Ne321 napsal:
V tech dvoulitrech je to prast jako uhod, respektive vitezi Audi o bambilion konskych delek. Ctyrvalce od Mercedesu byly zastarale uz v predchozi generaci, jsou hlucne, maji vysokou spotrebu a nepresvedcivy jizdni projev. Ctyrvalce od BMW jezdi mnohem lepe, ale zase je to jeden velky pytel technickych problemu se zivotnosti kolem sto tisic kilometru a pak bud generalka nebo rovnou vymena motoru. Problem je spise v tom, ze Mercedesu ujel vlak i v ostatnich kategoriich motoru. Motorova nabidka treba do zbrusu nove S-klasse je v porovnani s konkurenci primo tristkni a stejna situace je i u Eckoveho Mercu. Mercedes by se mel zatracene rychle probrat nebo zacit motory nakupovat nekde zvenci, protoze na to jakou ma pozici tezce nestiha vyvoj.
Celkem by mě zajímalo kolik jste viděl BMW s padlým motorem ve 100tkm? Samozřejmě doložených 100tkm a aby to nebyla vina řidiče? (roční nájezd těchto aut je 50-100tkm, takže se bavme o roku 2012+)
měl jsem možnost srovnat 520d s najetými 100tkm (motor šlapal jako hodinky) mercedes e200cdi a superb 2,0tdi 125 kw a bmw jednoznačně vejlepší průběh, největší síla a nejnižší spotřeba (bmw 5,7 mb 6,3 a superb 6,5).