drju napsal:
Můžu se Vás ještě zeptat, jako máte vy zkušenost s motorizací 1.2 TSI výroba po 2012? Já u této motorizace uvažuji pouze o autech 2012 a mladších, ještě před první technickou. a hlavně se dívám na 77kW - váš názor na tento výkon? hodně pokukuji také po roomsteru v této motorizaci co vy na to? díky za váš čas.
Aktuálně jsou ve firmě tři, všechny v Caddy. Dvě s řetězem, jedna s řemene. Řemenová bere skoro o dva litry méně.
U první Caddy se měnil řetěz za modifikovaný při servisní kontrole v 30t. Nic mě to nestálo a jestli to bylo nutné nevím, s autem nejezdím. Nicméně od té doby klid a ani všude zminovaná vysoká spotřeba oleje se mě netýká. Leda by to kluci kupovali ze svého, což se mi nezdá. Druhá řetězová TSI je naprosto bez problémů. A všechna tři auta jezdí jako montážní, takže dostávají celkem čočku.
Spotřeba u Caddy s řetězem je cca 9l, ale jezdí město. Venku to moc nejede, ovšem je to daleko lepší než staré SDI. Motor je velmi tichý.
Řemenová Caddy je na hodnocení moc nová, ale kolega má v Golfu VII stejný motor, jen silnější. Ta jezdí do 6l a druhý rok bez problémů.
Ovšem jistě se tu najde spousta lidí co budou odrazovat, nicméně to co píšu já jsou mé zkušenosti. Provoz těch aut platím, nemám to vyčtené z nějakého fora. ;)
Ale jeden zákazník má Megane 1,2tce a ten jezdí také krásně. Bude levnější. Žádné problémy s ním nemá.