0
zpět
 

diskuze k tématu: Kia Cerato 1.6 CRDi

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.11.2006 08:28,
V tabulce spotřeby máte chybu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.11.2006 08:37, RE: bez předmětu
mari napsal:
V tabulce spotřeby máte chybu.
Děkuji za upozornění. Záměna již opravena
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.11.2006 14:39, Vykon
Petr - TipCars.com napsal:
Děkuji za upozornění. Záměna již opravena
Neni nahodou vykon motoru 1,5 CRDi 81 kw???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.11.2006 14:51, RE: Vykon
Skoda rulez,,simply clever napsal:
Neni nahodou vykon motoru 1,5 CRDi 81 kw???
Cerato má výkon 85 kW dle všech dokumentací. Accent 1.5 CRDi disponuje výkonem 81 kW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.11.2006 18:44, turboefekt
Měl jsem vždy za to že turboefekt je prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a reakcí motoru, a nikoliv zamáčknutí do sedaček jak píše autor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.11.2006 19:38, RE: turboefekt
Figo napsal:
Měl jsem vždy za to že turboefekt je prodleva mezi sešlápnutím plynového pedálu a reakcí motoru, a nikoliv zamáčknutí do sedaček jak píše autor.
Cerato Vás po znatelné prodlevě velkým nárustem výkonu zatlačí do sedaček - takto jsem větu myslel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 24.11.2006 19:47, RE: turboefekt
Petr - TipCars.com napsal:
Cerato Vás po znatelné prodlevě velkým nárustem výkonu zatlačí do sedaček - takto jsem větu myslel.
OK
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 25.11.2006 15:26, RE: turboefekt
Figo napsal:
OK
Figo ma pravdu, vyraz turboefekt je v clanku spatne pouzity, coz je docela smutne u motoristickeho redaktora. To same plati pro udaje o vykonech, rozdil mezi 81 a 85 urcite neni 10.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 25.11.2006 15:59, RE: turboefekt
Gravedigger napsal:
Figo ma pravdu, vyraz turboefekt je v clanku spatne pouzity, coz je docela smutne u motoristickeho redaktora. To same plati pro udaje o vykonech, rozdil mezi 81 a 85 urcite neni 10.
Rozdíl 10 kW je správně. Agregát ze kterého vychází tato přepracovaná 1.6 CRDi GTi v Ceratu měl původně 75 kW a nyní má 85 kW.

Oproti tomu u Accenta zdvihový objem zůstal a výkon povyrostl na 81 kW, avšak nárůst výkonu je zde lineárnější než u Cerata, což mi vyhovuje více.

Turboefekt jsem nešťastně formuloval, to přiznávám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 25.11.2006 19:54, Úprava škoda octavia combi
Dobrý večer
Chtěl bych touto cestou požádat o odbornou radu. Jsem několik roků majitelem osobního automobilu škoda octavia combi 1.9 sdi. Jsem celkem spokojen, jedná se o poměrně spolehlivé vozidlo vysoké užitné hodnoty. Spotřeba je také velmi solidní, cena náhradních dílů přijatelná. Pochopitelně vozidlo není určeno pro sportovně založené řidiče, ale spíše usedlé "důchodce". Dalším nedostatkem, který pociťuji velmi pravidelně je světlá výška tohoto vozidla. Stojím nyní před rozhodnutím zda vozidlo vyměnit za nějaké menší SUV, nebo se pokusit problém řešit jinak. Bylo by možné zvýšit vozidlo výměnou pružin, tlumičů a dalších komponentů, které se používají např. u škoda octavia 4x4? Zajímalo by mě, zda s podobnou úpravou má někdo zkušenosti, zda je to vůbec, možné a v případě, že ano, kolik by tato úprava stála? Děkuji Martin
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 26.11.2006 22:58, Kia
No,vyzera to tak, že keby ma Kia (a Hyundai) ešte aj taky podvozok, ktory by zdatnejšie sekundoval motorom, bola by to riadna konkurencia koncernu, ktory si o dieselovej 1.6tke zatial môže nechať len zdať...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.01.2007 21:46, RE: Kia
A.K.Alex napsal:
No,vyzera to tak, že keby ma Kia (a Hyundai) ešte aj taky podvozok, ktory by zdatnejšie sekundoval motorom, bola by to riadna konkurencia koncernu, ktory si o dieselovej 1.6tke zatial môže nechať len zdať...
Jsem udiven, že autor neví že Cerato má zadní výceprvkovou nápravu. Docela mě překvapil výsledek testu jízdních vlastností, kde píšete že podvozek je měký a vozidlo je nestabilní. Mám Cerato a není to pravda co píšete. Je vidět zaměření na vozy německé výroby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 24.08.2008 20:08, RE: Kia
Cerato napsal:
Jsem udiven, že autor neví že Cerato má zadní výceprvkovou nápravu. Docela mě překvapil výsledek testu jízdních vlastností, kde píšete že podvozek je měký a vozidlo je nestabilní. Mám Cerato a není to pravda co píšete. Je vidět zaměření na vozy německé výroby.
Nemas pravdu. Robim priamo pre Kiu a skutocne, Cerato je dost makke a nestabilne. Ked porovnam s Fabiou (novu Octaviu nepoznam a stara je o dost horsia), tak Cerato je o dost nestabilnejsie v zakrutach...

Na druhej strane, motory su skutocne perfektne! A obzvlast 1,6 CRDI! Hoci, ani 1,6 benzin nie je zly.

Vela miesta a super spolahlivost. Na druhej strane, dlho sa caka na nahradne diely - po buracke myslim..

Dobre auto na dlhe trasy, ale urcite nie na nahananie sa po zakrutach. Objektivne, ten podvozok este nestiha.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 24.08.2008 20:08, RE: Kia
Cerato napsal:
Jsem udiven, že autor neví že Cerato má zadní výceprvkovou nápravu. Docela mě překvapil výsledek testu jízdních vlastností, kde píšete že podvozek je měký a vozidlo je nestabilní. Mám Cerato a není to pravda co píšete. Je vidět zaměření na vozy německé výroby.
Nemas pravdu. Robim priamo pre Kiu a skutocne, Cerato je dost makke a nestabilne. Ked porovnam s Fabiou (novu Octaviu nepoznam a stara je o dost horsia), tak Cerato je o dost nestabilnejsie v zakrutach...

Na druhej strane, motory su skutocne perfektne! A obzvlast 1,6 CRDI! Hoci, ani 1,6 benzin nie je zly.

Vela miesta a super spolahlivost. Na druhej strane, dlho sa caka na nahradne diely - po buracke myslim..

Dobre auto na dlhe trasy, ale urcite nie na nahananie sa po zakrutach. Objektivne, ten podvozok este nestiha.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.