0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Jaguar S-Type?

kategorie zařazení tématu: ostatní
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 13.08.2013 09:41, ...
S-type vedl nějakou hitparádu nespolehlivosti, jestli se nepletu
reagovat
Rover623
počet příspěvků96
datum registrace14.04.2009
Úterý 13.08.2013 13:50, Spolehlivost
Ono obecně platí, že Jaguar nikdy moc spolehlivý nebyl a není, jako ostatně většina britských aut. Servis toho auta může pořádně provětrat peněženku, hlavně proto, že díly nejsou zrovna levné, čímž ovšem od koupě Jaguaru neodrazuji, od čeho, ale odrazuji je koupě S-Type. S-Type totiž není Jaguar, ale Ford a vidět je to jak v interiéru, tak při jízdě. S-Type nevypadá jako Jaguar, ani zvenku ani zevnitř a nejezdí jako Jaguar, to auto zákazníci nikdy nevzali na milost, když si kupuji Jaguar,tak chci Jaguar a ne načančaný Ford.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 13.08.2013 14:06, RE: Spolehlivost
Rover623 napsal:
S-Type totiž není Jaguar, ale Ford a vidět je to jak v interiéru, tak při jízdě. S-Type nevypadá jako Jaguar, ani zvenku ani zevnitř a nejezdí jako Jaguar, to auto zákazníci nikdy nevzali na milost, když si kupuji Jaguar,tak chci Jaguar a ne načančaný Ford.


Tak tady bych "znalci Jaguaru" doporučil neplést si S-Type a X-Type. Jen ten druhý je překarosovaný Ford Mondeo, se kterým má společné některé díly, bohužel i v interiéru. Na Tipcars lze dohledat recenzi S-Type z roku 2007, podle které je S-Type příbuzný s Lincolnem LS. Ale já se spíš starám o Fordy, tak co já vím ...
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 13.08.2013 14:13, V6
Já teda nevím, ale v různých recenzích spíše na Mondeo se často píše, že 2.5 V6 je konstrukcí, kterou snad kdysi dávno pro Ford udlělalo Porsche a přes Ameriku se dostalo do Evropy a posléze snad do Jaguaru X-Type, nevím kam dál. Kdežto konstrukce 3.0 V6 pochází od Jaguaru a je problematičtější. Nevím do jaké míry jsou u obou motorů odlišné zástavby v Jaguaru nebo Fordu, tady některé rozdíly mohou hrát roli, ale rizikovější obecně se jeví ten 3.0, kde kombinace nižší hladiny oleje (nikoli pod minimem) a rychlejšího projetí táhlé zatáčky může znamenat konečnou. Hlídat hladinu oleje je vhodné u obou.
reagovat
Abík
počet příspěvků93
datum registrace20.01.2009
Úterý 13.08.2013 15:45, RE: ...
Reno napsal:
S-type vedl nějakou hitparádu nespolehlivosti, jestli se nepletu


Ano je to na Německých stránkách autobild.de., doposud. Je tam asi 50 aut.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Středa 14.08.2013 11:48, RE: V6
Koloss napsal:
Já teda nevím, ale v různých recenzích spíše na Mondeo se často píše, že 2.5 V6 je konstrukcí, kterou snad kdysi dávno pro Ford udlělalo Porsche a přes Ameriku se dostalo do Evropy a posléze snad do Jaguaru X-Type, nevím kam dál. Kdežto konstrukce 3.0 V6 pochází od Jaguaru a je problematičtější. Nevím do jaké míry jsou u obou motorů odlišné zástavby v Jaguaru nebo Fordu, tady některé rozdíly mohou hrát roli, ale rizikovější obecně se jeví ten 3.0, kde kombinace nižší hladiny oleje (nikoli pod minimem) a rychlejšího projetí táhlé zatáčky může znamenat konečnou. Hlídat hladinu oleje je vhodné u obou.


Jo, taky nevím, proč si zrovna autor vzal na paškál Fordovský Duratec, který jediný je z těch 6-ti válců pro Jaguar/Ford nejspolehlivější. Ještě prý není špatný 2,1 V6, ale ten nevím, jestli se do S-type vůbec dával.
To co popisuje jsou průvodní jevy původního 3-litru od Jaguaru. Dokonce tuhle před Duratecem 2,5 varovali v nějakým Autobildu nebo něčem podobným a popisovali to, co se právě týká 3-litru. Oni to od sebe kopírují a jasno v tom nemá nikdo. Ten motor od Forda, na ketý se tady plive, byl v nabídce 14 let, zatímco 3-litr zhruba 4 roky. Myslím, že to mluví samo za sebe.
A hlídat olej se snad dneska musí v každém autě...tomu říkám pokrok.
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Středa 14.08.2013 12:19, RE: V6
David V napsal:
Koloss napsal:
Já teda nevím, ale v různých recenzích spíše na Mondeo se často píše, že 2.5 V6 je konstrukcí, kterou snad kdysi dávno pro Ford udlělalo Porsche a přes Ameriku se dostalo do Evropy a posléze snad do Jaguaru X-Type, nevím kam dál. Kdežto konstrukce 3.0 V6 pochází od Jaguaru a je problematičtější. Nevím do jaké míry jsou u obou motorů odlišné zástavby v Jaguaru nebo Fordu, tady některé rozdíly mohou hrát roli, ale rizikovější obecně se jeví ten 3.0, kde kombinace nižší hladiny oleje (nikoli pod minimem) a rychlejšího projetí táhlé zatáčky může znamenat konečnou. Hlídat hladinu oleje je vhodné u obou.
Jo, taky nevím, proč si zrovna autor vzal na paškál Fordovský Duratec, který jediný je z těch 6-ti válců pro Jaguar/Ford nejspolehlivější. Ještě prý není špatný 2,1 V6, ale ten nevím, jestli se do S-type vůbec dával. To co popisuje jsou průvodní jevy původního 3-litru od Jaguaru. Dokonce tuhle před Duratecem 2,5 varovali v nějakým Autobildu nebo něčem podobným a popisovali to, co se právě týká 3-litru. Oni to od sebe kopírují a jasno v tom nemá nikdo. Ten motor od Forda, na ketý se tady plive, byl v nabídce 14 let, zatímco 3-litr zhruba 4 roky. Myslím, že to mluví samo za sebe. A hlídat olej se snad dneska musí v každém autě...tomu říkám pokrok.


Má pravdu předsedo, mě ta dvaapůlka olej nežere
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Středa 14.08.2013 12:39, RE: Spolehlivost
Rover623 napsal:
S-Type nevypadá jako Jaguar, ani zvenku ani zevnitř a nejezdí jako Jaguar, to auto zákazníci nikdy nevzali na milost, když si kupuji Jaguar,tak chci Jaguar a ne načančaný Ford.


S tim "zakaznici nikdy nevzali na milost", bych byl opatrny. Oba dva nejnizsi modely jak S-type tak X-type patrily mezi nejprodavanejsi modely v dejinach znacky a dnesni produkce Jaguaru muze na jejich casy jen zavistive vzpominat. Pro srovnani S-type se vyrabel v rocni produkci cca 4 krat prevysujici dnesni XFko, ktere ho neprilis uspesne nahradilo.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Středa 14.08.2013 21:35, RE: V6
David V napsal:
Koloss napsal:
Já teda nevím, ale v různých recenzích spíše na Mondeo se často píše, že 2.5 V6 je konstrukcí, kterou snad kdysi dávno pro Ford udlělalo Porsche a přes Ameriku se dostalo do Evropy a posléze snad do Jaguaru X-Type, nevím kam dál. Kdežto konstrukce 3.0 V6 pochází od Jaguaru a je problematičtější. Nevím do jaké míry jsou u obou motorů odlišné zástavby v Jaguaru nebo Fordu, tady některé rozdíly mohou hrát roli, ale rizikovější obecně se jeví ten 3.0, kde kombinace nižší hladiny oleje (nikoli pod minimem) a rychlejšího projetí táhlé zatáčky může znamenat konečnou. Hlídat hladinu oleje je vhodné u obou.
Jo, taky nevím, proč si zrovna autor vzal na paškál Fordovský Duratec, který jediný je z těch 6-ti válců pro Jaguar/Ford nejspolehlivější. Ještě prý není špatný 2,1 V6, ale ten nevím, jestli se do S-type vůbec dával. To co popisuje jsou průvodní jevy původního 3-litru od Jaguaru. Dokonce tuhle před Duratecem 2,5 varovali v nějakým Autobildu nebo něčem podobným a popisovali to, co se právě týká 3-litru. Oni to od sebe kopírují a jasno v tom nemá nikdo. Ten motor od Forda, na ketý se tady plive, byl v nabídce 14 let, zatímco 3-litr zhruba 4 roky. Myslím, že to mluví samo za sebe. A hlídat olej se snad dneska musí v každém autě...tomu říkám pokrok.

Nemá to jen jinak řešenou vanu, jako Cougar? V Mondeu to funguje, s tou nakloněnou vanou nee?
Někde tady se to řešilo, ale třeba to byl jinej agregát...
reagovat
hilda
počet příspěvků9
datum registrace31.03.2012
Čtvrtek 15.08.2013 15:37, Motorizace Jaguaru S
Autor hlavního článku by si měl nastudovat motorizaci Jaguaru S a pak eventuálně komentovat kvalitu jednotlivých motorů.
Absolutně nejlepší motorizací je v tomto případě Duratec 2,5 V6 (ex. Porsche), který má nejen výborný průběh kroutícího momentu, ale velmi dlouhou životnost s minimálními nároky na údržbu. Najel jsem na něm 320.000 km a jediné opravy byly, svíčky, vyčištění sacího potrubí, vodní pumpa, řemeny. Až do nějakých cca 250 000 km jsem měl olejovou náplň od výměny k výměně bez dolévání. Jezdil bych i dále, ale rozpadla se automatická převodovka s cenou opravy nad tržní hodnotou auta.
Problémy mazání se týkají motoru 3.0 V6, který vznikl rozpůlením motoru Aston Martin V12. Tam je olejová vana skutečně nevhodně tvarovaná a je nutné nepřetržitě (každých 1000 km) kontrolovat skutečnou hladinu oleje.
Škoda, že motoru Duratec 2,5 V6 udělala konec směrnice EU.
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Pátek 16.08.2013 02:31, 3.0 V6
Souhlasím, 3.0 V6 se dával i do Mondea ST220? Pokud ano, tak je to fakt problém, kamarád ho zadřel a to z důvodu, že hladina oleje byla mezi ryskami! Ano mezi ryskami. A jezdí opravdu ostře zatáčky a tak se jednoho dne (tuším 160tkm) auto zastavilo a motor KO! Takže tak jak to tady někdo už psal, musí se udržovat hladina opravdu na rysce MAX! A jinak ta 2,5 není zas tak špatná Jak ale píší z TipCars, šel bych po 4,2 V8, k S-ku tak nějak patří větší motor Šťastnou ruku při výběru...
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.