0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda CR-V III – je koupě této ojetiny dobrou volbou?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 18.10.2013 10:11, CR-V
Benzín jezdí okolo 10-11 litrů, má připojitelnou zadní nápravu v případě prokluzu předních kol - něco
jako haldex. Osvědčená volba, prodalo se jich mraky a jsou za dobrou cenu.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pátek 18.10.2013 13:39, CR-V ANO
CRvéčka s benzínem bych se nebál. Trvalá čtyřkolaka to není, ale vyšší vrstvu sněhu zvládne, stačí mít dobré gumy. Pokud by mohlo být něco menšího a levnějšího, dobře poslouží i Suzuki SX4.
reagovat
rojack
počet příspěvků145
datum registrace06.01.2009
Úterý 22.10.2013 11:05, No, problém je v tom,
že CRV je takové neslané nemastné auto. Myslím, že v testech v lehkém terénu se umístila na posledním místě (soupeři RAV4, X-trail, X3, takže žádné tereňáky). Vypadá dost pěkně, ale to je vše. Obecně je také Honda z jmenovaných nejdražší.
reagovat
JR54
počet příspěvků1
datum registrace22.10.2013
Úterý 22.10.2013 22:56, CR-V určitě ano
Dobrý den,
co se týče Hondy CR-V, tak mohu jen doporučit. Dvoulitrový benzín se 110 kW má rád otáčky a jede docela slušně a při snaze se dá jezdit i pod 7,5 l, jinak v průměru počítejte se stále velmi příjemnými osmi litry. Je to Japonec, takže v interiéru se cítíte příjemně, vše je tam, kde má a prostoru je dostatek ve všech směrech (včetně zavazadelníku). Pohon 4x4 je řešen připojitelnou zadní nápravou, a to automaticky, takže si bohužel nemůžete vybrat druh náhonu. Je to typické SUV, které rozhodně není do žádného velkého terénu, ale na ten lehčí postačí.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Středa 23.10.2013 16:38, RE: CR-V určitě ano
JR54 napsal:
Dobrý den, co se týče Hondy CR-V, tak mohu jen doporučit. Dvoulitrový benzín se 110 kW má rád otáčky a jede docela slušně a při snaze se dá jezdit i pod 7,5 l, jinak v průměru počítejte se stále velmi příjemnými osmi litry. Je to Japonec, takže v interiéru se cítíte příjemně, vše je tam, kde má a prostoru je dostatek ve všech směrech (včetně zavazadelníku). Pohon 4x4 je řešen připojitelnou zadní nápravou, a to automaticky, takže si bohužel nemůžete vybrat druh náhonu. Je to typické SUV, které rozhodně není do žádného velkého terénu, ale na ten lehčí postačí.


Sice proti gustu žádný dišputát, jak se říká, ale jel jsem ve všech možných japoncích a ani u těch nelidových nebyly interiéry nic extra. Navíc ergonomie taky v mnoha případech pokulhávala a ovládání některých navigací je kolikrát vše, jen ne intuitivní. Ale dá se na to zvyknout, hlavně když to podstatné funguje.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Pátek 25.10.2013 17:36, CR-V 2.4 VTEC
Není to tak úplně pravda, že by se do CR-V dával z benzínů jen dvoulitr. Na mobile.de jich lze sehnat celkem dost s 2.4 VTEC, zásadně jen s automatem. Bude to spíš tak, že se tato kombinace neprodávala v Česku. Nicméně dovozu z DE bych se nebál, vzhledem k tomu, že jsou tyto motory u nás k dispozici v Accordu, tak jejich servis bude možné dělat i tady.

Je to podobné, jako se minulá generace Fiesty v Česku neprodávala s 1.6 benzínem a v Německu jich je hodně.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.