0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai Matrix 1.5 CRDi - pro důchodce i rodiny

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 21.07.2009 11:21, Dobrý
Auto nabídne za ty peníze slušnou hodnotu. Motor 1,5 CRDi však není inovovaný, ale nový - ten předchozí byl tříválec, tento má 4 válce, vyšší výkon, lepší parametry ve všem. Pokud je podvozek z elantry, pak má vzadu multilink a je to znát v zatáčkách - drží skvěle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 21.07.2009 12:00, RE: Dobrý
donald napsal:
Auto nabídne za ty peníze slušnou hodnotu. Motor 1,5 CRDi však není inovovaný, ale nový - ten předchozí byl tříválec, tento má 4 válce, vyšší výkon, lepší parametry ve všem. Pokud je podvozek z elantry, pak má vzadu multilink a je to znát v zatáčkách - drží skvěle.
Původní tříválec vystřídal čtyřválec CRDi VGT, který měl 75 kW. Námi testovaný kousek disponoval zvýšeným výkonem na 81 kW, kterého bylo dosaženo po drobných úpravách... proto píšu inovovaný ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 21.07.2009 13:14, Matrix
Pořád to vypadá jak kdyby to bouralo už v továrně
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 21.07.2009 14:38, RE: Matrix
Rover623 napsal:
Pořád to vypadá jak kdyby to bouralo už v továrně
Aby byla některá auta krásná, musí existovat i ty škaredéé ;) Jediné, co nepochopím je to, proč tak uměle černým překrydím prodloužili spodní linku oken pod zadním bočním okýnkem. Tím podle mě vzhled srazily do úplného bahna. Proč někde vytvářet linii, když tam prostě není? Kdyby to šlo odlepit, tak to rvu z auta hned v autosalonu ;)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.07.2009 10:53, RE: Dobrý
Petr - TipCars.com napsal:
Původní tříválec vystřídal čtyřválec CRDi VGT, který měl 75 kW. Námi testovaný kousek disponoval zvýšeným výkonem na 81 kW, kterého bylo dosaženo po drobných úpravách... proto píšu inovovaný ...
Matrix začínal s tříválcem CRDi, později dostal nový motor 75 kW. Těch pár kW navíc je otázka naladění.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 22.07.2009 11:33, RE: Dobrý
donald napsal:
Matrix začínal s tříválcem CRDi, později dostal nový motor 75 kW. Těch pár kW navíc je otázka naladění.
Ano, tak tomu je
reagovat
Beddy
počet příspěvků1
datum registrace02.08.2018
Sobota 24.11.2018 01:55, Matrix a Accent 1.5crdi
Dobrý den, zkušenost s vozy Hyundai Matrix a Accent, oba koupené nové v roce 2008, teď Matrix 670tkm co třeba podotknu origo vytřiky a turbo 520tkm, u Accentu 350tkm origo vstřiky, turbo cca 300tkm, obě auta pořád jedou, výměny oleje co 15tkm bez dolívání, oba vozy samozřejmě po výměně spojek, poloos, kotoučů, rozvodových řetězů( nejsou na věky 318tkm a konec), startéry, altíky a další běžné věci co se mění. Původní motory, převodovky, řízení, klima kompresory, co vím co dál napsat tyto auta mám odzkoušené a za mě dávám 5*, s pozdravem Martin Bednář, Vyškov
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.