Pondělí 10.09.2012 12:08,
rada
Sám jsem zvědavý jaký motor bude doporučován, resp. + a - jednotlivých motzorizací. Vím, že základní benzíny nejsou na masu Áčka nic moc a spojení s automatem ještě ubere. Každopádně bych reálnou spotřebu (dáky automatu, nijak nízké hmotnosti a velké čelní ploše viděl i u základních benzínů od 8 litrů a u nafty od 6,5 - 7 +). Taky bych se zajímal o nabízené automatické převodovky, jejich inteligenci řazení, spolehlivost a výdrž. K základním motorizacím (ale nevím jak u MB A) se často používají robotizované manuály, což z uživatelského a servisního hlediska bývá to nejhorší řešení. Párkrát jsem měl tu "čest" a rychleji a lépe snad řadí i autobus MHD. Variátory poslouží lépe a spolehlivěji u méně výkonných motorů. Optimální je podle mě stále klasický automat, ale ten může být vyhrazen jen pro diesely nebo nejvýkonnější motorizace.
reagovat