rojack napsal:
kralici79 napsal:
Ohledně kritérií pro výběr vozu. Dost jsem se rozmýšlel o koupi vozu od značky Škoda, protože si myslím že vyrábí slušná auta. Odradili mě ale vyloženě maličkosti: 1) Dát zapalovač vedle páky ruční brzdy, abych tahal nabíječku na telefon (při používání navigace) přes půl vozu a ještě se mi motala do řazení nebyl dobrý počin. 2) Mé věčné dilema se schodkem v zavazadelníku při sklopených sedačkách (prostě mi to vadí) 3) Tvrdé polstrování dveří ( při delším cestování si často odkládám ruku na místo k tomu určené a ve firemní Fabii už sem zažil i nepříjemný otlak) 4) A výbava ( u Fabie kombi je rarita narazit na digiklimu, nebo palubní počítač. a to jsem koukal po 1,4 16V, což je vrcholná benzínová motorizace)
Fabii jsem neměl, budu psát o Octavii, ale vaše hodnocení stejně zní jakoby pro všechny Škody...... :Zapalovač mám vedle ruční brzdy - a kde byste ho chtěl mít? Mimochodem, druhou zásuvku mám v kufru. Zapojit telefon a navigaci současně jsem nikdy nepotřeboval, ale ani nevím o autě, které by mělo v dosahu řidiče dvě zásuvky. Polstrování na dveřním madlu, kam si také s oblibou dávám loket, je celkem měkké. Otlaky tedy nemám. Mimochodem, na pravou ruku mám také opěrku s měkkým polstrováním. Digiklimu mám a to dvouzónovou (u Fabie kombi asi není, ale to fakt není auto). Schodek v kufru při sklopených sedačkách sice je, ale skříně nepřevážím každý den, takže občas to skousnu. Tolik ke Škodě.
k tej zásuvke ma napadá P407. Jedna je vpredu pri radičke a druhá medzi prednými sedadlami pri nohách zadných cestujúcich. Ako strčiť niečo dozadu počas jazdy šofér nezvládne, ale keď už tam nabíjačka je tak kábel v pohode dosiahne do lakťovky na telefón. Rovnako dobre je vo 207SW zvládnuté sklápanie zadných sedačiek (bez vyklápania sedáku) čím sa vytvorí naozaj ROVNÁ podlaha a stačí len zasunúť opierky hlavy (nie je to šikmina ako vo FII, ibize, pole,... kde treba navyše ešte ai tie hlavové opierky demontovať a potom rozmýšľať kam s nimi)
Čo mi obecne pri škodovkách vadí je tá plastová bublina pod volantom pri spínacej skrivke. Vo FII i OII som si tam neustále pri nastupovaní / vystupovaní búchal pravé koleno. Ďalej vo FII ten posed ako na barovej stoličke som tiež nemohol prekusnúť.
No a čo sa týka mojich preferencii tak postupne:
- spoľahlivosť (niekedy na to treba vešteckú guľu pri fungl novom aute)
- technické riešenia, ktoré majú vplyv na jazdu (lichobečník, multilink,...) obecne ako sa správa auto na ceste, pocit z jazdy,...
- pocit z interiéru (nemám na mysli nutnosť makčených plastov na palubovke), praktickosť, jednoduchosť pri používaní (spomínané sklápanie sedačiek)
- dizajn (može to byť super kára, len sa mi musí aspoň trochu páčiť, taký PT Cruiser, alebo pontiak Aztek by som v garáži nezniesol)