Úterý 04.08.2020 11:06,
Motory
Tak předně dvouspojková převodovka výkon neubírá, nemá měnič aby se měl kde výkon ztrácet. Spíše naopak, je rychlejší než průměrný řidič! Dokonce v mercedesech ani necuká. Jinak v zásadě souhlas, 180 i 200 jsou výkonové varianty motoru 1,6 a na té slabší je dost cítit, že to je škrcený motor. 200 žere stejně avšak jede už moc pěkně, žel je jich na našem trhu k dispozici opravdu málo. Většina benzínových 180 tek na trhu ojetin v ČŘ v černé nebo bílé barvě a prakticky bez výbavy, budou bývalé zaměstnanecké leasingy. Zákazníci opravdu dávali přednost dieselům 1,5 nebo 2,15L. Motorizace 220 je podladěný motor 2,0L vždy spojený s pohonem 4x4. Sem-tam si ho někdo v horských oblastech koupil a neprohloupil. Měl jsem osobně tu čest a velice mne překvapila nízká spotřeba, alespoň na dálky. Avšak tady se nejedná o trvalý pohon 4x4 jako mají mercedesy s motory podélně, možná i proto taková spotřeba. 250 je neškrcená verze motoru 2,0, volitelně také s pohonem 4x4, nemám s ní žádnou zkušenost a nejspíše bude i problém 250ku jako ojetinu vůbec sehnat.
reagovat