0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Civic - první dojmy majitele

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.03.2009 08:47, To je dobrý.....
..... "Před týdnem praskl výfuk, což je vina předchozího majitele."..... )))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.03.2009 09:08, RE: 1,5 66kw-VTEC?
vasapasa napsal:
..... "Před týdnem praskl výfuk, což je vina předchozího majitele."..... )))
Přiznám se, že jsem do dnes netušil, že takový motor existuje. Kdysi jsem vlastnil Civic r.v. 91 a tam byl motor 1,5 66KW. Ten motor byl neskutečný tahoun od spodu, ale ve 140km/h už byl dost hlučný a i spotřeba byla potom vyšší. Vím, že pak byl motor 1,4 66KW a 1,5 84KW,dále 1,6 81KW, ale nevím nic o motoru, který má pisatel recenze. Buď došlo k nějakému omylu, nebo mám prostě mezery
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.03.2009 12:35, RE: 1,5 66kw-VTEC?
mastercar napsal:
Přiznám se, že jsem do dnes netušil, že takový motor existuje. Kdysi jsem vlastnil Civic r.v. 91 a tam byl motor 1,5 66KW. Ten motor byl neskutečný tahoun od spodu, ale ve 140km/h už byl dost hlučný a i spotřeba byla potom vyšší. Vím, že pak byl motor 1,4 66KW a 1,5 84KW,dále 1,6 81KW, ale nevím nic o motoru, který má pisatel recenze. Buď došlo k nějakému omylu, nebo mám prostě mezery
ano bude to tymi medzerami, mam take iste auto s tymto motorom a viac menej by som mohol s recenziou suhlasit, len nechapem ako moze predchadzajuci majitel za prasknuty vyfuk? Inac zadny diel vyfuku musim vymenit aj ja.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.03.2009 15:07, Motor VTEC-E
Tento motor byl primárně zkostruovaný pro dosažení co nejnižší spotřeby a verze s 66kW se až tak často nevyskytuje na rozdíl od typu s 84kW. Při troše snahy se s tímto motorem dá jezdit i pod 6l a zkušenosti majitelu to můžou jenom potvrdit. Autor recenze se ale dopoustil malé nepřesnoti ohledně počtu vaček, jelikož tento i další SOHC Vtecy mají poze jednu vačku s Vtecem na sacích ventilech. Klasické VTi z 90-tých letech mají rozvod DOHC s Vtecem na sací i výfukové vačce.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.