Čtvrtek 11.09.2014 04:59,
Proč ne?
Zdravím, jednoho Lanose jsme kupovali loni pro přítelkyni, celkem jsem se s ním díky plynu vyvztekal (ne, vážně na sekvenční vstřikování plynu NEFUNGUJE i přesto, že všichni tvrdí, jak to fungovat musí, tak to osm plynařů včetně AGC a HL Propanu nedalo dohromady a musel jsem tam dát klasickej mix - od té doby svatej pokoj), ale dneska funguje dobře a jako náhrada Favorita - proč ne? Typická bolest Lanose je imobilizér - musel jsem měnit anténu (kroužek kolem spínačky za 500Kč a deset minut práce) a jednou mi ta potvora prostě zapomněla všechny klíče, což bylo obzvlášť vtipný. U motoru - snad na všech teče olej pod víkem ventilů, rozvody po 60tis., není to nějakej extra tahoun, ale těch 150 se s tím jet dá (ale člověk si to při tom, jakej má tohle auto apetit, docela rozmyslí). Jinak oproti Favoritu to působí bytelněji a nemůžu souhlasit s tím, že to nějak extra rezne - máme 2000, asi pátej majitel, žádná extra péče a není na něm fakt nic. A to je to ještě navíc Made in Poland. Mám ještě 1997 Leganzu, pět let nabouraný dveře odkrytý na holej plech a je to trochu šedivý. Na Felicii bych těma dveřma prolezl i zavřenejma. U Lanose plastový světla - téměř určitě budou na rozleštění, anténu od rádia bude člověk věčně zapomínat vysouvat (aspoň já mám ruční pohon), sametky v oknech budou vydřený a drhnout - asi bych se vyhnul elektrickým, sedačky rozviklaný + praskaj úchyty na lyžinách, už jsem svařoval obě přední sedačky.
Shrnul bych ho asi takhle - díly za relativně pár korun, pohodlí nic moc, ale zas to je ještě jedno z aut, kde celkem nic nepřekáží, jednoduchý alá Felicie, při provozu na benzín poměrně nenažraný - na to pozor, jako všechny Daewa to bude trošku hladovější (klidně 9-11l po městě). Plusem je to, že pokud nezapomene kód imobu, nebo není po smrti pastorek startéru, tak přijdu a vždycky odjedu (po zkušenostech s kamarádovou Xantií to už za samozřejmost nepovažuju)...
reagovat