0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai i30 1,6 CRDi - jaký je stav po 200 tis. km?

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Úterý 05.05.2015 06:23, Prodej
No a po najetí 300000 km se auto stočí tak na 143 000 km prodá se za krásných 150 000 Kč jako relativní voňavka. Zn. ideál
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Úterý 05.05.2015 06:56, k
mě teda osobně servis drahý nepřijde.to auto vydrží do třista a víc v pohodě a pak se teprve přetočí a prodá .protože auto které jezdí a je servisované nemá problém udělat 500 000
reagovat
gottak
počet příspěvků208
datum registrace10.06.2010
Úterý 05.05.2015 08:48, RE: k
kristian2 napsal:
mě teda osobně servis drahý nepřijde.to auto vydrží do třista a víc v pohodě a pak se teprve přetočí a prodá .protože auto které jezdí a je servisované nemá problém udělat 500 000


Ba ba....500 tkm najela i Felicie, takze toho bych se taky nebal....
Spis by me zajimaly provozni naklady na ujeti km, vcetne servisu
reagovat
M.See
počet příspěvků40
datum registrace15.02.2014
Úterý 05.05.2015 17:09, RE: k
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv...

Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.

reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Středa 06.05.2015 01:41, Kvalita
Pěkné pokračování recenze Normálnímu člověku moc nepomůže, ale kdo řeší auto do firemní flotily, tak jsou to cenné informace z reálného provozu
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Středa 06.05.2015 10:04, RE: k
M.See napsal:
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv... Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.


Trošku si dovolím nesouhlasit... Auto se používá, tak jak má, kdyby si někdo dovolil koupit naftový auto na rodinný nájezd 10-20tkm/rok, tak ho tady ukamenujete. Ford testoval novýho Tranzita nonstop na oválu, 10000x za sebou to narvali kolem na kamennej blok imitující obrubník. Ikea testuje nonstop otvírání a zavírání skříněk a šuplíků. To jako když to je v krátkém časovém úseku, tak je to zbytečný? Ledaže by se ten "zub času" projevil na pozinkovaný kastli . Tady má jasnej rozpis km a servisu, z toho je velmi snadný propočet nákladů. Ale chápu, že je někomu trnem v oku, že ten dýzlovej vergl nemá po 200tkm vyměněný vstřiky, fap a turbo, a to nejméně 2x
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Středa 06.05.2015 11:06, RE: k
Pepe napsal:
M.See napsal:
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv... Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.
Trošku si dovolím nesouhlasit... Auto se používá, tak jak má, kdyby si někdo dovolil koupit naftový auto na rodinný nájezd 10-20tkm/rok, tak ho tady ukamenujete. Ford testoval novýho Tranzita nonstop na oválu, 10000x za sebou to narvali kolem na kamennej blok imitující obrubník. Ikea testuje nonstop otvírání a zavírání skříněk a šuplíků. To jako když to je v krátkém časovém úseku, tak je to zbytečný? Ledaže by se ten "zub času" projevil na pozinkovaný kastli . Tady má jasnej rozpis km a servisu, z toho je velmi snadný propočet nákladů. Ale chápu, že je někomu trnem v oku, že ten dýzlovej vergl nemá po 200tkm vyměněný vstřiky, fap a turbo, a to nejméně 2x


pravdu díž....auto je od toho aby jezdilo a ne aby stálo před domem...takže pokud někdo s autem jezdí 200km denně,tak jeho recenze je pro mne opravdu významná,než někoho kdo autem jezdí 5km denně do Kauflandu na slevu a otáčky takového auta se nedostanou ani zdálky k červenému poli a olej za celou životnost auta se ani neohřeje na provozní teplotu...
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Středa 06.05.2015 12:47, RE: k
Pepe napsal:
M.See napsal:
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv... Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.
Trošku si dovolím nesouhlasit... Auto se používá, tak jak má, kdyby si někdo dovolil koupit naftový auto na rodinný nájezd 10-20tkm/rok, tak ho tady ukamenujete. Ford testoval novýho Tranzita nonstop na oválu, 10000x za sebou to narvali kolem na kamennej blok imitující obrubník. Ikea testuje nonstop otvírání a zavírání skříněk a šuplíků. To jako když to je v krátkém časovém úseku, tak je to zbytečný? Ledaže by se ten "zub času" projevil na pozinkovaný kastli . Tady má jasnej rozpis km a servisu, z toho je velmi snadný propočet nákladů. Ale chápu, že je někomu trnem v oku, že ten dýzlovej vergl nemá po 200tkm vyměněný vstřiky, fap a turbo, a to nejméně 2x


Zub času má taky vliv, minimálně na plasty docela značný a těch je v autě taky požehnaně, ale to jsem psát nechtěl. Obecně to funguje tak, že nová auta vydrží 200-250 tkm celkem v klidu. Problém je u ojetin, které mají 150-200 tkm, tam se dají očekávat potíže. Proč tomu tak je, je zcela zřejmé.
Teď jsem jel mnoho vozy, s kilometry vysoko nad 250 tkm a u mnohých se to nedalo poznat (naposledy Superb z roku 2008 s 380 tkm), stočit ho na půlku, tak to bude uvěřitelný nájezd, ale bude už vyžadovat péči vztaženou k původním km. Takže si myslím, že to funguje takto:
Auto má najeto 1/2 mega a vypadá slušně, nastaví se 186 429 km
Auto má najeto 1/2 mega a vypadá ošuntěle, nastaví se 248 284 km
Auto má 186 429 km a vypadá slušně, stojí raketu.
Auto má 186 429 km a vypadá ošuntěle, nikdo tomu nevěří.
Můj závěr je, že dokud servis nevyčte km ze všech ŘJ a ty všechny nesedí a nesedí to s údajema s STK a servisem, pak je možné úplně cokoliv a na autě může jít jen velmi těřce odhadnout, co má vlastně za sebou a rozdíl i 200 tkm nemusí být vůbec poznat.
A přesně to zase pasuje na moje známé: U nákupu nafty je vždycky 1 blázen, buď ten první, který nevyužije její potenciál (úspory) nebo ten druhý, který si myslí, že první nevyužil její potenciál.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Středa 06.05.2015 16:34, RE: k
David V napsal:
Pepe napsal:
M.See napsal:
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv... Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.
Trošku si dovolím nesouhlasit... Auto se používá, tak jak má, kdyby si někdo dovolil koupit naftový auto na rodinný nájezd 10-20tkm/rok, tak ho tady ukamenujete. Ford testoval novýho Tranzita nonstop na oválu, 10000x za sebou to narvali kolem na kamennej blok imitující obrubník. Ikea testuje nonstop otvírání a zavírání skříněk a šuplíků. To jako když to je v krátkém časovém úseku, tak je to zbytečný? Ledaže by se ten "zub času" projevil na pozinkovaný kastli . Tady má jasnej rozpis km a servisu, z toho je velmi snadný propočet nákladů. Ale chápu, že je někomu trnem v oku, že ten dýzlovej vergl nemá po 200tkm vyměněný vstřiky, fap a turbo, a to nejméně 2x
Zub času má taky vliv, minimálně na plasty docela značný a těch je v autě taky požehnaně, ale to jsem psát nechtěl. Obecně to funguje tak, že nová auta vydrží 200-250 tkm celkem v klidu. Problém je u ojetin, které mají 150-200 tkm, tam se dají očekávat potíže. Proč tomu tak je, je zcela zřejmé. Teď jsem jel mnoho vozy, s kilometry vysoko nad 250 tkm a u mnohých se to nedalo poznat (naposledy Superb z roku 2008 s 380 tkm), stočit ho na půlku, tak to bude uvěřitelný nájezd, ale bude už vyžadovat péči vztaženou k původním km. Takže si myslím, že to funguje takto: Auto má najeto 1/2 mega a vypadá slušně, nastaví se 186 429 km Auto má najeto 1/2 mega a vypadá ošuntěle, nastaví se 248 284 km Auto má 186 429 km a vypadá slušně, stojí raketu. Auto má 186 429 km a vypadá ošuntěle, nikdo tomu nevěří. Můj závěr je, že dokud servis nevyčte km ze všech ŘJ a ty všechny nesedí a nesedí to s údajema s STK a servisem, pak je možné úplně cokoliv a na autě může jít jen velmi těřce odhadnout, co má vlastně za sebou a rozdíl i 200 tkm nemusí být vůbec poznat. A přesně to zase pasuje na moje známé: U nákupu nafty je vždycky 1 blázen, buď ten první, který nevyužije její potenciál (úspory) nebo ten druhý, který si myslí, že první nevyužil její potenciál.


Tak u mýho povozu jsme blázni oba, nebo ani jeden. První využit toho, že je u nich v přepočtu nafta o 6-7 Kč levnější než benzín, při rychlé jízdě po dálnici se nůžky rozevírají ještě víc. Já využil zlomkové ceny a předkatingkostové kvality. Článek jasně vypovídá, jak by se mělo naftový auto používat, aby to bylo ekonomický opodstatněný. A říkám to pořád, když budou kupující používat hlavu, nebo si nechají poradit, nějaký stáčení a omlazování bude lumpům k ničemu.
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Středa 06.05.2015 23:18, k
přesně tak to je- mám osobní skušenost s několika auty ruznych značek běžně během 4-5 let jsme najezdili 450 - 600 000 km vpodstatě za spotřební díly.ty auta na to vůbec vzhledově nevypadaly a to se potom přetočí a prodá a pak se to teprve pokazí a je ztoho nezpolehliva značka.nafta můsí jezdit a jezdit pak vydrží když stím někdo popojíždí aniž bay se to pořádně zahřálo tak se turbo a vstřiky prostě brzo zaserou a je ponich.hlavně že jezdí za 5-6 litru to je duležité.a taky holt provoz auta něco stojí někteří mají problém vyměnit čep za tři stovky a lejou jenom phm.brzdoví kotouč který nejezdí taky zrezne a je poněm aniž by něco najel a takovích dílu je v ate vícero hotovo tečka.
reagovat
gottak
počet příspěvků208
datum registrace10.06.2010
Čtvrtek 07.05.2015 07:45, RE: k
stréc od piva napsal:
Pepe napsal:
M.See napsal:
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv... Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.
Trošku si dovolím nesouhlasit... Auto se používá, tak jak má, kdyby si někdo dovolil koupit naftový auto na rodinný nájezd 10-20tkm/rok, tak ho tady ukamenujete. Ford testoval novýho Tranzita nonstop na oválu, 10000x za sebou to narvali kolem na kamennej blok imitující obrubník. Ikea testuje nonstop otvírání a zavírání skříněk a šuplíků. To jako když to je v krátkém časovém úseku, tak je to zbytečný? Ledaže by se ten "zub času" projevil na pozinkovaný kastli . Tady má jasnej rozpis km a servisu, z toho je velmi snadný propočet nákladů. Ale chápu, že je někomu trnem v oku, že ten dýzlovej vergl nemá po 200tkm vyměněný vstřiky, fap a turbo, a to nejméně 2x
pravdu díž....auto je od toho aby jezdilo a ne aby stálo před domem...takže pokud někdo s autem jezdí 200km denně,tak jeho recenze je pro mne opravdu významná,než někoho kdo autem jezdí 5km denně do Kauflandu na slevu a otáčky takového auta se nedostanou ani zdálky k červenému poli a olej za celou životnost auta se ani neohřeje na provozní teplotu...


Tak to vidim spis jako velke plus ze to neslo nikdy do cerveneho Idealne by se melo jezdit v oblasti max. tociveho momentu, coz obvykle nebyva u cerveneho pole....
Studeny olej je vetsi problem, hlavne ale hrozi zakarbonovani pri malych porcich km a studenem provozu.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Čtvrtek 07.05.2015 21:15, RE: k
gottak napsal:
stréc od piva napsal:
Pepe napsal:
M.See napsal:
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv... Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.
Trošku si dovolím nesouhlasit... Auto se používá, tak jak má, kdyby si někdo dovolil koupit naftový auto na rodinný nájezd 10-20tkm/rok, tak ho tady ukamenujete. Ford testoval novýho Tranzita nonstop na oválu, 10000x za sebou to narvali kolem na kamennej blok imitující obrubník. Ikea testuje nonstop otvírání a zavírání skříněk a šuplíků. To jako když to je v krátkém časovém úseku, tak je to zbytečný? Ledaže by se ten "zub času" projevil na pozinkovaný kastli . Tady má jasnej rozpis km a servisu, z toho je velmi snadný propočet nákladů. Ale chápu, že je někomu trnem v oku, že ten dýzlovej vergl nemá po 200tkm vyměněný vstřiky, fap a turbo, a to nejméně 2x
pravdu díž....auto je od toho aby jezdilo a ne aby stálo před domem...takže pokud někdo s autem jezdí 200km denně,tak jeho recenze je pro mne opravdu významná,než někoho kdo autem jezdí 5km denně do Kauflandu na slevu a otáčky takového auta se nedostanou ani zdálky k červenému poli a olej za celou životnost auta se ani neohřeje na provozní teplotu...
Tak to vidim spis jako velke plus ze to neslo nikdy do cerveneho Idealne by se melo jezdit v oblasti max. tociveho momentu, coz obvykle nebyva u cerveneho pole.... Studeny olej je vetsi problem, hlavne ale hrozi zakarbonovani pri malych porcich km a studenem provozu.


Jestli je dobře "že to nikdy nešlo do červeného" pole otáčkoměru nevím, ale u modernějšího dieselu není občasné vytočení nebo prudká akcelerace (u zahřátého auta) vůbec na škodu - minimálně se tak zahýbe s nastavením lopatek turba.
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Čtvrtek 07.05.2015 22:44, RE: k
Pavlik napsal:
gottak napsal:
stréc od piva napsal:
Pepe napsal:
M.See napsal:
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv... Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.
Trošku si dovolím nesouhlasit... Auto se používá, tak jak má, kdyby si někdo dovolil koupit naftový auto na rodinný nájezd 10-20tkm/rok, tak ho tady ukamenujete. Ford testoval novýho Tranzita nonstop na oválu, 10000x za sebou to narvali kolem na kamennej blok imitující obrubník. Ikea testuje nonstop otvírání a zavírání skříněk a šuplíků. To jako když to je v krátkém časovém úseku, tak je to zbytečný? Ledaže by se ten "zub času" projevil na pozinkovaný kastli . Tady má jasnej rozpis km a servisu, z toho je velmi snadný propočet nákladů. Ale chápu, že je někomu trnem v oku, že ten dýzlovej vergl nemá po 200tkm vyměněný vstřiky, fap a turbo, a to nejméně 2x
pravdu díž....auto je od toho aby jezdilo a ne aby stálo před domem...takže pokud někdo s autem jezdí 200km denně,tak jeho recenze je pro mne opravdu významná,než někoho kdo autem jezdí 5km denně do Kauflandu na slevu a otáčky takového auta se nedostanou ani zdálky k červenému poli a olej za celou životnost auta se ani neohřeje na provozní teplotu...
Tak to vidim spis jako velke plus ze to neslo nikdy do cerveneho Idealne by se melo jezdit v oblasti max. tociveho momentu, coz obvykle nebyva u cerveneho pole.... Studeny olej je vetsi problem, hlavne ale hrozi zakarbonovani pri malych porcich km a studenem provozu.
Jestli je dobře "že to nikdy nešlo do červeného" pole otáčkoměru nevím, ale u modernějšího dieselu není občasné vytočení nebo prudká akcelerace (u zahřátého auta) vůbec na škodu - minimálně se tak zahýbe s nastavením lopatek turba.


přesně tak to bylo myšleno....samozřejmě nemluvím o tom,aby někdo jel půl hodiny v červeném poli,ale o tom,že sem tam je potřeba motor využít v celém spektru otáček,právě kvůli tomu laicky řečeno "vyvětrání" odborně odkarbonování
reagovat
stanikk
počet příspěvků61
datum registrace06.05.2013
Čtvrtek 21.05.2015 10:54, RE: k
M.See napsal:
Podstatná je kilometráž 200tkm za 3 a 1/4 roku. Klasika služební auto. Obyčejná rodinná auta to najedou za 10-15let? Pak se podepíše zub času, který má dle mého mnohem větší vliv... Takže recenze dobrá, ale pro lidi s nájezdem 10-20000km za rok je podle mě absolutně k ničemu.


Tak to si nemyslím. Je jen dobře, že jsou zde takové recenze, kde se člověk může dozvědět jak které auto je spolehlivé, kolik stojí servis a jakým způsobem se řeší záruka. Je dost pravděpodobné, že když auto ve firmě najelo bez problémů 300 000 km, tak s trochou štěstí pak v soukromých rukách najede s adekvátním servisem dalších 100 000 km.
reagovat
petr.skokan.9FB
počet příspěvků2
datum registrace24.03.2014
Úterý 20.10.2015 18:14, Tak to jste mě potěšil
taky jsem si jednoho koupil - i30 crdi, 1,6 2011, ale najel jsem zatím jen necelých 70000 za 4 roky. Se vším souhlasím, jezdí čím dál líp. Taky jsem si ho koupil i kvůli tomu, že ho nikdo nekrade. Žádné problémy zatím nebyly, kromě prasklého skla asi po 60tis, ale to zaplatila pojišťovna. Rád bych ale najel 250tis během 12let bez větších oprav. Jezdí kolem 6ti a to jezdím jak hovado a i po městě. Rychlé přesné řazení a hodně prostoru pro spolujezdce. Perfektní auto v této cenové kategorii
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.