nepřihlášený uživatel napsal:
Dobrý den. Zvažuji koupi M-B CLS vyrobené kolem roku 2005. Určitě diesel. Ročně najedu cca 20-25tis. Km. S M-B již jezdím, takže co se týče nákladů na údržbu představu mám. Můj dotaz směřuje především k automatické převodovce, pohonu všech kol a vzduchovému podvozku. Jak je to se spolehlivostí u těchto systémů? Přeci jen opravovat to vše, by stálo pomalu stejně jako nové auto. Popřípadě na co si dávat pozor? Děkuji. S pozdravem František
Technicky je to prefacelift W211, takze pro nej plati vsechno co pro prefacelift W211: tedy kasicka prvni kategorie: jakakoliv elektronika, BAS, muze reznout, cokoliv na vzduchovem podvozku.
Co se tyce tech dotazu, tak automaticka prevodovka je 7G Tronic, celkem bez problemu u 2005 uz bude asi potreba repase, u dieselu ty prevodovky kolem 200.000+ km uz odchazi, pohon vsech kol nebrat nicemu nepomuze a byvaji s nim problemy, vzduchovy podvozek je kasicka u takhle stareho auta vymena vsech mechu mozna, kompresoru pravdepodobna. Celkova castka za vzduch je asi 160.000 v autorizaku, kolem poloviny mimo nej. K tomu zminovany BAS a dalsi sarapaticky, no nechal bych si dveste tisic na opravy pokud neco z uvedeneho jiz nebylo meneno.