0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetý Hyundai Tucson – zvolit benzín, nebo diesel?

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
salix
počet příspěvků35
datum registrace17.02.2009
Středa 25.06.2014 05:35, tucson
citace:Je to takové méně oblíbené dvojče modelu santa fe od stejné značky,
Nemělo by být spíše napsáno: "Je to takové méně oblíbené dvojče modelu Sportage od značky Kia"?
Mám pocit, že Santa Fe je o dost větší a od Tucsonu se výrazně lišící model.
O benzínech v Tucsonu verzi 4WD jsem četl, že jsou poměrně dost užrané a starej korejskej diesel bych asi nekoupil s ohledem na možné komplikace se vstřiky a naší českou naftou.
Na recenzi jsem se těšil, ale po pravdě mne dost zklamala.Přijde mi taková odfláklá. I z tohoto důvodu sem už moc nechodím.Dříve to tady bylo podstatně lepší.Zkuste s tím v té redakci něco udělat, pokud to lze.
reagovat
pivos
počet příspěvků3
datum registrace25.06.2014
Středa 25.06.2014 17:54, benzin nebrat
S benzinovým motorem se pod 10l dostanete jen vyjímečně, auto je líné, motor naprosto nedostačuje. Kupovali jsme ho jako nové, než se zajelo bralo 13l, to byl opravdu děs. Dokonce jsme ho reklamovali, bylo nám řečeno že je to normální. Po 3 letech šlo z baráku. Nyní máme dieselovou verzi 103kW (o té se p. redaktor nějak zapomněl zmínit). Dovezeno z Německa jako nové, velká spokojenost, momentálně najeto 90tis km, zatím jen spotřebák + kotouče. Tankujeme "lepší" naftu, výkon naprosto dostatečný, spotřeba 7,4l dlouhodobě.
reagovat
MarekMM
počet příspěvků39
datum registrace05.05.2013
Pondělí 30.06.2014 07:48, RE: tucson
salix napsal:
citace:Je to takové méně oblíbené dvojče modelu santa fe od stejné značky, Nemělo by být spíše napsáno: "Je to takové méně oblíbené dvojče modelu Sportage od značky Kia"? Mám pocit, že Santa Fe je o dost větší a od Tucsonu se výrazně lišící model. O benzínech v Tucsonu verzi 4WD jsem četl, že jsou poměrně dost užrané a starej korejskej diesel bych asi nekoupil s ohledem na možné komplikace se vstřiky a naší českou naftou. Na recenzi jsem se těšil, ale po pravdě mne dost zklamala.Přijde mi taková odfláklá. I z tohoto důvodu sem už moc nechodím.Dříve to tady bylo podstatně lepší.Zkuste s tím v té redakci něco udělat, pokud to lze.


Dobrý den. Pro srovnání uvádím rozměry Santa Fe: délka/výška/ šířka: 4500/1675/1820, rozvor náprav 2620. Tucson a Santa Fe jsou si poměrně dost podobné, mnoho lidí si je plete. Často ani neví, že Hyundai tento model vyráběl, resp. Santa Fe je v povědomí veřejnosti mnohem více, než Tucson.Z tohoto důvodu v článku uvádím, že Tucson je takové méně oblibené dvojče Santa Fe.
S pozdravem Marek Blaháček, autor článku.

reagovat
MarekMM
počet příspěvků39
datum registrace05.05.2013
Pondělí 30.06.2014 07:53, RE: benzin nebrat
pivos napsal:
S benzinovým motorem se pod 10l dostanete jen vyjímečně, auto je líné, motor naprosto nedostačuje. Kupovali jsme ho jako nové, než se zajelo bralo 13l, to byl opravdu děs. Dokonce jsme ho reklamovali, bylo nám řečeno že je to normální. Po 3 letech šlo z baráku. Nyní máme dieselovou verzi 103kW (o té se p. redaktor nějak zapomněl zmínit). Dovezeno z Německa jako nové, velká spokojenost, momentálně najeto 90tis km, zatím jen spotřebák + kotouče. Tankujeme "lepší" naftu, výkon naprosto dostatečný, spotřeba 7,4l dlouhodobě.


Děkuji za upozornění, verzi 103 kW jsem doplnil. S pozdravem Marek Blaháček, autor článku.
reagovat
stpokorny
počet příspěvků1
datum registrace16.08.2012
Sobota 20.12.2014 12:38, Tucsona nebrat
Tucsona jsem kupoval jako nového s benzínovým dvoulitrem. Jak již bylo zmíněno, auto nejede a žere i trávu okolo silnice.

Za čtyři roky jsem s ním najezdil 115 000 km. Vše po silnicích, žádný terén. Koneckonců jsem čtyřkolku kupoval kvůli sněhu, ne kvůli terénním choutkám. Během těchto čtyř let jsem asi dvanáctkrát dělal geometrii, neustále kmital volant (je jedno na jakých gumách a discích, třepal se furt!), odešly obě přední poloosy (cena dílu 19 000 bez DPH za kus), odešla spojka a začalo pískat servo. Co 10 000 km se vymačkaly jakési pružiny (ve spojce nebo v převodovce, nevzpomínám si), které při podtočení motoru rachotily, jako by se auto mělo rozpadnout. Uchycení roletky v kufru ke sloupkům opěrek hlavy na zadních sedadlech bylo nešťastné. Úchytky tvaru Y nebyly dostatečně předpružené, takže vždy po pár kilometrech se uvolnily a následovalo navinutí roletky, provázené příšernou ránou. Za jízdy mě to málem stálo několik infarktů.

Po čtyřech letech mě čekala pravidelná údržba v ceně 100 000 Kč. U auta za 600 000 je to nechutný ranec, takže auto šlo do Áček.

Benzín je tedy sice spolehlivý, ale rozežraný jako kráva, ale zbytek auta je tak odfláknutý, že ho rozhodně nemohu doporučit.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.