0
zpět
 

diskuze k tématu: Prosím o radu, klasika, vybíjení baterie, ale stále nevím čím to je..

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, korejská vozidla
k.amerika
počet příspěvků3
datum registrace25.03.2014
Pátek 28.03.2014 14:35, Prosím o radu, klasika, vybíjení baterie, ale stále nevím čím to je..
Dobrý den, ahoj.
Přítelkyně má ponny 1,5 1996 na lpg, což asi neni tak důležité. Na to že je to hyundai se celá léta drží velice dobře bez větších poruch, jen nyní jsou problémy s elektrikou.
Jednou to přítelkyni nechalo na cestě, dala se jiná baterie a jela dál.
Jak je prosim možné, že at má autobaterie kolikkoliv Voltů, altik ji nabíjí jen skoro přesně o 1V ? Horší baterie měla 12,4V, při nastartovaném motoru 13,5V, přesto přítelkyně přijela z práce s 11V a dobíjelo to jen do12V a asi tedy nestíhalo, dal jsem tam dobrou baterii která měla sama 13,20V auto ji po nastartování nabíjelo 14,1V a Eva přijela s 12,2V a další den zase méně a méně... Když při nastartovaném motoru baterii odpojím, motor stíhá sám všechny spotřebiče, světla, větrák naplno atd a jen zakolísají otáčky při spuštění, baterie jsem zkoušel tři různé.. Opravdu nevím, děkuji za jakékoliv reakce.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Úterý 10.06.2014 23:04, re:
Dobrý den, ve vašem případě se pravděpodobně jedná o závadu na alternátoru, vysoký klidový odběr spotřebičů, případně kombinace obojího. Pro dostatečné dobíjení baterie je nutné, aby při nastartovaném motoru bylo na baterii cca 14-14,5 V, nepatrně méně to může být pouze při zatížení mnoha spotřebiči. Zaměřil bych se proto na kontrolu alternátoru.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.