0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetá Honda CR-V 2g: co vybrat pod kapotu?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
mupet
počet příspěvků24
datum registrace01.02.2011
Úterý 22.04.2014 08:21, spolehlivá
Mohu se pod to podepsat....máme v rodině CRV od r 2003 koupeno jako nové a s tím autem nebyl nikdy...ale opravdu nikdy žádný problém. Motor máme 2,0 i-vtec, tenkrát se dodával jako jediný. Tuším, že se u nás ani 2,4 oficiálně neprodávala. Jízdní vlastnosti výborné /v rámci své kategorie/, nikde nic nevrže neklepe, interiér je stále ve výborném stavu-prostorný, posuvná zadní sedadla, stavitelný sklon zadních opěradel, kufr po roletku cca 540-630 l, v zimě(opravdové-ne jako ta letošní) topí doslova během pár metrů. Jedinou pihou na kráse je spotřeba, která se pohybuje 9-12 l...níž ani omylem. Za sebe mohu vřele doporučit.
reagovat
Kojot027
počet příspěvků111
datum registrace02.01.2011
Úterý 22.04.2014 13:59, ivtec 2,0 - rozporuplné - 2,4 možná lepší?
Kamarád co k němu jezdíme na chatu do orlických hor má tento motor v CR-V 2.0 vtec. Auto má od novoty jako doprava zásob a lidí na chatu, kam se dvoukolky nedostanou. Jezdí jen hrubý silniční vzorek. Auto po 6 ti letech rezne na spodcích a lemech dveří jen povrchová koroze ale jen ťupky. Na auto má jedninou stížnost, požírá ho za živa na spotřebě. To co prodejce deklaroval 9l/100 viděl jen když to vezl z prodejny a pak už nikdy. Nikdy se nedostal v průměru pod 11 litrů spíš jezdí za 14. Dodnes lituje, že nevzal 3,6 Jeep. Spotřeba vesměs stejná - 13L/100, průchodnost terénem lepší. Komfort vyšší. Spolehlivost stejná.Cena stejná. Ověřeno s vozem od vedlejší chaty.. :o) Oba ted pujdou do prodeje a hádejte co si oba koupí.. :o)
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Středa 23.04.2014 00:21, RE: ivtec 2,0 - rozporuplné - 2,4 možná lepší?
Kojot027 napsal:
Kamarád co k němu jezdíme na chatu do orlických hor má tento motor v CR-V 2.0 vtec. Auto má od novoty jako doprava zásob a lidí na chatu, kam se dvoukolky nedostanou. Jezdí jen hrubý silniční vzorek. Auto po 6 ti letech rezne na spodcích a lemech dveří jen povrchová koroze ale jen ťupky. Na auto má jedninou stížnost, požírá ho za živa na spotřebě. To co prodejce deklaroval 9l/100 viděl jen když to vezl z prodejny a pak už nikdy. Nikdy se nedostal v průměru pod 11 litrů spíš jezdí za 14. Dodnes lituje, že nevzal 3,6 Jeep. Spotřeba vesměs stejná - 13L/100, průchodnost terénem lepší. Komfort vyšší. Spolehlivost stejná.Cena stejná. Ověřeno s vozem od vedlejší chaty.. :o) Oba ted pujdou do prodeje a hádejte co si oba koupí.. :o)


Pokud s tim jezdi jen po horach na chatu tak je spotreba 13L asi OK. Na spritmonitoru je prumerna spotreba vsech benzinovych verzi (manual i automat) 10L.

Tusite nekdo jestli se do CR-V vejdou dozadu 3 vetsi autosedacky?
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 23.04.2014 09:21, RE: ivtec 2,0 - rozporuplné - 2,4 možná lepší?
Petr S napsal:
Kojot027 napsal:
Kamarád co k němu jezdíme na chatu do orlických hor má tento motor v CR-V 2.0 vtec. Auto má od novoty jako doprava zásob a lidí na chatu, kam se dvoukolky nedostanou. Jezdí jen hrubý silniční vzorek. Auto po 6 ti letech rezne na spodcích a lemech dveří jen povrchová koroze ale jen ťupky. Na auto má jedninou stížnost, požírá ho za živa na spotřebě. To co prodejce deklaroval 9l/100 viděl jen když to vezl z prodejny a pak už nikdy. Nikdy se nedostal v průměru pod 11 litrů spíš jezdí za 14. Dodnes lituje, že nevzal 3,6 Jeep. Spotřeba vesměs stejná - 13L/100, průchodnost terénem lepší. Komfort vyšší. Spolehlivost stejná.Cena stejná. Ověřeno s vozem od vedlejší chaty.. :o) Oba ted pujdou do prodeje a hádejte co si oba koupí.. :o)
Pokud s tim jezdi jen po horach na chatu tak je spotreba 13L asi OK. Na spritmonitoru je prumerna spotreba vsech benzinovych verzi (manual i automat) 10L. Tusite nekdo jestli se do CR-V vejdou dozadu 3 vetsi autosedacky?


Taky jsem slyšel od jejich majitelů od 10l. O 13 nikdy. Honda benzínové motory docela umí.
Za 13 s tím určitě jezdit lze, ale jako prase.

reagovat
stanikk
počet příspěvků61
datum registrace06.05.2013
Čtvrtek 24.04.2014 10:21, názor
Pokud je to váš opravdu dobrý známý o kterém víte, že nešidil servis, tak bych neváhal. Sice budete mít větší spotřebu benzínu, ale na druhé straně ubude potencionálních problémů, které sebou nese provoz naftového motoru.
reagovat
mr.m.p.
počet příspěvků1
datum registrace26.04.2014
Sobota 26.04.2014 22:10, praktické,spolehlivé,pohodlné
Jestli můžu poradit,shánějte tuto generaci po faceliftu t.j roky 05-06. Měly vylepšeny brzdy(silnější) a upravený (rychlejší) 4x4(totožný s 3g).Je to nejprimitivnější systém do terénu,na zasněženou polňačku to stačí.Devizou je spolehlivost,jen mu musíte měnit spec.kapalinu za pár stovek. Jinak vám začne skřípat jakoby v zadním diferenciálu,vy s hrůzou pojedete do Hondy,co to bude stát a oni vám jen vymění tuto kapal.a jede se dál! Já vlastním diesel,protože benzín 2,0 pofaceliftu a prodaný u nás,se servis.kn.a manuálem byla nesehnatelná kombinace. Chtěl jsem dát plyn,protože tohle auto,i když má rezervu na dveřích má ještě i jámu na rezervu pod podlážkou kufru(ona to tedy není podlážka,ale kemping.stolek ).Ideální na toroidní nádrž plynu. Ventily se seřizují pomocí šroubků jak u Š120a olej stačí obyč.5W40,10W40. Žádné drahé vodičky s firemními normami! Jen pravidelně měnit. Někdo zmiňoval spotřebu 13l,ale to je extrém a možná u automatu(4.st.),navíc z kopce dolu prázdný,studený a pak naložený zásobami do kopce a plný,ať to vyjedem. Normální režim je tak 9-11l.
Ještě zmíním,že podvozek je stará,dobrá škola t.j.komfortní,houpací,má větší náklony,ale drží a vydrží.
Tři větší sedačky se dozadu myslím nevejdou. Já tam mám dvojčata s manželkou uprostřed,aby byla po ruce a je to tak akorát na šířku.Musel bych porovnat pozadí vs.sedačka
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.