Pátek 18.12.2015 11:06,
co treba kousek Francie?
Zdravim, o kousek vyse jsem zaregistroval, ze nekdo jemne navrhoval napr komfortni vozidlo Citroen C5.
Nespada to do rozpoctu 450 tis Kc za 5 let stare auto, protoze slusne nabusene kousky se tu v Cechach moc sehnat nedaji bohuzel a ty mene nabusene se pohybuji okolo pouhych 300 tis Kc, diky tomu, ze Francouzi proste nejsou v kurzu. Tim lepe pro kupujiciho.
Protoze C5 mam, rocnik 2012, 2.0 HDI sedan, full vybava zakladni cena 760 tis, po dlouhem vyjednavani balikova sleva na flotilu pod 600 tis kc.Pouzivam jako soukrome i sluzebni, mohu rict, ze jsem nadmiru spokojen. Nebudu tu popisovat co vsechno to ma a umi, protoze nechci unavovat v ramci diskuze, ktera se toci okolo jinych znacek.
moje plusy, ktere vidim za zatim ujetych 147 tis km:
- nastesti vetsina lidi neveri citroenum, takze plus pro me, je to neokoukany auto, designem trosku mi pripomina Passat CC, ktery se mi vzdycky libil
- podle me bezkonkurencni sofistikovanej podvozek pneu/hydro, kterej se stal bohuzel i hrobem tohoto vozu kvuli nakladnosti vyroby a nemoznosti cenove konkurovat jednoduchym metalickym pruzinam s tlumici vetsiny aut
-motor 103 kW, zadna bomba, ale kdyz clovek primhouri oko, tak docela zatahne a jemne vrni, neni hlucnej, je kultivoanej.
-pohodlny masazni sedadla, komplet vsechno v kuzi a ele. super
- bohuzel neprilis prostornej interier a i kufr bych cekal vetsi
-co se tyce spolehlivosti, za me ok, startovani napoprvy je jedno jestli zima nebo leto. nikdy jsem nezustal viset. nicmene pokusim se popsat servisovou narocnost, jezdil jsem vzdy do autorizovanych servisu: cep rizeni 6 tis kc v zaruce, ukapavajici olej ze zadniho tlumice perovani 5,5 tis kc po zaruce, praskle predni sklo 18 tis pres pojistovnu, vymena vadneho cidla tlaku pneu v jednom z prednich kol 1200 kc meli zrovna akci na cidla, preakla hadice od chladice kapaliny klimatizace 3,5 tis kc, olezla kozena hlavice radici paky - zatim jsem nemenil, vymena prednich desticek 4 tis kc uz v 60 tis km, ted jedu znovu na vymenu, tedy po skvelych 90 tis km, ve 105 tis km meneny zadni desticky, bohuzel i s kotoucema 13 tis kc, cas od casu povrzavajici plasty ve stredovem panelu okolo radia a ovladacu klimatizace. Tot vse, pneu kupovany zatim 3 sady x cca 16 az 20 tis kc, tusim 225/45 r 17. Servisni prohlidky po 30 tis km, cena prumerne mezi 5 a 9 tis, zalezi co vsechno se kontroluje.
Kdyz to shrnu, neni to malo penez, ale to auto neni take zadna krabicka na nakupy. Je to reprezentativni auto, se kterym nemam problem se postavit kdekoli vedle Passatu nebo Superbu. Vzhledem k designu, reprezentacnim potrebam me prace a komfortu jizdy, tak moje ocekavana pridana hodnota jednoznacne naplnena nad ramec.
reagovat