0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký motor pro Hondu Civic 5D?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 06:46, ojetina 1.4 těžko prodejná
1.8 se rozhodně vyplatí, spotřeba téměř stejná, rozdíl v zákonné pojistce je v dnešních nákladech na auto pakatel. Pořizovací cena 40tis. se při dalším prodeji může i navýšit. Jak píše autor článku, 1.8 je ideální motor, naopak za několik let tuto ojetinu s motorem 1.4 budete prodávat těžko a cena bude muset jít hodně dolů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 07:30, RE: ojetina 1.4 těžko prodejná
anonym napsal:
1.8 se rozhodně vyplatí, spotřeba téměř stejná, rozdíl v zákonné pojistce je v dnešních nákladech na auto pakatel. Pořizovací cena 40tis. se při dalším prodeji může i navýšit. Jak píše autor článku, 1.8 je ideální motor, naopak za několik let tuto ojetinu s motorem 1.4 budete prodávat těžko a cena bude muset jít hodně dolů.
Povinné ručení za 1.4 a 1.8 je úplně stejné!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 07:49, Cena
Pokud je rozdíl pouze 40000,- tak to snad ani nemá cenu vůbec uvažovat o skoro o polovinu slabším motoru, nemluvě o tom, že při prodeji ojetiny si ten náskok 40000,- silnější motor udrží, ne-li navýší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 07:51, RE: ojetina 1.4 těžko prodejná
anonym napsal:
Povinné ručení za 1.4 a 1.8 je úplně stejné!
1.4 má objem 1339 ccm čili do 1350 ccm<BR>
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 07:51, RE: ojetina 1.4 těžko prodejná
anonym napsal:
Povinné ručení za 1.4 a 1.8 je úplně stejné!
Dočti do konce. U některých pojišťovacích subjektů. V Česku není jen jedna pojišťovna, víme? A všichni nemají třídy kubatur rozdělené stejně. To je novinka,co?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 09:13, RE: Cena
watchtower napsal:
Pokud je rozdíl pouze 40000,- tak to snad ani nemá cenu vůbec uvažovat o skoro o polovinu slabším motoru, nemluvě o tom, že při prodeji ojetiny si ten náskok 40000,- silnější motor udrží, ne-li navýší.
Se divím, že do takového auta tu 1,4ku vůbec dávají Myslím, že by se mělo začínat u 1,6, teď nevím, jestli se vůbec nabízí, ale dle dotazu asi ne. Myslím, že ta 1,6ka 81KW z předchozí verze nebyla vůbec špatná. Jel jsem s ní a byl to takový ideální motor. Ovšem 1,8 je někde jinde, to už je raketa. Paní vykašlete se na čtrnáctku a jděte do pořádného motoru!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 09:22, a co tak ictdi
benziny honda jsou jiste spicka,ale myslim ze by se vyplatilo priplatit,hlavne pri ojetine za ictdi.je to motor roku 03,je kultivovany a tichy,s autem myslim nema moc prace a auto bude pri opetovnem prodeji mnohem zajimavejsi [a odost lepsi,ale to se nepozna na pohled] nez konkurence golf,megan,astra atd
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 09:29, RE: Cena
Šakal napsal:
Se divím, že do takového auta tu 1,4ku vůbec dávají Myslím, že by se mělo začínat u 1,6, teď nevím, jestli se vůbec nabízí, ale dle dotazu asi ne. Myslím, že ta 1,6ka 81KW z předchozí verze nebyla vůbec špatná. Jel jsem s ní a byl to takový ideální motor. Ovšem 1,8 je někde jinde, to už je raketa. Paní vykašlete se na čtrnáctku a jděte do pořádného motoru!
Honda Civic 5D se nabízí pouze s benzínovou 1.4, 1.8 a dieselem 2.2 i-CTDi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 10:45, 1.4 i- VTEC ?????
Vazena redakcia, fakt si myslite ze 8 ventilova 1.4 ma inteligentne premenlive casovanie ventilov ?

Nie som odbornik ale podla mna urcite nema. Pokial tak ma max. 2 sviecky na valec.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 10:46, RE: a co tak ictdi
autofanda napsal:
benziny honda jsou jiste spicka,ale myslim ze by se vyplatilo priplatit,hlavne pri ojetine za ictdi.je to motor roku 03,je kultivovany a tichy,s autem myslim nema moc prace a auto bude pri opetovnem prodeji mnohem zajimavejsi [a odost lepsi,ale to se nepozna na pohled] nez konkurence golf,megan,astra atd
Jdi se vycpat s traktůrkem. Rozhodně 1.8 i když to už je pro tu paní hodně silný brko.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 11:01, RE: 1.4 i- VTEC ?????
anonym napsal:
Vazena redakcia, fakt si myslite ze 8 ventilova 1.4 ma inteligentne premenlive casovanie ventilov ?

Nie som odbornik ale podla mna urcite nema. Pokial tak ma max. 2 sviecky na valec.
Máte pravdu, jedna-čtyřka není klasický i-VTEC, ale i-DSI, což znamená, že dvě zapalovací svíčky jsou umístěny diagonálně ve spalovací komoře a navíc se časování každé svíčky mění v závislosti na otáčkách a zatížení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 11:15, Nejasná volba
Já osobně bych šel určitě do 1.8, ale je-li auto potřeba spíše jako přibližovadlo, tak ta 1.4 bude určitě stačit, zvlášť když se dá dnes koupit už pod 430 000,-. (třeba na Jarově je prakticky stálá akce). Pokud dají stejnej bonus na 1.8 pak bych neváhal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 16:53,
Určitě 1,8. Je to i radost ta jízda, ne rozčilení když auto zrovna nejede když je potřeba. Navíc si určitě řikáte, že 1,4 stačí, atd... no a řikejte si to při předjíždění, když tam buďto někdo vyjede a nebo je potřeba předjet do kopce a neni čas. Pokud sou ale peníze, šel bych do toho dízlu, i s accordem hejbe pořádně a je to nejlepší dízl na trhu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.02.2008 20:50, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Určitě 1,8. Je to i radost ta jízda, ne rozčilení když auto zrovna nejede když je potřeba. Navíc si určitě řikáte, že 1,4 stačí, atd... no a řikejte si to při předjíždění, když tam buďto někdo vyjede a nebo je potřeba předjet do kopce a neni čas. Pokud sou ale peníze, šel bych do toho dízlu, i s accordem hejbe pořádně a je to nejlepší dízl na trhu...
Souhlas, konkurence je Toyota Avensis 2,2D4D, ale jinak až na BMW 330D nic. Ovšem BMW je s cenou někde jinde!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.02.2008 10:39,
to je dotaz jak noha...já se ptal asi před rokem, které auto vybrat jestli accorda 2,2 i-ctdi nebo primeru 2,2 dci. Dodneška mi nebyl nidko schopny na tuhle otázku odpovědět. Nechápu, že se redakce zabývá takovýma hňupinama jako je 1,4 nebo 1,8, když jsou jejich papírové předpoklady na každém rohu.
Ono Nissan nebude asi moc košer, že jo...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.02.2008 14:51, RE: bez předmětu
anonym napsal:
to je dotaz jak noha...já se ptal asi před rokem, které auto vybrat jestli accorda 2,2 i-ctdi nebo primeru 2,2 dci. Dodneška mi nebyl nidko schopny na tuhle otázku odpovědět. Nechápu, že se redakce zabývá takovýma hňupinama jako je 1,4 nebo 1,8, když jsou jejich papírové předpoklady na každém rohu.
Ono Nissan nebude asi moc košer, že jo...
Pokud jde o nove modely, rozhodne bych sahnul po Accordu ... Od te doby, co se Nissan spolcil s Renaultem, sla kvalita hodne dolu a stal se z toho spotrebak az hruza. Je to skoda
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.02.2008 21:36, Zdena
Čtu, že se zeptala žena, tak jako žena reaguji. Koupila jsem si loni Civic 2,2 diesel, je to absolutně super motor, rychle reaguje, což dodává hodně na bezpečnosti a máte z jízdy skvělý pocit. Například když najíždím na dálnici, dupnu na to a hnedka se zařadím, se slabším autem jsem vždycky měla pocit, že se na mě ostatní auta navalí. Za rok mám najeto 30 tis. km hlavně po německých dálnicích, takže vím o čem mluvím. Mimochodem, ten diesel má naprosto jedinečnou spotřebu: při rychlosti na dálnici 110 km/h něco kolem 5,5 l, no a jednou jsem jela 300 km jako ďas (pod 150 km/h to nekleslo), tak to bylo 7,5 l. Takže investice do dieselu se mi rozhodně vyplatila, s benzíňákem by to mohl být klidně dvojnásobek. Po městě je spotřeba kolem 6 l, což je taky skoro nic. Takže radím, vážená čtenářko, pokud jezdíte hodně a chcete si tu jízdu opravdu užít, možná si to ještě rozmyslete a kupte si rovnou Civica 2,2 diesel, nebudete litovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.02.2008 18:24, To má pravdu !!!
Šakal napsal:
Se divím, že do takového auta tu 1,4ku vůbec dávají Myslím, že by se mělo začínat u 1,6, teď nevím, jestli se vůbec nabízí, ale dle dotazu asi ne. Myslím, že ta 1,6ka 81KW z předchozí verze nebyla vůbec špatná. Jel jsem s ní a byl to takový ideální motor. Ovšem 1,8 je někde jinde, to už je raketa. Paní vykašlete se na čtrnáctku a jděte do pořádného motoru!
no to máš pravdu ! já si taky myslím, že by ten motor měla dávat Honda třeba od 3.0 Vtec po 6 litrovej 12 válec z autobusu )))) ach jo.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.02.2008 08:17, RE: ojetina 1.4 těžko prodejná
watchtower napsal:
Dočti do konce. U některých pojišťovacích subjektů. V Česku není jen jedna pojišťovna, víme? A všichni nemají třídy kubatur rozdělené stejně. To je novinka,co?
A dokonce některé rozdělují auta podle výkonu, což je dobré pro nafťáky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 11.02.2010 00:49, RE: Zdena
anonym napsal:
Čtu, že se zeptala žena, tak jako žena reaguji. Koupila jsem si loni Civic 2,2 diesel, je to absolutně super motor, rychle reaguje, což dodává hodně na bezpečnosti a máte z jízdy skvělý pocit. Například když najíždím na dálnici, dupnu na to a hnedka se zařadím, se slabším autem jsem vždycky měla pocit, že se na mě ostatní auta navalí. Za rok mám najeto 30 tis. km hlavně po německých dálnicích, takže vím o čem mluvím. Mimochodem, ten diesel má naprosto jedinečnou spotřebu: při rychlosti na dálnic...
Musím tady reagovat na paní,která si koupila civica v dieselu,a tvrdí,že benzíňák si vezme více na dálnici než její diesel....1.8 103 kW,je výkonově stejný jako diesel 2,2.A spotřebu má taky 5,5 litru..na 100 km na dálku..A dneska při těch cenách benzínu a nafty,kdy jsou skoro srovnatelné,nemá cenu ani polemizovat.....Já bych diesla nechtěla ani zadarmo,diesly jsou dražší na údržbu,benzín je benzín....a pokud nejsou nájezdy min.30 tis.Km za rok,pak nemá smysl o dieslu vůbec mluvit....Ve městech diesly trpí daleko více nežli benzíny....A rada pro paní,která se nemůže rozhodnout,volte benzínovou verzi 1.8 a budete velmi spokojená,motor je opravdu suprový,mám civica 1.8 4D v sedanu,a to je jiný kafe nežli beruška tj.civic 5D,ten je dosti tvrdý na nerovnostech,odskakuje,u sedanu se toto neděje,o nějakých nerovnostech ani nevíte,tam je trošku jiný komfort,tam je nezávislé zavěšení všech kol....Já jsem měla trošku jiný problém,volit mezi verzí 5D a verzí 4D,nakonec jsem se rozhodla pro 4D a opravdu nelituji....auto vypadá jako malý accord....a jezdí v republice pár kusů,takže jestli se chcete trochu odlišovat zajímejte se o verzi 4D.....
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.