0
zpět
 

diskuze k tématu: Seat leon st 1.4 tsi

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, korejská vozidla
Marek24
počet příspěvků35
datum registrace18.10.2015
Čtvrtek 21.01.2016 11:42, Seat leon st 1.4 tsi
Zdravím, jsme před koupí nového kombi, doteď jsme měli vybraný i30 kombi 1.6 GDI, ale včera jsme objevili v dobré akci Leon st kombi 1.4 tsi. Jaké jsou vaše současné zkusenosti se značkou Seat (přítelkyně mela pred 10 lety jen negativní), jak je na tom motor se spolehlivostí a je to lepsi volba jak i30?
reagovat
radek.slivaFB
počet příspěvků181
datum registrace16.03.2013
Čtvrtek 21.01.2016 12:37, tsi
Dnešní TSI se zdají být už v pořádku...a seata jako takového bych se nebal je to v podstatě golf s několika změnami. Hyundai by asi taky posloužil dobře záleží na preferencích. Za mě spíše leon...popřípadě focus 1.5 ecoboost
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 21.01.2016 22:46, Stále není jasné, jesti 1.4 TSI nebude zlobit ve větším nájezdu
Zdravím, co se dá dočíst na webu, tak motory 1.4 TSI občas trápí zvýšená spotřeba oleje. Rozvody zlobily do nedávna, jestli nyní, nikdo neví, dle mého se tomu dá předejít včasnou výměnou rozvodové sady a častější výměnou oleje, jen žádný Long life
Jestli Vás to moc láká, dokoupil bych alespoň záruku na pět let/100tis.km nebo něco podobného...
Jinak Ford Focus 1.5 Ecoboost je taky moje volba
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Čtvrtek 21.01.2016 23:35, tsi
S rozvody byl problém u motorů s řetězem, ty ale v současném Leonu nikdy nebyly. Řemenové TSI jsou ok. Olej trochu brát můžou, ostatně to prakticky každé malé turbo dnes.
TSI bude mít reálně nižší spotřebu než GDI a lépe pojede. Oproti Hyundai je tam navíc jen turbo, oboje je přímovstřik.
Jinak je Leon z mého pohledu rozhodně lepší auto než i30, minimálně interier je daleko kvalitnější. Nevím ale jestli u slabší 1,4 TSI nemá ještě Leon vlečenou nápravu jako Oktávka, Golf už má víceprvek. To je dost znát.
Focus je fajn, ale uvnitř dost hrůza, skoro jak to Hyundai.
reagovat
Marek24
počet příspěvků35
datum registrace18.10.2015
Pátek 22.01.2016 07:39, Spotřeba, design, výbava
Co se týká spotřeby, to je pravda, TSI je úspornější, design zvenku i uvnitř má hezčí Leon (kvalitativně ale nevím). Bohužel tu vlečnou nápravu Leon má, v tom je i30 lepší. Trochu se u Leon bojím o vykrádání palubního počítače apod., přeci jen je to VW koncern i30 má o něco lepší výbavu, delší záruku. Zapomněl jsem napsat, že ten Leon by byl ve verzi Style a i30 Weekend.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Pátek 22.01.2016 09:04, Vykradanie aut
Co sa tyka kradnutia aut, neviem ci si s tym nejako pomozete volbou hyundai. Ked sa totiz teraz niekde poobzerate na parkovisku, uz to nie je ako kedysi (octavia, octavia, fabie, octavia...). Trochu sa to zmenilo v prospech hyundaiu (i30,ceed,octavia,i30, fabia,...). A kradnu sa najviac tie najpredavanejsie auta. Je ale pravda, ze radio s leonu sa da pouzit vo viacerych modeloch. Tu treba len dobru poistku. Alebo mozno ine auto, napr. honda civic st. Vyzera sice 'originalne', ma ale fantasticky motor 1.8i, a tiez dobru spotrebu. Popripade toyota auris, ktora sa chvali, ze ma najucinnejsie benzinove motory. Popripade mazda 3 s 2.0 benzinom, ktory nebude mat daleko od 1.4TSI spotrebou ani vykonom.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 22.01.2016 09:34, Ford Focus III facelift - kvalitní zpracování a olej nežere ani náhodou
Dovouluji si nesouhlasit, Ford Focus III facelift se polepšil o třídu a zpracováním interiéru konkuruje Golfu. Co se týče motorů Ecoboost 1.0 nebo 1.5, právě že neberou olej ani náhodou. Dále od samého začátku netrpí žádnýma nemocema, na rozdíl od koncernových TSI. Jinak i poslední verze koncernových 1.2 TSI s řemenem mají problémy s přestavovačem váčkové hřídele. VW to tají jak jinak
reagovat
radek.slivaFB
počet příspěvků181
datum registrace16.03.2013
Pátek 22.01.2016 10:10, RE: Ford Focus III facelift - kvalitní zpracování a olej nežere ani náhodou
BobanHTP napsal:
Dovouluji si nesouhlasit, Ford Focus III facelift se polepšil o třídu a zpracováním interiéru konkuruje Golfu. Co se týče motorů Ecoboost 1.0 nebo 1.5, právě že neberou olej ani náhodou. Dále od samého začátku netrpí žádnýma nemocema, na rozdíl od koncernových TSI. Jinak i poslední verze koncernových 1.2 TSI s řemenem mají problémy s přestavovačem váčkové hřídele. VW to tají jak jinak
Presne tak je tam velky rozdil po faceliftu oproti 1.4 tsi ecoboost ma kroutak aspon podle me pocitove polozeny vys takze je tam vice linearni zaber ale je to jenom malinky rozdil nicmene zvuk ma tento motor(1.5 ecbst) radikalnejsi
..nicmene tady jde spise o cenu focusu predvadecek resp. skladoven na internetu je hodne s velkou slevou
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 22.01.2016 10:20, leon
No já sám vlastním jednu 1,2tsi s řemenem a kolega druhou v Golfu. Žádný problém s tím neni, kolega dolévá půl litru oleje do výměny. Má najeto cca. 50t km a spotřeba je do 6l. ta moje v Caddy má čerstvě po první garančce a šlape skvěle.
Co VW tají nebo ne nevím, bylo mi řečeno že 1,2tsi je mechanicky ok. Zatím nemám důvod tomu nevěřit.
Ecoboost bude jistě lepší volba, jen ty auta do kterých se montují mě zrovna neberou.

Ale dotaz byl na 1,4TSI což je zcela jiný motor a s novou generací problemy nejsou. Ta zadní vlečená náprava je ale znát. I když... s Hyundai jsem jel jen krátkou i30 ale že by ten víceprvek byl nějaký přínos... bylo to dost hlučné auto.

Navigace už se u koncernu nekrade protože u aut od Golfa VII je rozdělena do několika modulů a ukrast prostě jentak nejde. Chmatáci to povětšinou vědí. U Hyundai je klasická vestavná co ukrást patrně půjde daleko lépe.

Jak už tu padlo určitě bych se podíval na Auris, výborné auto za překvapivě rozumné peníze.

p.s - Bobane u Focusu mě ani tolik neštvala kvalita zpracování (Focus byl vždy "ten levnější" ) jako spíš ty naprosto příšerné tvary. Mondeo jak přes kopírák. Mě prostě víc vyhovuje styl Golf nebo současný Auris.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Pátek 22.01.2016 12:30, Disajn je na každém
Určitě dizajn je už na každém, to nechám na tazateli Golf je pěkný i pro mě, ale kamarádům se zase zdá sterilnější než divoký styl Focusu :... no je to na diskuzi u piva
Jak jsem psal dříve, auto s koncernovými motory TSI bych bral radějí s prodlouženou zárukou, snad už jsou ok, ale ruku do ohně za to nedám
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 22.01.2016 12:38, RE: Disajn je na každém
BobanHTP napsal:
Určitě dizajn je už na každém, to nechám na tazateli Golf je pěkný i pro mě, ale kamarádům se zase zdá sterilnější než divoký styl Focusu :... no je to na diskuzi u piva Jak jsem psal dříve, auto s koncernovými motory TSI bych bral radějí s prodlouženou zárukou, snad už jsou ok, ale ruku do ohně za to nedám


TSI určitě nejsou nejlepší motory na trhu, ale ta hysterie kolem nich je dost přehnaná.
A prodloužená záruka se hodí vždy, i u Toyoty ;)
Jak jsou na tom vlastně ty Hyundai GDI? On to o moc jednodušší motor než TSI neni. Četl jsem story o i30 1,6 v tovární úpravě na plyn a byl to dost horor, ale GDI to asi nebylo.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.