martinpeugeot napsal:
zdravím všechnymám problém který nedokázaly vyřešit 4 servisy....jedná se o Peugeot Partner r.v. 1997, motor KFX, 1.4i, bez ABS s posilovačem řízení. Rozhodl jsem se udělat GO předku auta kdy jsem najednou vyměnil tyto díly:spojková sada Valeo, spojkové lanko, převodovka, tlumiče+pružiny+horní uložení, ramena, všechny čepy, silentbloky stabilizátoru, poloosy, silentbloky motoru uložení motoru. Ihned po zkušební jízdě se projevila vibrace při akceleraci v úzkém pásmu rychlosti cca mezi 20-40 km/h..vibrace ihned zmiznou pokud uberu plyn, na volnoběh se vibrace neprojeví, při brzdění motorem se taky neprojeví, jen opravu při akceleraci, na 1. ne , na a 2. a 3. ano na 4.a 5 . ne...auto jezdi jinak normálně, jen vibruje, trošku hlučí převodovka....Zkoušeno: dala se ještě jiná převodovka, beze změny, daly se jiné poloosy použité i repasované Lobro, NKG beze změny, dal jsem zpet původní silentboly-beze zmeny.. co je špatně, co mám zkusit? Nic není volné ne autě. Jak mám zkusit zda to nedělá některý z měněných dílů? Děkuji moc za rady již nevím kam dál...ještě může toto vše způsobit vyšší předek auta-po výměně pružin je auto vyšší než bylo a jedna strana je vyšší o 1 cm oproti druhé straně....měřeno kolmo k ose předního kola...děkuji moc
Na delším hnacím hřídeli z převodovky ke kolu bývá obvykle vyvažovací tělísko nebo spíše tlumič kmitů. Nevím, jestli se dá nějak ladit, ale minimálně se s ním dá po hřídeli posouvat a zkoušet jestli to má na něco vliv.