0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetý Land Rover Discovery – auto do nepohody

kategorie zařazení tématu: ostatní
wimmer_day
počet příspěvků43
datum registrace29.01.2009
Pátek 14.03.2014 07:04, .
V práci mají chlapi Defendera a nemůžou si ho vynachválit. Jestli jde hlavně a o pracovní auto a ne o pohodlí, tak mi to příjde jako lepší volba. I z pohledu spolehlivosti.
reagovat
Corlis
počet příspěvků135
datum registrace14.03.2007
Pátek 14.03.2014 14:38, re:
Já si myslím, že nejlepší volbou je starší Defender 300Tdi s převodovkou BorgWagner, to, jak mi říkali, jde vytáhnout autobus z potoka . Discu 3 a 4 už bych tak nevěřil, Range Rover starší asi ano. Určitě bych se obrátil na nějaké specialisty, kde o tom něco vědí, def-tec kosoř např.
reagovat
scuntos
počet příspěvků9
datum registrace08.10.2013
Pátek 14.03.2014 17:20, .
Ve firmě jezdí x terénních aut a situace je taková, že nejlepší pracanti jsou Defendery. Když zapadnou různé pick upy, jako u nás hojně používané Mitsu L200 a nebo off roady typu Patrol, tak se zavolá Defík s krátkým rozvorem a navijákem. Když zapadne Defík, musí přijet traktor ;) Na silnici nepohodlné auto, v terénu excelentní. A co je šlechtí, je i spolehlivost, vesměs když už se něco řeší, tak si pomůžou chlapi v našich dílnách. Něco podobného by mohl zastat i Mercedes G.
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Neděle 16.03.2014 23:25, Discovery III
Nechcu Vás moc odrazovat, ale na podzim jsem klientovi přivezl Disco III 2,7TDV6 140kW. O těchto autech je tu napsáno hodně, takže ho popisovat nebudu, ale asi počítáte s vyššími provozními náklady. Spotřeba reálná kolem 11l/100km, což k velikosti auta je v pohodě, ale dělal se "základní servis: oleje a filtry úplně ve všem (motor, převodovka, diff, servo...), brzdovka, klima, čepy a silentbloky na přední nápravy a ložisko na kardanu, to samozřejmě nejde koupit samotné (jde, ale výměna přišla na 15000,- v Kardan servisu a nový celý kardan s ložiskem byl za 12500,-). a tento servis byl za 52.000,-. Další bolestí je elektronická parkovací brzda, pokud se posere, přetrhne lanko (jako mě), tak nejde zamknout auto Motorek na parkovací brzdu stojí 35000,-. Třeba i baterka je atypická. Je to relativně spolehlivé auto, s vynikajícíma jízdníma vlastnostma v terénu, pohodlné na cestování s "Efektem Hodně drahého auta". Ale bohužel s dost drahýma dílama což v této kategorii asi tak je Víc se na autě zatím neřešilo a doufám, že ani nebude Šťastnou ruku při výběru.
reagovat
Sybokcz
počet příspěvků15
datum registrace19.11.2013
Pondělí 17.03.2014 13:36, Disco
Nechci nijak odrazovat, ale Disco II i III (IV) se můžou stát slušnýma kasičkama. Disco II je mechanicky vcelku odolná, ale zlobí ji vzduchový podvozek, hodně. Disco III je hodně náchylná na poruchy elektroinstalace a co jsem slyšel tak u některých motorů praskají kliky (hřídele). Doporučuji případně projít příslušné fórum a/nebo vzít prověřený kus.
reagovat
xtrox
počet příspěvků233
datum registrace01.11.2012
Pondělí 17.03.2014 14:00, ...
známý měl disco lll ve zplynovaném benzínu. provoz vyšel levněji než nafta (včetně rozdílu na povku a revizích lpg), také jelo líp než navta. v terénu bez problémů pasáže, kam bych auto nevyhnal (a teď nepíšu o 4x2 v tdi). zkrátka jako myslivce, a poměrně pohodlného člověka, ho to odvezlo kam potřeboval.
sedmimístná varianta, uvnitř luxus (nemyslím kožené sedačky, ale odhlučnění, muziku, prostor, etc.)

jediný problém - diferenciálům, a vůbec koncovým prvkům hnacího řetězce, se nelíbily rychlé dálniční přesuny (průhonice - kývalka pár minut přes hodinu). standardních "dvacet nad" by ublížit nemělo

edit: kromě diferenciálů se za necelých 200 tkm nic nevysypalo, ale ty diferáky bolely
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Středa 19.03.2014 07:00, forum
Nic proti zdejšímu foru, ale v případě nakupu Diskošky bych raději zvolil fundovanější Landrover forum, kde je větší pravděpodobnost na získaní konkrétních rad, popřípadě při troše štěstí i doporučení ke koupi auta od nějakého člena.
Jak už tu zaznělo, tak on servis a údržba LR obecně může dost zatížit rodinný rozpočet.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 21.03.2014 08:30, tipcars
To je fakt prča.
V dotazu nebylo nic o Discovery, a žádný rozumný člověk by nemohl doporučit Disco, obzvlášť s příšerným dieselem 2,5.
reagovat
hrop1
počet příspěvků22
datum registrace15.08.2013
Pátek 21.03.2014 09:33, subárko
skusil bych SUBARU FORESTER,2,5 Turbína a jenom bych ještě někam zkusil přidělat navijáček,kdyby bylo nejhůř. Redukci to má slušnou. To ale nevím,do jak těžkého terénu by to mělo být
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 21.03.2014 12:51, RE: subárko
hrop1 napsal:
skusil bych SUBARU FORESTER,2,5 Turbína a jenom bych ještě někam zkusil přidělat navijáček,kdyby bylo nejhůř. Redukci to má slušnou. To ale nevím,do jak těžkého terénu by to mělo být


jj to je offroad jako prase. nízký, placatý. přebrodit potok určitě nebude problém.

reagovat
salix
počet příspěvků35
datum registrace17.02.2009
Pátek 21.03.2014 18:59, RE: subárko
Reno napsal:
hrop1 napsal:
skusil bych SUBARU FORESTER,2,5 Turbína a jenom bych ještě někam zkusil přidělat navijáček,kdyby bylo nejhůř. Redukci to má slušnou. To ale nevím,do jak těžkého terénu by to mělo být
jj to je offroad jako prase. nízký, placatý. přebrodit potok určitě nebude problém.


Subaru s turbínou nemá redukční převodovku.Redukci mají u Subaru pouze motory bez turba a u jiných typů subaru než je forester mají redukci pouze motory bez turba a pouze když to jsou kombíky.
Subaru je silniční čtyřkolka, a i když v terénu zvládne se zkušeným řidičem opravdu hodně, tak offroad to rozhodně není.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 21.03.2014 21:08, RE: subárko
salix napsal:
Reno napsal:
hrop1 napsal:
skusil bych SUBARU FORESTER,2,5 Turbína a jenom bych ještě někam zkusil přidělat navijáček,kdyby bylo nejhůř. Redukci to má slušnou. To ale nevím,do jak těžkého terénu by to mělo být
jj to je offroad jako prase. nízký, placatý. přebrodit potok určitě nebude problém.
Subaru s turbínou nemá redukční převodovku.Redukci mají u Subaru pouze motory bez turba a u jiných typů subaru než je forester mají redukci pouze motory bez turba a pouze když to jsou kombíky.Subaru je silniční čtyřkolka, a i když v terénu zvládne se zkušeným řidičem opravdu hodně, tak offroad to rozhodně není.


reaguješ na mně, doufám, že chápeš mojí ironii...

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Sobota 22.03.2014 19:58, Jednoznacne Toyota
Kdybych nahodou potreboval "auto do nepohody", opravdovy offroad co neco vydrzi, tak bych rozhodne nekupoval zadny britsky srot s polocasem rozpadu sest mesicu, ale koupil presne to auto, ktere pouzivaji vsude tam, kde na autech zavisi lidske zivoty a kde je vsude kolem divocina s nejblizsi pomoci stovky a tisice kilometru, tedy nejakou variaci na tema Toyota Landcruiser. Land Rovery byly v divocine modni, tak pred padesati lety, dneska zcela odkecana auta, firma se zivi prodejem luxusnich vozitek pro metrosexualy. Skutecnym pracantem uz jsou jenom Toyoty.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.