citace:
reakce na: Pavlik, 05.02.2021 19:46 (Jenomže Tuscon bude nový/zánov ...)
Ahoj zcela rozumím, mě se nový Tuscon vlastně líbí!
Hondu CRV máme v rodině a má jej i naše kamarádka s dvojčaty a spokojenost je maximální. Hondě se zde podařilo obojí - spolehlivost a příjemný interiér i řízení - což se japoncům ne vždy daří
Moje poznatky:
1. Nic se nekazí (pamatuji si u kamaráda CRV 2015 odešlo ložisko kola to je tak jediné)
- Diesel 1.6 je také velmí spolehlivý, ale má velmi drahý filtr pevných částic, je dobře to vědět.
2. Dobře odhlučněný a fortelný interiér, karosérie nerezne
3. Zatím neznám lepší ben. motor než 2.0 VTEC a to i v Accordu, ten 2.4 VTEC vlastně bych ani nechtěl
Troufám si tvrdit, že motor přežije auto
4. Korejci si nechají dobře zaplatit pravidelné povinné servisní prohlídky s výměnou oleje. U CRV po záruce může udělat výměnu oleje nezávislý servis za poloviční cenu a ještě s lepším olejem.. Ikdyž např. Honda v Třinci kupodivu není tak drahá, naopak Škoda dělá vše proto, aby dohnala asi Audi nebo fakt nevím
Na druhou stranu Tusconem chybu moc udělat nejde, je to stěžejní SUV pro evropský trh a korejci se snaží stejně jako Škoda u Octávie, tj. nedovolí s tam fatální přehmaty. V dieslu bych jen předem varoval, že filtr pevných částic stojí přes 100tis.kč. Je kvalitní, do 300tis.km o něm zpravidla nikdo neví(pokud nejezdí jen krátké trasy), ale u ojetiny už lidé budou váhat. FAP z druhovýroby nemusí sednout všem těm čidlům, co hlídají emise, to píše někde pan Vaculík ve SM.