0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai Getz 1.5 CRDi - po dvou letech bez poruch

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:09,
vcelku pěkná recenze, hlavně to s tim ježděnim jak hovado moc nepřeháněj, at se někde nezabiješ,,,já měl v 18 auto s polovičním výkonem a protože jsem si myslel, že umím řídit nejlíp na světě, měl jsem několikrát dost namále... jinak hodně zdaru, pěkný autíčko
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:11,
Hlavně si nerozbij hubu až Tě zase chytne závodnická....v tomhle autíčku by to asi bylo fatální. Jinak je hezké
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:15,
A jé, osmnáctiletej mistr světa za volantem. Přečti si černou kroniku, takovejch jako ty tam je spousta! V tomhle věku bych začínajícím řidičům namontoval povinně omezovač na nějakých 110km/h.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:27, RE: bez předmětu
anonym napsal:
A jé, osmnáctiletej mistr světa za volantem. Přečti si černou kroniku, takovejch jako ty tam je spousta! V tomhle věku bych začínajícím řidičům namontoval povinně omezovač na nějakých 110km/h.
a jak jsi jezdil ty, když ti bylo 18? určitě dobře a opatrně.. a neříkej, že tenkrát byly slabší auta, zase měly mnohem menší bezpečnost..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 00:37, RE: bez předmětu
anonym napsal:
a jak jsi jezdil ty, když ti bylo 18? určitě dobře a opatrně.. a neříkej, že tenkrát byly slabší auta, zase měly mnohem menší bezpečnost..
jo a zabiješ se i v 70 třeba o strom..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 01:02, svět je relativní
1) Tak pokud to má "široké masivní A sloupky" za které se ti schovávají !!!celé auta!!! tak by to chtělo spíš nějaké brejle než nadávat na sloupky. Masivní sloupek je pane ten, co je tlustý asi 10cm a je schopen zachytit nárazník od nějakého terréního naklaďáku typu T815. Pokud by se ti pod něj napasují celé cca 2m kapoty.
2) 5w40 je trochu řídké ne? 10w40 by mohlo být lepší
3) destičky v 50tkm držet musí, správné stroje mění až po 200tkm
4) dáš 10 balíků vody do kufru? to bych se přišel aj kouknout
...jinak jo, taková svěží včelka do města, jedné 17 leté kamarádce se to taky líbilo, taková halb Fabia. Naštěstí už jsem jí nakukal, že pro ní bude lepší e46
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 06:09, RE: svět je relativní
Ráďa napsal:
1) Tak pokud to má "široké masivní A sloupky" za které se ti schovávají !!!celé auta!!! tak by to chtělo spíš nějaké brejle než nadávat na sloupky. Masivní sloupek je pane ten, co je tlustý asi 10cm a je schopen zachytit nárazník od nějakého terréního naklaďáku typu T815. Pokud by se ti pod něj napasují celé cca 2m kapoty.
2) 5w40 je trochu řídké ne? 10w40 by mohlo být lepší
3) destičky v 50tkm držet musí, správné stroje mění až po 200tkm
4) dáš 10 balíků vody do kufru? to bych se přišel aj k...
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 06:58, RE: svět je relativní
zigi napsal:
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
Mám vochcáfku v dehtu, s křídlem, stříbrnou, na hlínách. Najeto asi 500 tisíc, a ještě sem destičky neměnil.

zdravíme OSLA!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 07:11, RE: svět je relativní
anonym napsal:
Mám vochcáfku v dehtu, s křídlem, stříbrnou, na hlínách. Najeto asi 500 tisíc, a ještě sem destičky neměnil.

zdravíme OSLA!
Osel zdraví Octávii!

Iáááááá
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 07:29, RE: svět je relativní
zigi napsal:
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
Přesně, u Toyoty Yaris se mění destičky v 60 tis. km! Tak se probuď, už je ráno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 07:56,
tý vádo natuněný Korejec, rallye jízda s ním musí byt zážitek, asi neodolám!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 08:00, RE: zigi
zigi napsal:
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
zigi: Nemyslím že přehnal, když je to vlastní zkušenost. Možná bude lepší doplnit vysvětlení. Sám na destičky připouštíš 150tkm. Předpokládám, že máš zkušenosti s vozy cca dvoulitr 4,5m jezdící často trochu brzda plyn. Správným vozem je u mě po léta pouze S-klasse (všech generací). Za předpokladu, že původní majitel (kterého znám osobně) strávil většinu času na dálnici na tempomat a nebyl to pruďas. Tak mi opravdu čidlo destiček začalo občas problikávat až chvíli před 200tkm. Navíc destliček máš pro daný model auta spoustu druhů a značek. Něco jak pneu. Na Barum+Continental najedeš 30 tkm a vzorek je dole. Michelin či Pirreli 60tkm dá. S destičkama to máš stejný. Navíc je třeba zvolit vhodnou tvrdost destiček k tvrdosti kotoučů atd a ne to naplácat dohromady sakumprásk, byť to samozřejmě taky funguje že. Chlazené brzdy taky pomáhají, protože destičky se opotřebovávají nesrovnatelně více na žhavých brzdách než na chladných. (ty procenta už z hlavy nevím, ale fakt mnohonásobek). To že většina lidí zajde do Kelly a koupí nejlevnější Luccasy (nebo jak se to píše) bez ohledu na značku kotoučů atd, tak pak je jasné že jsou s životností potom jinde. Auto se musí rozmazlovat, víš, i když to pak stojí majlant Takže sečteno podtrženo, 200tkm se fakt dá. ...a odrovnat něco během krátké doby není umění, to umí každej pilot hustokřídla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 08:01, No jo
to je ten typ, o kterém mluvili včera mluvili v televizi ohledně těch nehod
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 08:17, RE: bez předmětu
anonym napsal:
jo a zabiješ se i v 70 třeba o strom..
Jiste a proto je nutne zavest omezeni rychlosti na 5 km/h. Navic by pred vozem mel bezet povereny pracovnik s zlutou a cervenou vlajeckou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 08:20, RE: zigi
Ráďa napsal:
zigi: Nemyslím že přehnal, když je to vlastní zkušenost. Možná bude lepší doplnit vysvětlení. Sám na destičky připouštíš 150tkm. Předpokládám, že máš zkušenosti s vozy cca dvoulitr 4,5m jezdící často trochu brzda plyn. Správným vozem je u mě po léta pouze S-klasse (všech generací). Za předpokladu, že původní majitel (kterého znám osobně) strávil většinu času na dálnici na tempomat a nebyl to pruďas. Tak mi opravdu čidlo destiček začalo občas problikávat až chvíli před 200tkm. Navíc destliček máš...
Těch 150t km se dá považovat u spousty lidí za strop a to jsou buď klobouci nebo auta, co jezdí jen dálnice. Normální člověk je rád, když na deskách dá alespoň 100t km, nejčastěji 60-80t km. Osobně dám asi 60tkm, ale uznávám, že jsem nekoupil nějaký extra kvalitní desky a je mi celkem jedno kdy odejdou, koupit nové za 1500-2000 je v poho.

S tím eSkem je ti zajímavý, ale kolik lidí ho u nás má? Možná je to ten správný vůz jak píšeš, ale já žiju v realitě. eSko k životu nepotřebuji a po dálnicích jezdím vyjímečně...

Těch 200t km jsou spíše extrémy a kdybys sám měl to správné auto, sám bys třeba desky odrovnal už v 100t km a co bys potom říkal? Nikdy nevíš kdy je třeba sešlápnout tvrdě brzdu a zabránit kolizi, to pak desky jsou hodně dolů...

Samozřejmě tohle je téma na vyvolání flame :) Něco podobnýho asi jak mi jeden kolega v práci tvrdil, že na origo gumách najel cca 150t km, ne, nemohl jsem to poslouchat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 08:21, RE:
anonym napsal:
Těch 150t km se dá považovat u spousty lidí za strop a to jsou buď klobouci nebo auta, co jezdí jen dálnice. Normální člověk je rád, když na deskách dá alespoň 100t km, nejčastěji 60-80t km. Osobně dám asi 60tkm, ale uznávám, že jsem nekoupil nějaký extra kvalitní desky a je mi celkem jedno kdy odejdou, koupit nové za 1500-2000 je v poho.

S tím eSkem je ti zajímavý, ale kolik lidí ho u nás má? Možná je to ten správný vůz jak píšeš, ale já žiju v realitě. eSko k životu nepotřebuji a po dálnicích...
To jsem psal já, zapomněl jsem se lognout...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 08:28, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Jiste a proto je nutne zavest omezeni rychlosti na 5 km/h. Navic by pred vozem mel bezet povereny pracovnik s zlutou a cervenou vlajeckou.
no, u některých id**tů by to určitě pomohlo!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 09:02, to je wagen...
S tim motorem to musi byt docela raketa :o) Co tam mas za gumy?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 09:12, RE: svět je relativní
Ráďa napsal:
1) Tak pokud to má "široké masivní A sloupky" za které se ti schovávají !!!celé auta!!! tak by to chtělo spíš nějaké brejle než nadávat na sloupky. Masivní sloupek je pane ten, co je tlustý asi 10cm a je schopen zachytit nárazník od nějakého terréního naklaďáku typu T815. Pokud by se ti pod něj napasují celé cca 2m kapoty.
2) 5w40 je trochu řídké ne? 10w40 by mohlo být lepší
3) destičky v 50tkm držet musí, správné stroje mění až po 200tkm
4) dáš 10 balíků vody do kufru? to bych se přišel aj k...
E46 je výbornej Bawor. Motor super, spotřeba slušná a to svezení. Už pak není cesta zpět - po Bávu už do mainstreamu nikdo nepůjde. Ovšem jak potřebuješ servis, potom holt BMW - budeš mít wýdaje Když na to máš, tak pohoda. Getz je trochu jinde.
A těch 200 na destičky mi přijde docela hodně moc, ale to hodně záleží na stylu. Pokud ovšem nemáte nějaké "spešl" materiály od NASA...
JInak se sloupky, vodou a asi i s tím olejem souhlas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.05.2008 09:19, RE: svět je relativní
zigi napsal:
No s těma destičkama si to trošku přehnal? Správné auto 200t km na brzdový destičky? Jaký je podle tebe správný auto u kterého tak vydrží? Realita je cca 80-150t km a pak už jen záleží jak kdo jezdí, někdo je odrovná i za 20t km. Těch 200t km si sakra přestřelil, to dá snad jen klobouk.
Jo a těch 10 balíků vody je nesmysl, leda že by to byly balíky tak nějakých 0,5l lahví, ale 1,5l nebo 2,0l určitě ne :)
Mitsu Colt, výměna destiček po 80t km (jízda spíše po městě)
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.