citace:
reakce na: Elah07, 11.04.2018 09:31 (Ahoj, pokukuju teď po novém ko ...)
Ahoj, měl jsem to štěstí a řídil 4-válcovou 1.4 T-GDI a je to opravdu parádní motor. Tříválec 1.0 se bude jenom trápit a spolu s ním i Ty
Jinak lidé si u litru stěžují na hlučnost a dokonce i na spotřebu.
Kámen úrazu u litrových turbo motorů je ale turbo díra, tj. do 2000 otáček není síla ani na rozjezd do kopce bez hoblování spojky. Teď si představ plně naložený kombík a nebo vozík
Celkově za mě i za cenu menší výbavy vzít 1.4 T-GDI, je tichoučký, zabírá od spodu a celkově slibuje mnohem vyšší životnost.
Není to nic proti korejskému litru, stejný problém má i koncernový TSI a snad jen Fordí Ecoboost 1.0 92kw dává trochu zapomenout, že jde o litr. Navíc Ford nenechal nic náhodě a blok motoru je raději z litiny, protože tak malý objem při tak velkém namání slibuje vše jenom ne výdrž. Joo Ford tak nešetřil na motoru a to je dobře