Citroenak napsal:
Ak uz to musi byt nafta, bral by som stare 1.9 TDI 66kw bez natacacich lopatiek turba. Okolo roku 2000-2001 este PSA 1.9TD 66kw. Lenze spotreba 15t km znamena, ze ak vam odide turbo, budete musiet par rokov jazdit, aby sa vam cena vratila. A to nevravim o tom, ze diesel ma najvyssi vykon na nizkych otackach=stale sa vyuziva=casom pri rychlejsej jazde odidu poloosi, spojka atd. Na benzine som zatial o meneni poloosy nepocul (urcite nie 200t km, ak nebola poskodena manzeta). Byt vami, ak este aj dochadzate do prace a ak ste niekde zo severu, kde byva velka zima, beriem benzin. Aj cena ojazdeneho bude nizsia. V najhorsom sa to da prerobit na plyn a bude to este lacnejsie.
Já jsem měl služební OI 66 kW a je pravda, že byla bez problémů. Měl jsem ji od novoty, kolega mi ji docela sboural při nějakých 120 tis., ale i tak nalítala 370 tis bez výměny turba a ani spojka se neměnila, tak že si myslím, že je to spíš kus od kusu a kdo s tím jezdí a jak se stará. Doma mám OI 81 kW a ta má teď 300 tis a taky měním jen spotřebák, ale turbo je po výměně, jinak spojka je taky původní. Ale, že bych pozoroval nějaké vyšší náklady oproti benzínu při údržbě, tak to jsem kromě toho turba nezaznamenal. Tudíž auto z rukou nedám, dokud se nezačne kazit. Mám ještě druhé auto a to Stilo 1.9 JTD 85kW ještě bez DPF, které jsem kupoval loni se 100 tis poctivýma nalítaných a taky po 25 tisících km co s ním je najeto s motorem není problém a dával jsem za něj 70 tis a za 20 jsem dělal údržbu po koupi - rozvody, oleje brzdy atd. Původně jsem chtěl ještě sehnat OI v TDI, ale ty auta jsou již v takovém šíleném stavu, že jsem od toho upustil a šel do Fiata, který se dal koupit míň olítaný a v lepším stavu.Takže si myslím, že je to kus od kusu a záleží na původním majiteli jak se k autu choval a v této cenové relaci je opravdu lepší vybírat daný kus dle techn. stavu než značky.