mikelight napsal:
Nevite nekdo, jak se Kia motory obecne snasi s LPG? Maji hydrostely, nebo pevnou ventilovou vuli? Ono je sice pekny, ze to ofiko vyrobce nabizi, ale kdyz pak clovek bude muset na sestelovani co 30tkm, tak to nepotesi. Navic do toho jeste vstupuje primy vstrik, kde se snizuje o neco navratnost.
Nema primy vstrik, mame je ve firme cca 8ks cca 2roky a neni problem, neni to prestavba primo od KIE, ale od mistniho plynare. Sef tvrdi, ze KIA garantuje standardni zaruku i s plynem, ale jestli to ma nejak smluvne podlozene nevim. Kdyz jsme mely plyn ve Fabiich, tak se porad neco resilo, ale asi ne kvuli plynu, ale kvuli HTPcku. Ja take premyslim o prestavbu soukromeho C-maxe 1,8i, ale to neni idealni motor pro LPG. I s primazavanim mam obavu.