citace:
reakce na: jiko007, 14.03.2021 09:33 (Dobrý den, zajímal by mě váš n ...)
Ahoj, všechny čtyřkolky ti zvednou spotřebu o 1l na 100km. Při tvém nájezdu tak ročně dáš v průměru o 10-13tis.kč navíc za palivo. Jestli se na palivo skládáte všichni, tak to velký rozdíl není. Servisně je u 4x4 třeba jen dodržet pravidelné výměny oleje, jinak koncernové by neměly zlobit. Samotná DSG pro 2.0 TDI je už s mokrými spojkami a patří k tomu lepšímu mezi dvouspojkovými automaty, sada spojek Tě nezruinuje a mechatronika by měla něco vydržet.
Ford Focus IV kombi je méně prostorný podélně, než Passat v druhé řadě, to si vyzkoušej, pokud jste urostlí chlapi, je prostě lepší Passat, Superb(hůře odhlučněný) nebo Octávie. Co mě u Focusu trochu varuje, je kritika pana Vaculíka ze Světa Motorů na motor 2.0 Ecoblue, není už to ten spolehlivý 2.0 TDCi. Takže za mě Focus IV v dieslu 2.0 Ecoblue je trochu riziková volba, byť automat je klasický měničový a měl by sloužit dobře, ale zase je příliš nový na ověření jak funguje ve vyšším nájezdu km.
Pro 4 chlapy mi pak vychází volba číslo jedna Passat 2.0 TDI DSG a klidně dvoukolka, ušetřené peníze bych dal do špičkových zimních pneu a případně rychlonasouvacích řetězů
Urostlí chlapi nadjou v Passatu prostorné a pohodlné svezení a to i v druhé řadě
Soustředil bych se na mladé ojetiny u dealerů značky s plnou servisní historií, kdy motory 2.0 TDI nemají moc rády prodloužený interval výměny oleje...