0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi A2 vs. Mercedes-Benz A

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.11.2010 15:30, rada
Jednoduchá rada - Škoda Fabia 1,2 HTP
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.11.2010 15:51, rada
Který je lepší nemám zdání, ale hlavě ať v něm není smradlavá chrochta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.11.2010 16:50, rada
A2 = technologicky pokrok a nadherna rarita a podla mojich subjektivnych dojmov by som nevahal ani sekundu, vynikajuci kocar na toto skratka Acko nema. Na druhej strane A je klasicke auto az na par detailov. Oproti tomu s A2 mozete kludne uhanat po dialnici maximalkou, ma vynikajucu aerodynamiku a je velmi lahke takze vyborne zrychluje s akymkolvek motorom. Ani jedno z nich urcite nieje zla volba. Zalezi co od auta ocakavate. Ja hovorim, ze ked uz takto minut peniaze, tak treba mat z toho aj radost, co je ale pre kazdeho relativny pojem... Isiel by som do A2 1.6FSI alebo aj mensi nebude samozrejme chyba. Diesel je vyborny a taha ako blazon ale ta kultura behu je nevyhovujuca a v takto koncipovanom aute ma z nafty zmysel asi iba 1.2TDI
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.11.2010 22:15, rada
Určitě A2, je z hliníku (nerezne) a nemá na rozdíl první generace A classe jízdní vlastnosti kozy na cirkusovém kole. Motor pokud možno benzínový bez přímeho vstřiku (takže radši ne FSI) a nebudete mít problém.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.11.2010 22:41, rada
Jednoduše: Audi A2=preztiž,osobnost
Mercedes A= kvalita

URČITĚ NÉÉ ŠKODA, V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ A UŽ VŮBEC 1,2 HTP!!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.11.2010 21:02, rada
Audi - extravagantní vůz s vysokým podílem hliníku, u kterého se tak aspoň trochu dá mluvit o náskoku díky technice

Mercedes-kvalita, spolehlivost a elegance, cenově stabilnější

- šel bych do Mercedesu, ale je to spíš volba srdcem:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.11.2010 22:03, rada
Jsem zastáncem MB A, mám "áčko" pátým rokem, 175.000km, každý rok servis a pravidelné výměny náplní. Nijak zvlášť drahé na provoz včetně autorizovaného servisu. Dobře drží cenu, ale hlavně: POŘÁD SE CÍTÍM JAKO V NOVÉM VOZE!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.11.2010 23:15, rada
Oba vozy jsou podařené, ale osobně bych volil spíše Audi. Je téměř o čtvr tuny lehčí díky hliníkové akroserii tudíž má nižší spotřebu a lepší akceleraci. Je zajímavé, že ikdyž je to malý městský vůz tak se chová sportovně jako pravé Audi a není problém jej prohnat po dálnici i 180km/h. Cen náhradních dílů bych se také nebál protože je to koncernový vůz a motor 1,4 je stejný jako třeba ve fabii, golfu či polu. Jeho výbava je i přes jeho roky skvělá, 90% vozů má digitální klimatizaci, ty ostatní manuální, všechny mají el. přední okna, některé i zadní, el. zrcátka. Je taky bezpečný díky prostorovému rámu ASF (podívejte se na crashtesty jak dopadla kabina), má standardně 4 airbagy, ABS, ESP, ASR. Zajímavé je jak velký je uvnitř a jaký má kufr. Jedinou nevýhodou je, že většina vozů je pouze 4místná. S novým áčkem nemám zkušenosti takže o něm bohužel nic nenapíšu. Každopádně s Audi je opravdu radost jezdit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 08:43, rada
Nemám zkušenosti s A2, takže nemůžu posoudit. Jezdím 3 rokem v Áčku, 170 benzín - 70kW. Jezdím spíš město, spotřeba kolem 7.3l/100 km. Což je velmi pěkné číslo, protože Mercedes se nikdy moc nezaobíral vyrobit "úsporný benzínový motory" :D Do servisu jezdím každej rok na pravidelný servisní prohlídky, za který nezaplatím víc jak 5.-6. tis. Kč. S prostorností auta jsem velmi spokojen, dobře se do něj nastupuje díky sendvičové podlaze a místa ve voze je dostatek. Kufr má dvoustupňovou podlahu, takže když se sklopí sedačky, vznikne úplně rovná plocha. Ještě bych se vrátil k té sendvičové podlaze, člověk sedí víš, má dobrý výhled z vozu a v případě čelního nárazu má prej motor sklouznout právě pod podlahu a nemá ohrozit posádku. Zatím jsem neměl s vozidlem žádný problém, snad ani žádný nebude.
Kvalita zpracování, jízdní vlastnosti a dobrá zůstatková cena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 08:44, rada
Oprava, nechal jsem se únést označením 170 :D Motor má 85kW a docela slušně s autem cvičí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 10:06, rada
Dle mého názoru jsou obě vozidla i jako ojetiny dost předražené.
Audi je dost exot a i automobilka přiznala že to byl krok mimo o čemž svědčí i prodejní čísla.
Co se Áčka týče, tak ano, ale až druhou generaci která přišla někde na přelomu 04/05
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 11:49, rada
No nevím, psát o Audi nebo A2 a v jedné větě použít i zmínku o sportovních vlastnostech (protože to jede 180) mi přijde, řekněme divné. Jednak mi uniká smysl toho, jezdit v A2 (nebo podobně malém) autě 180km/h a pak bych taky dodal, že lidí co umí sjet na lyžích svah šusem je dost, ale že by uměli lyžovat se říct nedá. Mám zkušenost jen s A klasse 1. generace a kromě relativně špatně poskládaného a vypadajícího interiéru, mi v hlavě nic neutkvělo. Ve vzdálené rodině se ale vyskytuje Ačko nové generace a panuje tu spokojenost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 17:29, rada
ved prave to je na tom aute zaujimave, ze by malo byt jednoucelove, no a prave rovnako dobre sa v nom povozi clovek po Prahe ako aj z Prahy do Lyonu, nema problem po Nemecku drzat vysoke rychlosti a clovek to soferuje skoro ako a4, pasazieri sa vezu komfortne a potichu vdaka vynikajucej aerodynamike a krok vedla to bol prave kvoli predajnym cislam, skratka to auto predbehlo dobu ale je to neskotocne uzasny kus voza a medzi autami unikat. Rovnako aj Mercedes je vyborny, len nevie tak pruzne a samozrejmo prisposobit svoj charakter podmienkam.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 17:34, rada
a zmysel ako tu niekto spomenul??? No minimalne usetris cenu dalsieho auta. Cize mestske a primestske vozidlo plus hltac dialnicnych kilometrov = A2
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 19:48, rada
Co ma společného lyžování s Řízením auta. Narazil jsem jen na to že v případě potřeby se dá jet i docela svižně což poznáte třeba při předjíždění. V Praze jsou úseky se stovkou (pořád je to město) a tam se auto už projeví v pozitivním světle. Připadáte si v něm pořád bezpečně. Ale pokud se někomu víc líbí áčko tak proč ne, není to asi špatné auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 20:08, rada
Než někdo bude psát, že je Mercedes A uskákaná koza, ať se s tím autem nejdřív sveze. S A2 jsem se vezl s 1,4 TDI. Špatný auto to není, ale pohodlím a stabilitou na MB nemá. Hliník je na jednu stranu výhoda (nerezne, lehčí), ale pokud auto nabouráte, nikdo to neopraví. U Áčka nejsou benzinový motory žádnej hi-tech. Jsou to klasický osmiventily s dobrým zátahem odspodu, ale žádnou výkonovou špičkou. Na druhou stranu rozvody řetězem a celkově jednoduchej motor. Diesel jedině 180 nebo 200 cdi, 160 CDI je lemra. Co se týče bezpečnosti, MB má podstatně navrch.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 18.11.2010 20:45, rada
proč se porád otíráte o škodu 1,2 htp?? Je v této zemi řada rodin a normálních lidí, co by jim i ta udělala radost. Sám s ní jezdím po městě, mám jí jako děvku pro všechno před domem. Všude se nedá jezdit BMW GT a machrovat. Držte se tématu nebo otázky, machři! A ted do mě!
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.