0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 5005 -Ford Grand c-max

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat
xrad
počet příspěvků4
datum registrace22.11.2018
Čtvrtek 22.11.2018 19:38, Peugeot 5005 -Ford Grand c-max
Prosím o radu s výběrem vozu spíše motoru.
spolehlivost poruchovost časté závady
Ford 1.6i Ecoboost 134 kW
Peugeot 5008 1.6 THP 115kW
Děkuji
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 23.11.2018 10:07, RE: Peugeot 5005 -Ford Grand c-max
citace:
reakce na: xrad, 22.11.2018 19:38 (Prosím o radu s výběrem vozu s ...)


Ahoj, bohužel oba motory jsou rizikové. Pro C-MAX bohatě stačí stará dobrá 1.6 Ti-VCT a nebo silnější verze 1.0 Ecoboostu 92kw. Pro Peugeot 5008 je daleko ideálnější diesel 1.6 HDI nebo 2.0 HDI.
reagovat
xrad
počet příspěvků4
datum registrace22.11.2018
Pátek 23.11.2018 10:55, RE: RE: Peugeot 5005 -Ford Grand c-max
citace:
reakce na: BobanHTP, 23.11.2018 10:07 (Ahoj, bohužel oba motory jsou ...)

Děkuji za příspěvek. Můžu vědět v čem jsou rizikové?
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 23.11.2018 12:31, RE: RE: RE: Peugeot 5008 - Ford Grand c-max
citace:
reakce na: xrad, 23.11.2018 10:55 (Děkuji za příspěvek. Můžu vě ...)


Fordi Ecoboost 1.6 - praskající hlavy motorů
PSA 1.6 THP - potkání motoru, díky selhání rozvodů

Můžete se o tom pobavit i na forech přislušného vozu, chlapi Vám tam poradí.

Pokud byste zvolil u Fordu motorizaci 1.0 Ecoboost, nejlépe 92kw, nechte jen zkontrolovat jakousi hadičku chlazení, která z počátku výroby byla nekvalitní a mohla se narušit. U Fordu už budou vědět...
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Pátek 23.11.2018 21:19, RE: RE: RE: Peugeot 5005 -Ford Grand c-max
citace:
reakce na: xrad, 23.11.2018 10:55 (Děkuji za příspěvek. Můžu vě ...)


Bohdan ještě u THP zapomněl na úplně největší problém a tím je karbon. Oprava je drahá (vyčištění) a nic neřešící, je to chyba konstrukce. Na karbon trpí všechny přímovsřiky, ale THP je v tomto extrém. Selhávající rozvody jsou až druhé v pořadí.
reagovat
xrad
počet příspěvků4
datum registrace22.11.2018
Sobota 24.11.2018 06:20, RE: RE: RE: RE: Peugeot 5005 -Ford Grand c-max
citace:
reakce na: Pavlik, 23.11.2018 21:19 (Bohdan ještě u THP zapomněl na ...)


Co vím tak problém byl jen s napínákem rozvodů už z výroby. Ale po výměně napínáku už by mělo být vše v pořádku.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Sobota 24.11.2018 10:20, RE: RE: RE: RE: RE: Peugeot 5005 -Ford Grand c-max
citace:
reakce na: xrad, 24.11.2018 06:20 (Co vím tak problém byl jen s n ...)


Po výměně je to asi stejně v pořádku jako u TSI s řetězem. Díky torzním kmitům se i inovovaný řetěz vytahá, jen díky lepším materiálům už vydrží okolo 100 tisíc km ne jen polovinu. Na řetězový rozvod stejně bída.
reagovat
xrad
počet příspěvků4
datum registrace22.11.2018
Sobota 24.11.2018 12:07, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Peugeot 5005 -Ford Grand c-max
citace:
reakce na: Pavlik, 24.11.2018 10:20 (Po výměně je to asi stejně v p ...)


Děkuji
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pondělí 26.11.2018 10:09, RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Peugeot 5005 -Ford Grand c-max
citace:
reakce na: xrad, 24.11.2018 12:07 (Děkuji ...)


Tak může to být také možnost, prostě co 80000km vyměnit rovodovou sadu. Např. v mém Meganovi III se běžně takový interval výměny doporučuje...
Proti karbonizaci dávejte VIF aditivum do benzínu + nejlépe prémiový benzín.

Pak mě napadá ještě motor 1.6 VTi pro 5008. Nemá sice dobrou pověst, ale mluvil jsem s automechanikem Citroenu Nový Jičín a řekl k tomu - včas vyměnit rovodovou sadu, jezdit na kvalitní benzín s aditivem a motor vydrží celkem dost. Jenže může jen chválit
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.