Jirka napsal:
Nemůžu si odpustit, že autor této recenze je pěký hovado. Co to je za módu používat spojení "nečekaně nekorejské", "evropské"?? Už by jste si měli zvyknout že Hyundaie jsou kvalitní aua a když tady byla bomba Škoda Favorit, tak tam se vyráběli sedany Sonata v elektrice, s klimatizací a dalšími věcmi, o čem se tady soudruzi dozvěděli za 6 let..
Vážený pane, kdybyste dnes a denně střídal evropské, japonské a korejské vozy, velmi dobře byste věděl, o čem je řeč. Srovnávat favorita s licenční podobou Mistubishi Galant (na pomezí střední a vyšší střední třídy) je krajně nevhodné, stejně jako nadávat mi do hovad.
Další připomínky jsou již konstruktivní:
1) Spotřeba: Je dost individuální, před bodovým systémem platilo spíše co píši já, po něm už co píšete Vy. (před 01.07. mi cesta do práce trvala 37 minut a spotřeba třílitrového 240 k vozu byla 17,5 l/100 km, po tomto datu 59 minut a spotřeba klesla na před tím nepoznaných 10,5 l/100 km - oba pokusy v brzkých ranních hodinách s minimálním provozem). To jen na okraj, při hodnocení spotřeby recenzovaných aut se snažíjm jezdit jako člověk, tedy alespoň tak, abych neměl ojeté i nápisy na bocích pneumatik, za což se mi kolegové vždy smějí. Obecně však lze zatím říci, že zážehové hyundaie nepatří spotřebou paliva na špičku.
2) Proměnné časování ventilů nová čtrnáctistovka skutečně nemá, já jsem článek připravoval již před časem z prvních interních servisních informací, kde se s ním ještě počítalo. Pak asi zasáhl nějaký "cifr-špión" a CVVT Denso zůstalo vyhrazeno silnějším modelům. Omluva.
3) Hyundai naštěstí třívácle nedělá. Jde o čtyřválec se tříventilovou technikou, poslední dědictví po Mitsubishi.