citace:
reakce na: Mneset, 12.10.2019 16:29 (Asi už to tu bylo milionkrát.. ...)
Ahoj, za mě bych kuknul na:
- Peugeot 308 I gen. s motory 2.0 HDI nebo 1.6 HDI(bacha brát 82kw a 68kw, cca 2011+)
Kombík jde sehnat s třemi samostatnými sedadly vzadu, dokonce 2+ v kufru.
Zminěné motorizace jsou spolehlivé a opravy nejsou likvidační
- Renault Scenic/Grandscenic II,III 1.6 81kw benzín, raději došetřit, než za 20tis.kč opravovat
Ve Scenicu III už nezlobí diesel 1.5Dci, kde ber ten 81kw. Můj automechanik má několik těhle motorů ve Fluence a Megane III, přes 200tis.km a nic se zatím neopravovalo. Cena ale je přes 100tis.kč. Benzín má jen problém s přesuvníkem, cca 5000kč oprava, ale ten vyměníš s rozvody a je klid. Jinak velmi podařený motor, 6kvalt. Jo a hlavně nic nerezne. Jinak ve Scenicu III rovněž zmizely problémy se startovací kartou(nebrat jako tragédii, zpravidla se vyměnila jednou za celou životnost auta, cena cca 3000kč)
- Berlingo-Partner 1.6 HDI 68kw nebo 82kw (2011+) a nebo 2.0HDI. Opět raději došetřit na spolehlivější motory(Euro5), než se trápit se starčí verzí 1.6 HDI 80kw a 66kw, kde se toho kazilo docela dost
- Opel Zafira II 1.8i > odolný vůz, odolný motor. Vzadu nejsou sice plnohodnotné 3 sedačky, ale jdou tam prý nasoukat. Navíc pro jistotu bych koupil 7 místnou variantu, kde sedačky jsou skvěle složné v kufru. Co dodat, tenhle motor se GM povedl, Chorvatsko jsme s ním jeli za 7l, dobře opravitelný, odolná převodovka, povedený podovozek.