Koloss napsal:
Já bych pouvažoval jinak. Pokud je tazatel takový technik, že chce sundat řemen z nefunkční klimy (který dost pravděpodobně pohání ještě něco jiného, nejspíš alternátor, patrně i posilovač řízení), tak by se zeptal trochu jinak. Vyměnil někdo třeba taky vzduchový filtr v sání motoru? Pokud tam je hodně dlouho, může být zanesený svinstvem tak, že se motor nemůže pořádně nadechnout a pak je z něj zdechlina.
Ta otázka byla upřímně stejně rychlá jako pohled pod auto. Nejdřív bych poukázal na to, že v autě nemám aut. klimatizaci ale A/C nebo to aspoň neni digi klima. Já se v tom prd vyznám ale řekl jsem si, ža hlavní účel A/C je ten, že i když je auto studený tak hned topí a v létě zase krásně chladí. Napadlo mě, že k tomu bude zapotřebí kompresor a když sem kouknul pod auto jediný co připadalo v úvahu byl onen díl poháněn řemenem z kliky.. Že je zde odpověď jsem nevěděl a přiznám se že sem řemen sundal (myslel sem si, že ulehčím motoru, známý říkal, že klimatizace bere i 15kW výkonu :/ ) Popravdě už po sundání jsem zjistil, že řemenice se otáčí zlehoučka a to mě hned "zklamalo". Nejdřív mi to vůbec nedošlo, ale když sem vyjel z garáže sem poznal, že mi "odešlo" servo, po okamžiku mi došlo, že sem odpojil servo. Ráno po cestě do práce po ujetí 5km mi začali zhasínat světla a dokonce přestali jít i tachometr a otáčkoměr a problikávala kontrolka dobijení. Sem rád, že 2km před prací byly po cestě lampy... Nechápu proč nešlo dobíjení, když má alternátor vlastní řemen a už vůbec nechápu jak funguje ta klima. Takže jsem to vrátil a jezdim bez problémů. Doufám, e sem někoho pobavil