0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord 2.0is

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 00:10, 20 radku recenze.. to sis zas nekdo dal velkou praci....:(
20 radku recenze.. to sis zas nekdo dal velkou praci....:(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 00:11,
S tímto autem jsem jel jen kratší cestu a nepřišel jsem na nějaké nedostatky, ale také mě ničím nenadchl. Motor táhl celkem slušně, ale nějaký extra výkon neměl a spotřebu jsem měl 9 litrů. Hodně se mně ale zamlou nástupce tohoto modelu a ve V-tecu je opravdu dobré autko.
A co se týká Vašeho auta, tak mně na něm zaráží to křidelko pod nárazdníkem, která vypadá jak dámská vložka:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 00:14, ???
Věřím, že auto jede opravdu pěkně, ale recenze jak noha.
Za nadšení autora dávám jedničku.
Za kvalitu recenze 5.
Kdybych nevěděl, že autorovi je 38 let, myslel bych si, že to psal 18. letý puberťák.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 05:25, Honda-bůh
Peet napsal:
Věřím, že auto jede opravdu pěkně, ale recenze jak noha.
Za nadšení autora dávám jedničku.
Za kvalitu recenze 5.
Kdybych nevěděl, že autorovi je 38 let, myslel bych si, že to psal 18. letý puberťák.
hezký povídáníčko...stačí dodat jediné.... AMEN
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 08:25, Brzdy
S Accordem a jinýma hondama mám spíš zkušenost, že moc dobře nebrzděj. Brzdy rychle vadnou a pak je to o ústa....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 08:35, Honda
Myslim, že kdyby autor zůstal u Mazdy 626, udělal by lépe. Ono najet za rok 17tis bez poruchy, to není zas tak složitý. Ale pokud narazil na dobrý kus, pak přeji hodně štěstí a Hondou. Recenze opravdu velmi stručná
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 08:42, edmund
tam jen, že: lítá, sama parkuje a to bez zabrání místa v jakési 3. dimenzi, myšlenkami ovládaný modul uravuje teplotu vody v zabudovaném bazénu a že v základu je klimatizovaná bowlingová hala. Tolik doplnění autora.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 08:54, RE: Honda
Martaslover napsal:
Myslim, že kdyby autor zůstal u Mazdy 626, udělal by lépe. Ono najet za rok 17tis bez poruchy, to není zas tak složitý. Ale pokud narazil na dobrý kus, pak přeji hodně štěstí a Hondou. Recenze opravdu velmi stručná
... lépe by autor článku asi neudělal. Zřejmě se mu líbí sportovní jízda, a to s mazdou nikdy nezažije!

Ještě jedna poznámka: Toto je myslím už druhý článek o hondě accord této generace, a opět je napsáno jen pár vět. Určitě si accord zaslouží blyžší představení a rozsáhlejší zkušenosti. (asi budu muset něco napsat já?!).
Souhlasím že tyto auta mají podvozek laděný pro sportovní jízdu a skvěle drží zvolenou stopu s minimálním náklonem v zatáčkách. I přes s vojí velkou délku je toto auto mrštné, právě ve spojení s dobrými motory. Provoz je spolehlivý, žádné dramatické závady se nevyskytují a ceny náhradních dílů jsou srovnatelné s evropskými značkami.
Jedinou slabinou jsou poddimenzované brzdy. Ne že by auto nebrzdilo, ale ostrost brzd je tupá. Můžete originílní sadu brzd nahradit třeba za Brembo a je to lepší. V následující generaci jsou už brzdy výkonější, protože se do nabídky dostala verze se 156kW (Type R)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 10:25, accord
Auto hezke, recenze na nic. Nevim ani udaje o spotrebe proste nic. Jak vypda interier pozna kazdy z fotky. Jinak za rok nemit zavadu pri 17 tisicich nenit akovy problem ani u znacek se spolelhivosti horsi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 11:06, RE: accord
Martin napsal:
Auto hezke, recenze na nic. Nevim ani udaje o spotrebe proste nic. Jak vypda interier pozna kazdy z fotky. Jinak za rok nemit zavadu pri 17 tisicich nenit akovy problem ani u znacek se spolelhivosti horsi.
.. spotřebu máš v tabulce (nahoře) . Lze svižně jezdit dálkové trasy za
7 - 8 litrů, ovšem Praha okolo 9 - 10.

Nesouhlasím s tebou - že 17 tisíc km bez poruch je normální? I při takové porci ujetých km jako má tento vůz? ... Kéž by tohle mohli říct majitelé evr. aut!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 11:44, fakt obsáhlé
17 tkm bez poruchy Mno jde vidět jak je špatná situace v bazarech, že majitel je z tého situace na větvi. Toš ještě abych si koupil auto co se mi za 5-10 tkm rozbije že. Čekám daleko větší porci km od auta libovolné značky, pokud to nezvládne, prodává se opět shitové auto. (těch je bohužel většina)

Jinak ten Accord je příjemný dokud je kvalitní cesta a jezdí se svižněji, souhlasím proč ne. Jinak napsat takovou recenzi, to asi autor tvořil, když čekal v koloně až blikne zelená ne? Se divím, že se nevešel do 160 znaků.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 13:05, RE: accord
dav napsal:
.. spotřebu máš v tabulce (nahoře) . Lze svižně jezdit dálkové trasy za
7 - 8 litrů, ovšem Praha okolo 9 - 10.

Nesouhlasím s tebou - že 17 tisíc km bez poruch je normální? I při takové porci ujetých km jako má tento vůz? ... Kéž by tohle mohli říct majitelé evr. aut!
Vm, ze to ait oam za sebou 250 tis km, ale pokud je udrzovane a ne vrak, tak 17 tis nic neni. Temer kazde auto o ktere se starate vydrzi cca 20 tis bez orpav. Az na vyjimky, ale zalezi na predeslem majiteli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 16:40, RE: fakt obsáhlé
Ráďa napsal:
17 tkm bez poruchy Mno jde vidět jak je špatná situace v bazarech, že majitel je z tého situace na větvi. Toš ještě abych si koupil auto co se mi za 5-10 tkm rozbije že. Čekám daleko větší porci km od auta libovolné značky, pokud to nezvládne, prodává se opět shitové auto. (těch je bohužel většina)

Jinak ten Accord je příjemný dokud je kvalitní cesta a jezdí se svižněji, souhlasím proč ne. Jinak napsat takovou recenzi, to asi autor tvořil, když čekal v koloně až blikne zelená ne? Se divím, ...
Akorát nepsal s T9 protože jinak by tam nebyly "kYlometry" a "sCHáněl"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 18:55, RE: fakt obsáhlé
SY35 napsal:
Akorát nepsal s T9 protože jinak by tam nebyly "kYlometry" a "sCHáněl"
Asi ty KYLOMETRY byly hodne tvrdy )) Rekl bych ze autor nebude moc inteligentni jen nejvetsi negramot neumi psat, taky ten rozsah...velmi obsahlé... Jinak Honda ujde jiste ovsem r.94 300tis. km uz bude spise na popojizdeni
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 19:12, RE: fakt obsáhlé
RomikX napsal:
Asi ty KYLOMETRY byly hodne tvrdy )) Rekl bych ze autor nebude moc inteligentni jen nejvetsi negramot neumi psat, taky ten rozsah...velmi obsahlé... Jinak Honda ujde jiste ovsem r.94 300tis. km uz bude spise na popojizdeni
Tak nesouhlasil bych s tím držením stopy. Tohle auto jsem měl 4 roky ve 2,3 SRi a sebemenší nerovnost v zatáčce a zadek poskakuje jak zajíc. I když má víceprvkovou zadní nápravu, tak prostě nesedí, ani nové tlumiče tomu nepomohli. Je to bohužel neřest tohoto modelu. Navíc víceprvková zadní náprava ubírá výrazně místa v zavazadelníku.už tak stísněného vysokou nakládací hranou a malým otvorem díky tomu, že je auto sedan. Jediné s čím můžu souhlasit je super zátah motoru a ve 4 tis. otáček jako by se auto znovu nadechlo a opět řidiče zatlačí do sedačky. Souhlasím taky s brzdama, které opravdu potřebují vyměnit za kvalitnější (taky jsem volil brembo a brzdilo to jedna básen) Jinak bych jej neodsuzoval při najetých 300 tis. km na popojíždění u tohoto auta bych se nebál poruch, za celé 4 roky mně nenechal ani jednou na holičkách a vždycky jsem nastartoval a přijel tam kam jsem chtěl. Ještě na jednu závadu jsem si vzpomněl a to vibrace volantu při intenzivním brždění, většinou za to můžou zvlněné kotouče, jejichž výměna se prodraží, protože je provázena výměnou ložisek, které jsou zalisovány v kotouči....I když se najde šikovný servisák, který je dostane ven nepoškozené, jen jej znát a je to v poho. Ještě problém a myslím nejen tehle generace Accorda je reznutí zadních lemů, ale to je maličkost, která je vykoupena spolehlivostí. Jinak přejí majiteli hodně štěstných kilometrů. Já jich s tímto autem měl přes 100 tis a prodával jsem jej s necelými 300 tis. km na kontě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 19:17, RE: Honda
dav napsal:
... lépe by autor článku asi neudělal. Zřejmě se mu líbí sportovní jízda, a to s mazdou nikdy nezažije!

Ještě jedna poznámka: Toto je myslím už druhý článek o hondě accord této generace, a opět je napsáno jen pár vět. Určitě si accord zaslouží blyžší představení a rozsáhlejší zkušenosti. (asi budu muset něco napsat já?!).
Souhlasím že tyto auta mají podvozek laděný pro sportovní jízdu a skvěle drží zvolenou stopu s minimálním náklonem v zatáčkách. I přes s vojí velkou délku je toto auto mrštné,...
Toto auto jsem mel, nyni mam 2.2VTEC (r.97). Ten muj kus byl "velmi olitany", tez najeto 250tis km ne-li vice. Vykon byl stale perfektni, to auto jezdilo jak raketa (skvely motor! ..mohl mit 150 nebo 250tis a nebylo to poznat, a vsadil bych se, ze ve 350tis km to bude stale stejne), ale spotreba byla pri velmi ostre jizde kolem 12 litru. To se s VTECem stat nemuze. I pri maximalne agresivni jizde je spotreba do 10,5 litru, NIKDY vice! (prumer 8,5-9).
Souhlasim s horsimi brzdami (vadnouci ucinek), ale i u novejsiho modelu. Kdyz to trikrat rozjedete na Evropske na 180 a na svetlech na brzdy, tak na poctvrte uz si myslite, ze mate koutouce mazane olejem (+ten modry dym je tez uchvatny :)).
Take jsem mel (i mam) dosti mekke perovani - na ceskych silnicich auto sice doslova "plave" pres ruzne diry i na tech nejhorsich silnicich, tedy velmi pohodlne)... - ale samozrejme ty naklony v zatackach tam uz take jsou... Jinak to jsem vybral jen ty "spatne vlastnosti". Jinak bych toto auto za nic nemenil, je uzasne, leta, samo parkuje (ve 3.dimenzi, aby nezabiralo misto), a nema zadne zavady.
Ne vazne - je to dokonale skloubeni "uzitne hodnoty", resp. sedanu, a sportovniho vozu (me historky, co vsechno jsem do nej dokazal nalozit a odvezt, dokaze prekonat jen vypraveni meho otce o zazitcich s Volhou vzor 24, r.v.1971). Tez musim zminit az neuveritelnou "prujezdnost", ac je to auto zdanlive velmi nizke; a take velmi dobry zaber prednich kol napr. na snehu ci jinak velmi kluzke vozovce. Nikdy bych neveril jake stoupani na zasnezene ci zledovatele silnici dokaze Accord bez problemu vyjet. Uzasne auto, perfektni svezeni. Vsem doporucuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 19:17, RE: Honda
dav napsal:
... lépe by autor článku asi neudělal. Zřejmě se mu líbí sportovní jízda, a to s mazdou nikdy nezažije!

Ještě jedna poznámka: Toto je myslím už druhý článek o hondě accord této generace, a opět je napsáno jen pár vět. Určitě si accord zaslouží blyžší představení a rozsáhlejší zkušenosti. (asi budu muset něco napsat já?!).
Souhlasím že tyto auta mají podvozek laděný pro sportovní jízdu a skvěle drží zvolenou stopu s minimálním náklonem v zatáčkách. I přes s vojí velkou délku je toto auto mrštné,...
Toto auto jsem mel, nyni mam 2.2VTEC (r.97). Ten muj kus byl "velmi olitany", tez najeto 250tis km ne-li vice. Vykon byl stale perfektni, to auto jezdilo jak raketa (skvely motor! ..mohl mit 150 nebo 250tis a nebylo to poznat, a vsadil bych se, ze ve 350tis km to bude stale stejne), ale spotreba byla pri velmi ostre jizde kolem 12 litru. To se s VTECem stat nemuze. I pri maximalne agresivni jizde je spotreba do 10,5 litru, NIKDY vice! (prumer 8,5-9).
Souhlasim s horsimi brzdami (vadnouci ucinek), ale i u novejsiho modelu. Kdyz to trikrat rozjedete na Evropske na 180 a na svetlech na brzdy, tak na poctvrte uz si myslite, ze mate koutouce mazane olejem (+ten modry dym je tez uchvatny :)).
Take jsem mel (i mam) dosti mekke perovani - na ceskych silnicich auto sice doslova "plave" pres ruzne diry i na tech nejhorsich silnicich, tedy velmi pohodlne)... - ale samozrejme ty naklony v zatackach tam uz take jsou... Jinak to jsem vybral jen ty "spatne vlastnosti". Jinak bych toto auto za nic nemenil, je uzasne, leta, samo parkuje (ve 3.dimenzi, aby nezabiralo misto), a nema zadne zavady.
Ne vazne - je to dokonale skloubeni "uzitne hodnoty", resp. sedanu, a sportovniho vozu (me historky, co vsechno jsem do nej dokazal nalozit a odvezt, dokaze prekonat jen vypraveni meho otce o zazitcich s Volhou vzor 24, r.v.1971). Tez musim zminit az neuveritelnou "prujezdnost", ac je to auto zdanlive velmi nizke; a take velmi dobry zaber prednich kol napr. na snehu ci jinak velmi kluzke vozovce. Nikdy bych neveril jake stoupani na zasnezene ci zledovatele silnici dokaze Accord bez problemu vyjet. Uzasne auto, perfektni svezeni. Vsem doporucuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 20:09, RE: Brzdy
Jarmil Prdel napsal:
S Accordem a jinýma hondama mám spíš zkušenost, že moc dobře nebrzděj. Brzdy rychle vadnou a pak je to o ústa....
Přesně tak. Taky mám tohodle accorda a brzdy...žádná sláva. Když brzdy srovnám s Fordem Mondeo r.v.1996, tak to je jiný kafe.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 06.02.2007 09:59, Držení stopy
Myslím že stopu drží dobře. Bohužel i přes všechny díry na vozovce, takže jízda po Praze je peklo, protože podvozek je tvrdší, i když já používám gumy 195/60, které pohlcují první náryzy do kol.
Záď opravdu uskakuje, ale pouze při rychlé jízdě v zatáčce, kdy na vozovce je příčná nerovnost (např. dilatace mostu) nebo díra!
Jestliže si někdo myslí že Accord nedrží stopu, tak ať se sveze třeba Octávkou. To je jízda! Tam vůbec nevíte co se s ní při jízdě děje. Ta je nestabilní, i když stojí v koloně. Jinak souhlasím že v porovnáním s novým Accordem, je to o něčem jiném. .... už šetřím money.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.02.2007 22:53, RE: Držení stopy
acc napsal:
Myslím že stopu drží dobře. Bohužel i přes všechny díry na vozovce, takže jízda po Praze je peklo, protože podvozek je tvrdší, i když já používám gumy 195/60, které pohlcují první náryzy do kol.
Záď opravdu uskakuje, ale pouze při rychlé jízdě v zatáčce, kdy na vozovce je příčná nerovnost (např. dilatace mostu) nebo díra!
Jestliže si někdo myslí že Accord nedrží stopu, tak ať se sveze třeba Octávkou. To je jízda! Tam vůbec nevíte co se s ní při jízdě děje. Ta je nestabilní, i když stojí v kolo...
podvozek zadna slava, brzdy nic moc,hlucny motor,nekvalitni harasivy interier....ale za pajdu je to dobry, lepsi jak felda
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.