citace:
reakce na: Tomakony, 23.03.2019 13:44 (Dobrý den, hledám náhradu za u ...)
Ahoj, Civic předešlé generace v motorem 1.8 VTEC by měl být nezničitelný kus auta, prakticky nejde nic vyčíst, takže jediné co je třeba vyzkoušet je, jestli se do něj pohodlně vejdeš
Také bych si ověřil, jestli není hlučnější na dálnici, jako předpředešlá generace.
Co se týká TSI motorů, není to tak hrozné, zejména pokud jde o řadu E211 1.2 TSI a snad i 1.4 TSI, kde jsem také moc stížností neslyšel u ročníků, které bys koupoval. V podstatě jestli se donutíš tankovat kvalitní benzín bez Babišovy řepky(sám si zvýšil její podíl v ben 95 :-S ) a ještě přidáš aditivum např.VIF Super, tak motor se s tím popere. To vím díky synovci, který má v práci dva Rapidy 1.2 TSI s téměř 200tis.km a jezdí kratší trasy po celý den, zatím je vše ok.
Takže ten Leon bych klidně také zvážil, zejména pokud budeš jezdít více časem.
To platí i pro Fordí Ecoboost, kde tvůj cenový limit dovoluje koupit Focus III facelift v docela dobré výbavě, kde ber určitě silnější variantu 92kw a nech si zkontrolovat hadičky chlazení - ve Fordu už budou vědět. Atmosféra 1.6 Ti-VCT je dobrá na tvé popojíždění, ale na dálniční přelety už trochu hučí a výkonově je to pro klidné řidiče. Pravdou je, že pokud bys mučil malé turbomotory rychlou jízdou hned po startu, tak nevím sám, co vydrží
Focus Tě dostane tím, jak se řídí, nabízí velkou radost z řízení a nemohu se zbavit dojmu, že je to takový Spitfire na kolech
Jinak francouzů už se delší dobu nebojím
A takový Pegeot 308 1.2 Puretech je vlastně velmi příjemný vůz a kamarádka si 4-rokem náročného ježdění na nic nestěžuje..