Radunice napsal:
Dobrý den, Hondu Jazz r.v. 2008 mám jeden rok. Kupoval jsem ji s doloženým velmi nízkým počtem najetých km. Já jsem s ní zatím najel 10.000 km, přičemž jsem s ní absolvoval cestu na rodinnou dovolenou do Chorvatska a velmi mile mě překvapila. Jak cestovním komfortem, velikostí zavazadelníku, odkládacími prostory, pak především spotřebou. Prodejně byla udávána jako motorizace 1,4, ale ve skutečnosti je to 1339 s výkonem 73 kW (údaje z TP).Na tomto autě je znát, že při jeho stavbě někdo opravdu přemýšlel. Zvenku vypadá malé a mnoho lidí se mi vysmálo, co jsem si to koupil za prcka. Ovšem vnitřní prostor je bezezbytku využit a je velmi vzdušný. Srovnání s řadou konkurentů samozřejmě mám a řekl bych, že ve své třídě je nejprostornější. Pozici za volantem si najde s přehledem každý, manželka 155 cm, já 180 cm. Na zadních sedadlech je překvapivě místa dost, zejména pro nohy. Tři pasažéry jsem vzadu vezl pouze ve věku 12 let, takže vlastní zkušenost, jak se cítí tři dospělí, nemám. Všude je plno odkládacích míst, z nichž se mi nejvíc líbí místa na odkládání malých nápojů, která jsou umísěna po stranách palubní desky před výdechy větráku na boční okno. Pocit prostornosti zvýrazňují velká okna, doslova obří je to čelní, takže s výhledem z vozidla není žádný problém. Na co jsem byl nejvíce zvědavý, byl systém sklápění zadních sedáků. Sedáky se dají zvednout k opěradlům a vznikne tak obří prostor. V několika článcích jsem četl, že se zde dají převážet dvě jízdní kola. Každopádně je to výhoda i při normální pozici, neboť menší zavazadla je možné uložit pod sedadla.Motor je perfektní. Absolutně bez vibrací a je velmi tichý. Táhne již od nízkých otáček, takže se občas stane, že při šedesátikilometrové rychlosti mi indikátor řazení radí, abych tam konečně zařadil pětku. Od toho se také odvíjí spotřeba. Jsem velmi klidný řidič a dodržuji rychlosti (v zaměstnání je to trochu jinak), takže pro mě není problém jezdit za 5 l/100 km. Dlouhodobou kombinovanou spotřebu mám 5,5 litrů. Škoda, že převodovka nemá šestý rychlostní stupeň.Jízdní vlastnosti jsou pohodové. Když přijdou nějaké nerovnosti na vozovce, auto s nimi nemá problémy. Jak z charakteru vozidla vyplývá, není to žádný závodník. Svižnější průjezd zatáčkami sice zvládne, ale přijde mi dost nedotáčivé a v ostřejších zatáčkách zbytečně "hvízdnou" gumy, i když vím, že se dá zatáčka v jiném autě projet bez zvukového doprovodu. Ale musím vyzdvihnout prácí ESP. Zasahuje velmi citlivě a zbytečně mě neomezuje. Vlastně za celou dobu běžného ježdění ještě ani jednou nezasahovalo. Abych vyzkoušel jestli opravdu funguje, musel jsem na mokru do utažené zatáčky. Oproti konkurentům i z řad sportovnějších modelů funguje skvěle.K vozidlu jako k celku nemám žádných výhrad. Jsem s ním velmi spokojen a proto také plánuji, že si jej na další dlouhá léta ponechám. Ještě k cenám. Ceny náhradních dílů nejsou vysoké, přemrštěné jsou jen hodinové sazby ve značkových nebo autorizovaných servisech. Pořizovací cena sice byla vyšší, ale za tu kvalitu nelituji. A jen tak pro srovnání si vždycky představím právě probíhající automobilovou česko-korejskou válku. Auto mám s docela dobrou výbavou za cenu, na kterou se při podobné výbavě dostane i konkurence. A to i při koupi nového vozidla.Hondu Jazz vřele doporučuji.
Dobrý den, zkuste toto vozidlo ohodnotit ještě blíže. http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost