Pavlik napsal:
hezká sbírka blábolů:
1) v čr není "prémiová" nafta - všichni berou z jediné rafinérie a aditivace to rozhodně nezachrání
2) dodatečná aditiva jsou podle všech testů jen tahání peněz z reklamou zblbnutých naivů
3) při jízdě rozhodně nepoznáte rozdíl 30kg mezi motory, mnohem víc jízdu ovlivní kvalitní pneu
4) úzké využitelné spektrum otáček - k čemu je mi využitelný rozsah 4000 RPM, když diesel dokáže totéž v rozsahu 2000 RPM
5) v případě ojetiny (a mondea konkrétně) je diesel podstatně le...
1) vím že OMW a Slovan vozí naftu z Vídně
2) asi jsem naivní, ale tomu testu docela věřím http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf není špatné si ho přečíst
3) podívej se na např. na test Octavii RS(naftová a benzínová), možná tě přesvědčí http://www.autotube.cz/autotest/64-skoda-octavia-rs-tfsi-vs-tdi-video.html a možná změníš názor. Na přední nápravě 30kg, jde sakra poznat to mi věř.
4) no v mém případě točiví moment (320nm) vrcholí od 2000 a končí 5000 ot/min, ale
připouštím, že ten pověstný zátah (protože pak před a po se nic neděje) od spoda je příjemnější.
5) to je pravda hledal jsem mondeo ve slušném benzínu, je fakt obtížné, ale má to i světlou stránku, jistou výjimečnost
6) na provozní náklady se dostaneš a je to o něco i níž, je pravda že člověk musí do auta zainventovat.
PS: docela vím o čem mluvím měl jsem diesel v předchozích dvou autech Peugeot Partner 2.0HDI 66kw, a mondeo 2.0TDCi 96kw. Dle mého názoru vytěží diesel jen ve spotřebě (která může být vykoupena vyššími servisními náklady)