citace:
reakce na: nobixcz, 09.10.2018 06:31 (Moc díky za informace. Na co b ...)
Ahoj, kluci tady snad poradí více, ale protože jsem už par ojetin kupoval a spálil jsem se jen u jednoho C4 Picassa 1.8i z Itálie tak obecně:
1. Vzít si auto někam do servisu na prohlídku, včetně diagnostiky.
Bez toho vůbec vůz nebrat, spodek a dg musí být. >> to udělat po delší projížďce
2. Vůz pořádně projet, já nabídl 100kč za palivo a jeli jsme na dálnici atd. Po projížďce nechat vůz na volnoběh a sledovat teplotu kapaliny, pravidelnost běhu atd. Sledovat jestli se zapne sahara atd.
3. To samé ohledně klimy, větrání, ohřevu vzduchu
4. V klidu si vyzkoušet základní funkce - od oken počínaje, přes vyhřívání zrcátek, zapínání bez. pasů atd.. Otevíraní a zavírání dveří, kufru atd... Napsat si normálně seznam a odkškrtávat
5. Pokud se ti auto bude zamlouvat, zaplatit i Cébii ať proklepne historii...
6. Zkontrolovat i místa, kde je rezerva apod, jestli není někde voda, nebo bahno(z povodní)
Co mě naučil život s ojetinama:
- i kdybych jel pro auto přes celou republiku, pokud bude něco špatně, nebrat a jet zpátky domu nasucho
- pokud má vůz v interiéru nepříjemný zápach, tak nebrat
- raději méně vybavený vůz např. přímo od dealera, než leštěnku od chlapa se zlatým řetězem na krku