že dostaly příslušnou péči a závady se nenechaly napáchat sekudární škody.
Takže kterékoliv a hledat, hledat, hledat a u BMW bych se nezaměřoval jen na "dvoulitr" (ona je tam nějaká hranice, kdy se měnil objem a pak i počet válců - ale tady to v této cenové relaci bude R6), ale vybíral bych prostě benzínový motor ve slušně vypadajícím autě.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Čtvrtek 05.06.2014 17:06, stereotypy
Možná jsem zatížený stereotypy, ale asi bych se raději podíval po té Hondě. Jednak jsou Japonci obecně pověstnější spolehlivostí, ale ty Bawory v nízkých cenách mám nějak zafixované s mladým týpkem za volantem, který za lacino honí triko a péče o auto je mu ukradená. Nicméně - rozložení váhy 50:50, motor zasunutý pod palubku, aby se auto snadněji vrhalo do zatáček, přece jen ty jízdní vlastnosti budou na straně BMW.
reagovat
Rover623
počet příspěvků96
datum registrace14.04.2009
Čtvrtek 05.06.2014 22:22, Díly
Pozor na starého baworáka, díly na něj sice v druhovýrobě jsou, ale podstatně v horší kvalitě než na toho Accorda. Díly na ježděného Accorda se v drtivé většině pohybují v cenové relaci stejně staré Octavie a to jak originální, tak druhovýroba. BMW je na tom o poznání hůř, díly na stará auta někdy ani neexistují, ani jako originál (automobilka je nedělá) a trochu kvalitnější druhovýroba je dražší než Honda, o cenách originálu nemá ani cenu se bavit, ty bývají někdy astronomické. Takže pozor na to, BMW se může pěkně nemile prodražit na servisu. Uvedu servisní příklad, komplet zadní brzdy na Accorda z roku 1998 v trochu lepší kvalitě (kotouče), vyjdou na 15-20 tisíc. V tom samém materiálu a rozsahu práce pro stejně staré BMW vychází ty brzdy o nějakých 5 tisíc víc.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Čtvrtek 05.06.2014 23:00, RE:
Dobrý den. S ohledem ná Váš rozpočet bych doporučil sáhnout po Accordu. Auto je to velmi spolehlivé, oproti BMW komfortnější, dají se očekávat nižší provozní náklady. BMW si často pořizují sportovně založení řidiči, kteří využívají potenciálu silného motoru a pohonu zadní kol, což se odráží v technickém stavu ojetin. Šance, že najdete zachovalou hondu, je v porovnání s BMW vyšší.
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Pátek 06.06.2014 03:06, spíše Accord
Dobrý den,
i když to nerad říkám, bral bych Accorda. Levnější provoz a servis, horší jízdní vlastnosti. Přesně tohoto z roku 1998 jsem měl a nebylo to vyloženě špatné auto. BMW je opravdu dobré (momentálně jezdím e46 330xdA 2004), ale servisní náročnost je větší a o to větší pokud předchozí majitel nedával autu to, co potřebovalo (servis si klidně vyšplhá na výši pořizovací ceny auta!!). Každopádně pokud narazíte na e46 třeba 325i a navíc v M-Packetu s doloženou historii a je po kvalitním servisu, šel bych do ní!! Protože to auto Vám umí vyčarovat usměv na tváři. Honda toto neuměla. Šťastnou ruku při výběru
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 06.06.2014 11:31, RE: spíše Accord
eTeflon napsal:
Dobrý den,i když to nerad říkám, bral bych Accorda. Levnější provoz a servis, horší jízdní vlastnosti. Přesně tohoto z roku 1998 jsem měl a nebylo to vyloženě špatné auto. BMW je opravdu dobré (momentálně jezdím e46 330xdA 2004), ale servisní náročnost je větší a o to větší pokud předchozí majitel nedával autu to, co potřebovalo (servis si klidně vyšplhá na výši pořizovací ceny auta!!). Každopádně pokud narazíte na e46 třeba 325i a navíc v M-Packetu s doloženou historii a je po kvalitním servisu, šel bych do ní!! Protože to auto Vám umí vyčarovat usměv na tváři. Honda toto neuměla. Šťastnou ruku při výběru


Bohužel tak vymazlenou E46 za ty prachy nekoupí. Ty si drží cenu a hlavně je málokdo prodává. Honda je víc volba rozumu, je blbuvzdornější. Bawor potřebuje své a servis opravdu není levný. Jako majitel E46 můžu vyprávět. Ale jezdil jsem i Accordem a to co umí E46 (v dobrém stavu) nedokáží ani daleko dražší a novější auta, natož starý Accord. V podstatě každá jízda v E46 je odměna a radost. A tohle moc aut neumí. A pořád vypadá skvěle
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pátek 06.06.2014 12:53, RE: Díly
Rover623 napsal:
Pozor na starého baworáka, díly na něj sice v druhovýrobě jsou, ale podstatně v horší kvalitě než na toho Accorda. Díly na ježděného Accorda se v drtivé většině pohybují v cenové relaci stejně staré Octavie a to jak originální, tak druhovýroba. BMW je na tom o poznání hůř, díly na stará auta někdy ani neexistují, ani jako originál (automobilka je nedělá) a trochu kvalitnější druhovýroba je dražší než Honda, o cenách originálu nemá ani cenu se bavit, ty bývají někdy astronomické. Takže pozor na to, BMW se může pěkně nemile prodražit na servisu. Uvedu servisní příklad, komplet zadní brzdy na Accorda z roku 1998 v trochu lepší kvalitě (kotouče), vyjdou na 15-20 tisíc. V tom samém materiálu a rozsahu práce pro stejně staré BMW vychází ty brzdy o nějakých 5 tisíc víc.


Díly v druhovýrobě jsou stejně kvalitní od stejných výrobců.
Díly na BMW nejsou výrazně dražší než na ostatní auta, je to +- stejné
Žádné astronomické částky jsem nikdy nezaznamenal
Sehnat se dá vše a naprosto bez problémů, horší je to na accorda kterách je pár
zadní brzdy na BMW od ATE (výrobce originál brzd) stojí komplet asi 8-9000kč bez slev vč DPH a práce do 1000kč když to hodně přeženu (kotouče desky a čidla opotřebení na 525d e60, na e46 budou ještě levnější)
100% doporučuji BMW je to nesrovnatelné auto (jízdní vlastnosti accordu tragické, kvalita ujde ceny srovnatelné vzhled hrůza), jen bych nekupoval bmw nejlevnější z nabídky, ale trochu vybíral. Kolem 70tis se dá koupit slušná e46 z roku 99/00 s šestiválcem (doporučuji vybírat jakýkoliv šestiválec, žerou stejně, dobré jsou stejně jen jedou rozdílně)
chvíli jsem jezdil s oběma auty a srovnávat je nelze
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Pátek 06.06.2014 13:25, RE: Díly
BMW528i napsal:
Rover623 napsal:
Pozor na starého baworáka, díly na něj sice v druhovýrobě jsou, ale podstatně v horší kvalitě než na toho Accorda. Díly na ježděného Accorda se v drtivé většině pohybují v cenové relaci stejně staré Octavie a to jak originální, tak druhovýroba. BMW je na tom o poznání hůř, díly na stará auta někdy ani neexistují, ani jako originál (automobilka je nedělá) a trochu kvalitnější druhovýroba je dražší než Honda, o cenách originálu nemá ani cenu se bavit, ty bývají někdy astronomické. Takže pozor na to, BMW se může pěkně nemile prodražit na servisu. Uvedu servisní příklad, komplet zadní brzdy na Accorda z roku 1998 v trochu lepší kvalitě (kotouče), vyjdou na 15-20 tisíc. V tom samém materiálu a rozsahu práce pro stejně staré BMW vychází ty brzdy o nějakých 5 tisíc víc.
Díly v druhovýrobě jsou stejně kvalitní od stejných výrobců. Díly na BMW nejsou výrazně dražší než na ostatní auta, je to +- stejné Žádné astronomické částky jsem nikdy nezaznamenal Sehnat se dá vše a naprosto bez problémů, horší je to na accorda kterách je pár zadní brzdy na BMW od ATE (výrobce originál brzd) stojí komplet asi 8-9000kč bez slev vč DPH a práce do 1000kč když to hodně přeženu (kotouče desky a čidla opotřebení na 525d e60, na e46 budou ještě levnější) 100% doporučuji BMW je to nesrovnatelné auto (jízdní vlastnosti accordu tragické, kvalita ujde ceny srovnatelné vzhled hrůza), jen bych nekupoval bmw nejlevnější z nabídky, ale trochu vybíral. Kolem 70tis se dá koupit slušná e46 z roku 99/00 s šestiválcem (doporučuji vybírat jakýkoliv šestiválec, žerou stejně, dobré jsou stejně jen jedou rozdílně) chvíli jsem jezdil s oběma auty a srovnávat je nelze


Já už tady ty lži na BMW ani nekomentuju. Nejvíc vždy radí ti, kteří nikdy BMW neměli a tak postupují podle vzorce: BMW jako nové je drahé => z toho plyne že na to budou drahé i náhradní díly. A rada je na světě.
P.S.: Mám na mysli E39 a E46, protože zánovní vozy, na které neexistuje druhovýroba na tom mohou být jinak.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pátek 06.06.2014 13:38, RE: Díly
free78 napsal:
BMW528i napsal:
Rover623 napsal:
Pozor na starého baworáka, díly na něj sice v nekupoval bmw nejlevnější z nabídky, ale trochu vybíral. Kolem 70tis se dá koupit slušná e46 z roku 99/00 s šestiválcem (doporučuji vybírat jakýkoliv šestiválec, žerou stejně, dobré jsou stejně jen jedou rozdílně) chvíli jsem jezdil s oběma auty a srovnávat je nelze
Já už tady ty lži na BMW ani nekomentuju. Nejvíc vždy radí ti, kteří nikdy BMW neměli a tak postupují podle vzorce: BMW jako nové je drahé => z toho plyne že na to budou drahé i náhradní díly. A rada je na světě.P.S.: Mám na mysli E39 a E46, protože zánovní vozy, na které neexistuje druhovýroba na tom mohou být jinak


No na e60 stojí díly přibližně jako na e39 což je přibližně jako na octavii. Na 520d f10 z roku 2010, kterou jsme měli v práci jsem před půl rokem nechával měnit zadní kotouče a desky v renocaru za 14tis vč DPH. Celekm jsem se u toho zasmál, když jsem to četl, ale přijde mi, že každý tady radí bez elementárních VLASTNÍCH zkušeností kdejakou plečku, protože to říkal nějakej podobnej pitomec jako on a bmw viděl max na parkovišti. (jinak by nevypustil nic o astronomických částkách a nesehnatelných dílech.
reagovat
Falco
počet příspěvků55
datum registrace09.05.2007
Pátek 06.06.2014 13:48, BMW
Mám E90 330D a běžné neoriginální ale kvalitní náhradní díly nejsou dražší než na srovnatelné vozy neprémiových značek (např. Mondeo). Myslím, že stejné to bude i s Hondou Accord, navíc je poměrně dobrý výběr, který u Accordu nemusí být.

Spíše bych se rozhodl podle:
1. stavu konkrétního kusu,
2. zkušeností opráváře s konrétní značkou/typem vozidla, kterého využíváte a máte k němu důvěru.
reagovat
alekas
počet příspěvků9
datum registrace06.06.2014
Pátek 06.06.2014 14:52, Accord
Já sám accorda mám(2000), a nevím, zda si nepletete někteří generace, jelikož někdo tu psal o accordovi r. v. 1998 a to byly většinou ještě 5 generace a né 6. Jezdil jsem také v bmw akorát v 320d a v čem mi přišlo BMW lepší je jen komfort na dálnici. Jinak ani zdaleka není o tolik lepší, jak tady někteří píšou (dokonce někdo napsal tragické jízdní vlastnosti k accordovi). To musí být člověk, který ho nikdy neřídil. Jasně BMW asi bude o něco lepší už jen díky koncepci, ale accord je dle mého slušný soupeř a navíc se dají sehnat za nižší ceny. Pro zajímavost accord má vepředu lichoběžníkovou nápravu a vzadu 5 prvek :) A jsou to držáky. S těmi díly ale můžu potvrdit u accorda trochu vyšší ceny. Ale když víte kde je shánět a máte nějaké známé tak není problém :) Zkuste si tady i počíst--> http://www.tipcars.com/magazin-honda-accord-6g-precizni-technika-v-sedi-prumeru-899.html
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.