Michal - TipCars.com napsal:
Díky za pochvalu, to se vždycky rádo čte. Nicméně se Sportagí je to přesně jak říkáte a jak zmiňuji v článku. Jistý odklon zde je a ve srovnání s předchozím modelem (co se prostupnosti terénem týče) se nová Sportage nemůže měřit. A nejen díky samonosné karoserii, kterou opravdu disponuje. Jenom v rychlosti...v článku je zmíněna například dost malá křižitelnost náprav, takže auto je v terénu dost často na třech, potom třeba malý nájezdový úhel, který ohrožuje nárazník a zaměření je zřejmé i u dos...
Dokonce mi příjde, že to, co v terénu zvládnou "moderní" SUV, by zvládl i náš stařičký žigul 2102, který i přes hendikep jen jedné poháněné nápravy byl schopen přejet pařez (to se stalo samozřejmě neúmyslně
), světlou výšku měl 18 cm... a když měl terénní gumy a zatíženou zadní nápravu, tak projel i bahnem...