BMW528i napsal:
Thessis není auto za půl milionu. Proč by měl být technicky uživatelsky a bespečnostně zastaralý? prosím o vysvětlení/zkušenosti! zase až tak hrozné ty servisní náklady nejsou, jsou srovnatelné s ostatními "exoty" vel satis avantime jaguar stype ....
Fakticky je, s ohledem na extremni servisni naklady budou TCO na ojetou Thesis realne velmi srovnatelne s novejsim autem s cenovkou kolem pul mega bez ohledu na priznivou kupni cenu Thesis.
Lancia Thesis vypada stale slusne diky svemu neokoukanemu designu, ale fakticky je to auto postavene na platforme z roku 1998, tedy dnes uz sestnact let stara technologie a proste ta leta tam jsou. Chybi tam jakekoliv novejsi technologie, navigace je stara CDckova s grafikou z pocatku stoleti (coz take je), proste kdyz to srovnam s cimkoliv soucasnejsim tak je to relikt minulost a pritom celkove provozni naklady jsou jako na mnohem mladsi auto.
Servisni naklady nejsou srovnatelne s nicim, je to jedno ze servisne nejdrazsich aut vubec co se da koupit. Problemem je kombinace naprosto minimalnich objemu vyroby srovnatelnych tak maximalne se supersporty a velkeho mnozstvi modelove specifickych dilu. Vyroba nahradnich dilu je skoro kusova vyroba a tomu odpovidaji ceny. Pri pohledu do ePer jsou u Thesis ceny, ktere clovek nevidi skoro nikde jinde. Jen tak pro zajimavost, nektere bezne dily jsou na Thesis trikrat az petkrat drazsi nez na baworackou vlajkovou lod BMW 7 ze stejne doby. Samozrejme skoro nulova dostupnost dilu ze sediveho dovozu, nulova sance neco sehnat z vrakoviste. Mimochodem i v ramci Lancie je Thesis servisne extremne drahe auto, originalni dily na Thesis jsou cca trikrat drazsi nez stejne dily na starsi Lybru.
Ostatni uvedene modely bud sdilely dily z ostatnimi vozy stejneho vyrobce vyrabenymi v uplne jinych objemech a nebo jako v pripade S-type se vyrabely v radove vetsich poctech a jsou na ne tudiz mnohem lepe a levneji dostupne originalni dily.