citace:
reakce na: Michalprvni, 29.05.2024 10:18 (Dobrý den, děkuji za reakci, c ...)
To je hrozně individuální a závisí to na spoustě faktorů.
6 let jsem měl služebního megane předchozí generace s naftovou 1,5 dci s 81kw. Ta byla ještě bez Adblue a proti novějšímu motoru dost přidušená.
Předjíždění je třeba si trochu rozmyslet, podřadit, ale auto se celkem slušně posbírá a rozjede. Samozřejmě vše závisí i na okolních podmínkách, naložení auta a podobně. Běžně jsem jezdil dálnice, tempomat na 140, kopec nekopec. Z mého pohledu je těch cca 110 naftových koní takový rozumný základ.
Potom jsem přesednul do focusu s benzínovou 1,5 a 150 benzínovými koni. Ty jsou přecejenom trochu živější a výkonu je v autě dostatek. I tak si ale předjíždění dobře rozmýšlím. To je asi ale dáno hlavně tím, že jsem zvyklý jezdit primárně po dálnicích a víceproudých cestách. Po prvotním nadšení ale po třech letech sám unávám, že víc koní by asi ničemu nevadilo. Na druhou stranu, auto v pohodě uhání i s tunovým vozíkem na kouli...
S dvoulitrovou naftou bude dynamický projev suverénní téměř za jakýchkoliv podmínek. Idální sehnat někoho, kdo v tom autě sveze a případně nechá se projet...