Jarda.Z napsal:
Autosedačka bude pouze jedna,další děti ji již nepotřebují,MPV již nechci, měl-Renault Scenic r.v. 2000,bezproblémové auto, ale taková kolébavá kačena,preferuji kombi
Z vlastní zkušenosti s novou 1.4 TSI z nové Octavie (naj. cca 5000 km, takže celkem syrové auto) můžu říct, že spotřeba se pohybuje kolem 6.5l při svižné jízdě. Delší trasa klidnějším stylem se dá i pod 6, naopak město a trochu divočina mezi 7-8. Motor se chová jako staré 2.0. Příjemně zatahuje skoro od volnoběhu, pěkně táhne ve středních otáčkách, ale točit ho nemá smysl. Každopádně pro běžnou verzi golfu a octavie ideální motorizace. Je velmi tichý a kultivivaný, na volnoběh si až člověk myslí, že mu to i s vypnutým startstopem zhaslo. Turbodíra neznatelná. 1.6 CRDi má soused (ale asi už starší verzi) a říkal, že mu to žere víceméně pořád stejně kolem 6 - 6.5l, bez ohledu na jízdní styl (samozřejmě mimo extrémů). S autem je celkem spokojený, řešil spíš nedodělky z výroby a blbosti na záruku. U Hjondéé/Kia by mi asi nejvíc vadila neuspořádanost interiéru ve srovnání s koncernem a okoukatelný design, to je ale samozřejmě subjektivní. Další věcí je pokles hodnoty, který bude u korejců vyšší. Pokud víc jezdíte a máte v okolí, nebo po cestě plničky CNG, zauvažoval bych i o něm. Třeba v případě octavie je příplatek oproti normální 1.4 jen 30 tis. a oproti 1.6 TDI jen pár tisíc. A to má standardně vzadu víceprvek a šestikvalt.