0
zpět
 

diskuze k tématu: Kia Cee´d SW - jaký motor vybrat?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 08:21, Jelikož
je spotřeba obou motorů podobná, pov. ručení bude koukám u většiny pojišťoven taky za stejnou cenu, připlatil bych si těch 30 tisíc a volil 1,6.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 08:44, RE: Jelikož
A4 napsal:
je spotřeba obou motorů podobná, pov. ručení bude koukám u většiny pojišťoven taky za stejnou cenu, připlatil bych si těch 30 tisíc a volil 1,6.
objem ničím nenahradíš kámo
ve městě je to asi opravdu jedno, ale vyjedeš z města a výkon se hodí. spíš je to o těch penězích.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 08:46, za ty peníze
Také jsem se s ní svezl.Měl jsem z toho smíšené pocity. Když se veme v potaz cena, člověk hodně sleví. Každopádně je znát, že je to jen atmosférická čtrnáctistovka. Papírových 80 kW není znát, odspoda jde vlažně. Je to dáno spíše extrémně vysoko položeným krouticím momentem, musí se hodně podřadit a točit. Hodně mi vadilo přeposilované, odtažité řízení, bez zpětné vazby. Degresivní účinek posilovače se neprojevoval. Ale takto se chovají i francouzké auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 09:11, Záleží na více věcech
Záleží na typu provozu, ale třeba taky na tom, jestli bude v autě jezdit jeden člověk nebo třeba pět lidí. Tam už by se třeba nějaký rozdíl projevil...
A jak tu někdo řeší povinné ručení - o kolik se bude lišit, kdyby to rozlišovali? Maximálně o tisícovku ročně, což není ani jedna plná nádrž. To už bych se spíš zajímal o servisní náklady...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 09:21, RE: Záleží na více věcech
Banjo napsal:
Záleží na typu provozu, ale třeba taky na tom, jestli bude v autě jezdit jeden člověk nebo třeba pět lidí. Tam už by se třeba nějaký rozdíl projevil...
A jak tu někdo řeší povinné ručení - o kolik se bude lišit, kdyby to rozlišovali? Maximálně o tisícovku ročně, což není ani jedna plná nádrž. To už bych se spíš zajímal o servisní náklady...
Servisni naklady budou taky vesmes podobne. Cim se ale nikdo nezabyval, to je rozdil v krouticim momentu - motor 1.4 ma na svuj objem slusnych 137 Nm, ale az v 5000 otackach, kdezto agregat 1.6 ma o poznani vetsich 154 Nm jiz ve 4200 otackach (neni to nic prevratneho, ale v porovnani s tou 1.4 je to docela zasadni rozdil). Verim, ze v kopecku se to pak pozna. Pokud pisatel nekupuje nove auto za posledni penize, doporucil bych mu do kombi (u ktereho se predpoklada vyssi zatizeni) radeji silnejsi jednotku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 09:48, Kroutici moment
Kroutici moment považuji za zasadni vec. Prosim autora clanku o:
1. Je nekde k nahlednuti prubeh kroutaku pro 1,4 a 1,6 ?
2. Moc by mne zajimal prubeh kroutaku u Nissan Almera 1,4 64 kW.
Nic z vyse pozadovaneho jsem zatim nikde neobjevil. dekuji za pripadnou odpoved.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 10:17, RE: Jelikož
mari napsal:
objem ničím nenahradíš kámo
ve městě je to asi opravdu jedno, ale vyjedeš z města a výkon se hodí. spíš je to o těch penězích.
Objem nahradis napr. turbem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 10:27, RE: Jelikož
A4 napsal:
je spotřeba obou motorů podobná, pov. ručení bude koukám u většiny pojišťoven taky za stejnou cenu, připlatil bych si těch 30 tisíc a volil 1,6.
Rozhodně souhlasím, 1.4 - 4 dospělí byla opravdu hóódně vlažná při rozjezdu i následném zrychlování.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 10:47, RE: Kroutici moment
anonym napsal:
Kroutici moment považuji za zasadni vec. Prosim autora clanku o:
1. Je nekde k nahlednuti prubeh kroutaku pro 1,4 a 1,6 ?
2. Moc by mne zajimal prubeh kroutaku u Nissan Almera 1,4 64 kW.
Nic z vyse pozadovaneho jsem zatim nikde neobjevil. dekuji za pripadnou odpoved.
Ony ty krivky prubehu vykonu a momentu v zavislosti na otackach jsou vubec mnoha vyrobci casto opomijene. Pritom prubeh momentu je podstatne dulezitejsi, nez pouha hodnota spicky vykonu, na kterou se dnes casto hraje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 10:58, RE: Kroutici moment
anonym napsal:
Ony ty krivky prubehu vykonu a momentu v zavislosti na otackach jsou vubec mnoha vyrobci casto opomijene. Pritom prubeh momentu je podstatne dulezitejsi, nez pouha hodnota spicky vykonu, na kterou se dnes casto hraje.
Ano, to máte pravdu. Přesto pokud tazatel bude jezdit pouze sám a jeho cesty budou městského či příměstského charakteru a jen jednou za čas vyrazí na delší "štreku", čtrnáctistovka je dostatečná.

Subjektivní rozdíl při jízdě v těchto jízdním režimech není nikterak markantní. Při jízdách s plně obsazeným voze bych doporučoval samozřejmě šestnáctistovku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 14:59, krásná
Zrovna dneska jsem ji viděl, je fakt krásná, kam se hrabe fabia.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 15:22, RE: krásná
anonym napsal:
Zrovna dneska jsem ji viděl, je fakt krásná, kam se hrabe fabia.
S Fabií je srovnatelá pouze cenově. Rozměry, výkony, výbavou, bezpečností atd. je to pak přímý konkurent Octavie, ne Fabie.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 16:11, RE: krásná
anonym napsal:
S Fabií je srovnatelá pouze cenově. Rozměry, výkony, výbavou, bezpečností atd. je to pak přímý konkurent Octavie, ne Fabie.
jo, to auto se povedlo, korejci se učí rychle, v něčem jsou už i napřed před evropou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 16:32,
pocul som, ze pri tychto benzinoch su rozvody hnane retazou.. je to pravda?
Ak ano, je mozne tuto retaz povazovat za bezudrzbovu? alebo je tam tiez nejaky interal vymeny???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 18:55, 1.4
Isiel som s 1.4 CVVT toci super krasne po 7000otc. Pekny zvuk. Berte 1.4 !!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 19:19, RE: Jelikož
anonym napsal:
Objem nahradis napr. turbem.
Samozřejmně kombinase kompresor a turbo kompenzují objem motoru. Otázkou je ale životnost. Objemnější motor na tom bude líp, je tam míň věcí, které se mohou pokazit. Ale až čas okáže, jak se nové VW a Fiat přeplňované motory projeví. Cesta vede asi tímto směrem kvůli emisím, ale stejně bych radšijezdil s V6 3,0 147kW než ne stejně silném přeplňováním.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 19:59, RE: Kroutici moment
anonym napsal:
Kroutici moment považuji za zasadni vec. Prosim autora clanku o:
1. Je nekde k nahlednuti prubeh kroutaku pro 1,4 a 1,6 ?
2. Moc by mne zajimal prubeh kroutaku u Nissan Almera 1,4 64 kW.
Nic z vyse pozadovaneho jsem zatim nikde neobjevil. dekuji za pripadnou odpoved.
1) http://www.imageposter.com/uploads/get/229285
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.02.2008 22:40, RE: Jelikož
anonym napsal:
Samozřejmně kombinase kompresor a turbo kompenzují objem motoru. Otázkou je ale životnost. Objemnější motor na tom bude líp, je tam míň věcí, které se mohou pokazit. Ale až čas okáže, jak se nové VW a Fiat přeplňované motory projeví. Cesta vede asi tímto směrem kvůli emisím, ale stejně bych radšijezdil s V6 3,0 147kW než ne stejně silném přeplňováním.
Ono taky zalezi jake preplnovani. Takovy Saab 900 a 9000 nemeli problemy s turbo motory a najeli opravdu hodne. I ta 9-3 a 9-5 najedou opravdu hodne pokud nejsou honeny a neprehrejou se a "nezkrouti" motor tak najede taky orpavdu hodne bez oprav. Samozrejmne zadny motor neni blbuvzdorny. Ale opravdu tezko soudit jak TFSI a Fiat s jedo turbem vydrzi se spolehlivosti motoru bez generalky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 21.02.2008 07:21, RE: bez předmětu
anonym napsal:
pocul som, ze pri tychto benzinoch su rozvody hnane retazou.. je to pravda?
Ak ano, je mozne tuto retaz povazovat za bezudrzbovu? alebo je tam tiez nejaky interal vymeny???
Ano je to pravda je to stejné jako u Hyundai I30 motory 1.4i a 1.6 i a 1.6crdi mají pohon řetězem,který je v uvozovkách bez údržbový.A motory 2.0i řemen interval 100tis.km ,tento motor nedoporučuji,auo žere a nějak slavně nejede a 2.0 crdi řemen interval 120 tis.km,´jako jediný možno s 6 st.převodovkou
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 22.02.2008 23:13, RE: krásná
anonym napsal:
jo, to auto se povedlo, korejci se učí rychle, v něčem jsou už i napřed před evropou...
Tos myslel vážně?Snad ne!?!?!
Co,prosím,krom financování dělali korejci?Že to byli tito pánové je jasné a kolik je tam korejců?1/DAVID LABROSSE,produktový plánovač, KIA,44 let, narozen v Kanadě, předtím VW, logistické a koncepční studie.
2/ALEX HONISCH,šéf vývoje KIA,54 let,Německo,předtím Opel,podvozky
3/MIKLOS KOVACS,design KIA Evropa,39 let, Maďarsko,předtím exteriér Audi
4/GREGORY GUILLAUME,šéfdesignér KIA,37 let, Francie,předtím VW,manažér,design.spec.projektů
5/MICHAEL FISCHER,šéf vývoje pohonných jednotek,45 let, Německo,předtím IAV,vývoj poh.jednotek
6/HANS VAN GENT,šéf produktového plánování,50 let, Nizozemí, předtím Volvo, šéf produktového plánování
7/JOONMO CHUNG, koordinátor plánování, 39 let, Korea,dosud koordinace projektu auta Ford-Kia
8/TOMAS GERLICH,šéf testování, 47 let, Německo,předtím Daimler-Chrysler-šéf kvality třídy E.Věk pánů je z doby,kdy auto lezlo na svět,tj. připočítat dva roky.Počítám, že jeden z osmi vrcholných šéfů je korejec.To nemají lidi či co?Sami by udělali velké kulové.Tak se nezblázněte.Je to evropské auto se vším všudy.A z Evropy.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.