autor napsal:
Podvozek má být rychlejší než motor. I když to tvrdí technici v BMW, mělo by to platit pro každé auto. A jestli jízdní vlastnosti jsou tak tak pro 1,6, pro dvoulitr by musely být podstatně lepší. Navíc přímo v DEAWOO mi říkali, že je ještě dobře, že nemám 2,0l. Na výměnu silentbloků tam majitelé dvoulitrů jezdí mnohokrát častěji, než s 1,6l.
Nubiru jsem nemel ani jsem s ni nejezdil. Chvili jsem mel Lanos sedan r.98 s 1,5 8V, zralo to tak kolem 8, vybava na tu tridu slusna, ale jizdni vlastnosti katastrofa non plus ultra, koupil jsme to asi po 100tis km, neustale bylo to auto nejake rozhazene, pretacive, tak jsem nechal promerit vsechny tlumice a cely podvozek, pac jsem fakt neveril, ze by v r. 98 nekdo takove auto pustil do provozu, zadni tlumice byly v hajzlu, tak jsme je vymenil, plus nekolik cepu, trosku se to zlepsilo, ale stale katastrofa, to auto se brutalne kroutilo pri prujezdu kazdou zatackou, praskaly v nem ne plasty, ale plechy..mel jsme doma stejne starou feldu a sluzebniho megana, tak jsem neustale zkousel jezdit s feldou- zda nejsem z megana namlasany a ono nic, stale stejne. Felda mela fakt neporovnatelne lepsi jizdni vlastnosti, nechal jsem tam zkontrolovat snad uplne vsechno a pak jsmem ho radeji prodal...tod vse.
jo, podobne praskani plechu jsem zazil jeste v Citoenu Xara, r.v. 2000, stacilo najet jednim kolem na chodnik a uz to lupalo a vrzalo..