Rover623 napsal:
Pozor na starého baworáka, díly na něj sice v druhovýrobě jsou, ale podstatně v horší kvalitě než na toho Accorda. Díly na ježděného Accorda se v drtivé většině pohybují v cenové relaci stejně staré Octavie a to jak originální, tak druhovýroba. BMW je na tom o poznání hůř, díly na stará auta někdy ani neexistují, ani jako originál (automobilka je nedělá) a trochu kvalitnější druhovýroba je dražší než Honda, o cenách originálu nemá ani cenu se bavit, ty bývají někdy astronomické. Takže pozor na to, BMW se může pěkně nemile prodražit na servisu. Uvedu servisní příklad, komplet zadní brzdy na Accorda z roku 1998 v trochu lepší kvalitě (kotouče), vyjdou na 15-20 tisíc. V tom samém materiálu a rozsahu práce pro stejně staré BMW vychází ty brzdy o nějakých 5 tisíc víc.
Díly v druhovýrobě jsou stejně kvalitní od stejných výrobců.
Díly na BMW nejsou výrazně dražší než na ostatní auta, je to +- stejné
Žádné astronomické částky jsem nikdy nezaznamenal
Sehnat se dá vše a naprosto bez problémů, horší je to na accorda kterách je pár
zadní brzdy na BMW od ATE (výrobce originál brzd) stojí komplet asi 8-9000kč bez slev vč DPH a práce do 1000kč když to hodně přeženu (kotouče desky a čidla opotřebení na 525d e60, na e46 budou ještě levnější)
100% doporučuji BMW je to nesrovnatelné auto (jízdní vlastnosti accordu tragické, kvalita ujde ceny srovnatelné vzhled hrůza), jen bych nekupoval bmw nejlevnější z nabídky, ale trochu vybíral. Kolem 70tis se dá koupit slušná e46 z roku 99/00 s šestiválcem (doporučuji vybírat jakýkoliv šestiválec, žerou stejně, dobré jsou stejně jen jedou rozdílně)
chvíli jsem jezdil s oběma auty a srovnávat je nelze