0
zpět
 

diskuze k tématu: Bolesti BMW rocniku 2007/2008

kategorie zařazení tématu: poradna, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.10.2015 22:00, Bolesti BMW rocniku 2007/2008
Dobrý den,
dívám se po BMW řady 320,325,330,520,525,530 kombi a přijde mi, že modely z roku 2007 a 2008 jsou obecně levnější, než modely starší. Chtěl bych se zeptat, co je kamenem úrazu těchto ročníků? Turbo? Rozvody?

Jsem smířený s tím, že pokud koupím starší diesel (radši bych benzín, ale není jich tolik) s nájezdem kolem 180tkm a cenou kolem 200 000 Kč, bude potřeba vrazit pár desítek tisíc do servisních oprav/výměn. Ale nerad bych vrazil do oprav dalších 100 000 Kč.

Také bych se chtěl zeptat, jaká je životnost benzínových modelů. Na diesel je 180tkm celkem pohoda, ale na benzín mi to přijde již celkem hodně.

Děkuji
Jindřich S.
reagovat
Ma007
počet příspěvků197
datum registrace26.11.2013
Čtvrtek 29.10.2015 07:37, RE: Bolesti BMW rocniku 2007/2008
Ako ste prišiel k tomuto názoru:
nepřihlášený uživatel napsal:
Také bych se chtěl zeptat, jaká je životnost benzínových modelů. Na diesel je 180tkm celkem pohoda, ale na benzín mi to přijde již celkem hodně. DěkujiJindřich S.

?
V dobách komôrkových dieslov to platilo, no dnes je to presne naopak. Blok ako taký prežije, len sa posere všetko naokolo a pri diesloch je tých vecí viac a sú drahšie ako na atmo benzím. Určite by som sa vyhol motorom z rodiny N45, N47 a N57

reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pátek 30.10.2015 12:49, re:
Dobrý den. Servis a údržba dieselu s vyšším nájezdem se může pohybovat v řádech desetitisíců. O spolehlivost benzínových motorů, obzvláště pak třílitrových šestiválců, se obávat nemusíte. Jejich provoz mnohdy vychází levněji a hranice 180 tis. km pro ně nepředstavuje nic zásadního.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.