Figo napsal:
Tak jo chlapi přesvědčili jste mě. Vzhledem k tomu že očividně všichni jezdíte s dvoulitrama a třílitrama za 7 litrů tak všichni co si kupujou naftový auta která žerou dost podobně, jsou mamlasové a platí o 50 tisíc víc za auto protože nevědí co s penězma. V práci máme každý svoje auto (12 ks, všechny benzín) co používáme pro firemní účely s objemem od 1,4 do 3,0 s dlouhodobou spotřebou v rozmezí 7,5 - 13 litrů. Já sám jsem jezdil ve Fábii 1,4 v průměru za 8. V Nissanu Almera 1,4 za 7,5 Ve Vectř...
Musim reagovat. Psal jsem, ze se s tim autem nejezdi ve meste a ze se jedna o jizdy mimo mesto. Benzinovy sestivalcovy motory BMW patri mezi nejuspornejsi jednotky, srovnavat spotrebu fabie a 260konovyho trilitru nema cenu, nebot fabie jede ve 140 skoro na plnej plyn zatimco BMW tak na petinu plynu. Legacy, Opel a ostatni jmenovyny auta nemuzou konkurovat, byt ja osobne vylozene Legacy mam velmi rad, Legacy ma nahon na vsechny kola a neni usporny, ale BMW umi bejt. Staci jezdit plynule a jezdi to za malo. Ja jsem to uvadel jako priklad ze to lze, jinak samozrejme 260konovy auto sil clovek nekupuje na to, aby jezdil na spotrebu. Pokud ale se s tim jede do mesta, tak pak je pruser. A hlavne, neni to jediny BMW co je v dome, dalsi 325i zase radovej sestivalec ma dlouhodobou spotrebu i s mestem 8,6litru a 320d dlouhodobou 5,9 i s mestem, takze ja si nevymyslim, tohle je objektivni nazor a vem to jako fakt.