Reno napsal:
článek na D-fens jsem přečetl. Osobní zkušenost mám s poslední generací N55/35i a ten šel z domu dřív, než se stačily projevit nějaké problémy. S N52 / 25i jezdí manželka, má najeto 70 tisíc, ale tam to asi nemá moc velkou vypovídací hodnotu, protože to nijak nehoní. Ten motor podle informací ještě nemá ani přímovstřik,proto na volnoběh nemá "dieselový" zvuk. Ale problémy s nímnebyly a nejsou.Ale s N62/48i jsem najel 106 tisíc a byla to čistá radost bez obtíží, i když to byl přímovstřik.Těžko říct, co z toho článku vyplývá pro první majitele těchto automobilů. Snad jen to, že nikoho z nichpravděpodobně zmiňované problémy nepotkají. Ovšem doporučení BMW měnit např. u posledního 35iolej po 25 tis. km je čiré šílenství, které jsem sabotoval tím, že jsem olej měnil téměř při polovině tohoto intervalu.A o dieselech už se píšou taky hororové historky. Jsem z toho dost smutný. BMW motory vždycky umělo a tohle je fakt děs, tohle by se opravdu stávat nemělo...
Možná technici z BMW pochytili nějaká šikovná "moudra" když spolupracovali s PSA na motorech VTi a THP - také jsou problémové víc než zdrávo....